Gå til innhold

Eksen min skal gifte seg med en brasilianer han bare har kjent i 3 uker!!:-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mange brasilianske damer er ute etter ekteskap pga penger og rikdom. Brasil har jo en av verdens største slum, og damene der nede er SYKT sex fikserte og utseende fikserte. De lærer fra tidlig aldri, fra de er små barn om at de må se pene ut for å gifte seg med en mann, helst gifte seg til rikdom slik at de kan leve på mannen.

Det er mye slikt i Brasil dessverre. Har ei jeg kjenner som har jobbet der nede i mange år, og damene der nede er ganske crazy og mange er ødelagt av sex,drugs og penger....

 

Anonym poster: 7784ca3268aad2ab38223f64b2441aec

 

 

Uff, det er det jeg tenker :-(

 

Hi

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

 

Gjelder jo ikke alle, men brasilianske damer er kjent for dette dessverre. Har selv hatt kompiser som har reist til brasil, og de damene er helt "gal" etter de, går halvnakne, tilbyr både det ene og det andre....

En av kompisene mine var faktisk utro der nede også, det er jo pene dager, men det kan være veldig manipulerende og frekke for å få det de vil, og de spiller på sex all the way, og menn er jo som kjent svake der...ja.

 

Men som sagt gjelder dette ikke alle, men jeg sier bare sannheten om at brasilianske damer er kjent for det.

HI

 

Anonym poster: 7784ca3268aad2ab38223f64b2441aec

 

Du er ikke Hi

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, de fleste i Brasil er fattige, og hun gifter seg med en mann hun bare har kjent intre uker, hva heter det da???

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

 

Opportunist? Gold digger? Ikke hore i hvert fall.

For alt du vet heter det stormforelsket eller oppriktig kjærlighet ve første blikk..

 

Anonym poster: f9d5e5e629391e132b8fd77385b75f5c

 

Man er en prostituert (Altså hore, om du har tungt for det) om man har sex for penger/opphold/osv.

 

Anonym poster: 271681c52df28f92e32fc3c8966a12a0

 

Hvor står det at hun har sex for penger?

Hvis du definerer "hore" med en som har sex fordi mannen er "rik" ja da er det mange horer i hollywood også

 

Anonym poster: 45bef270eba5dd68db3323ac57ab3208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God smak han eksen da. Brasilianske damer er hot!!!

 

Anonym poster: 91d1c09c1edc93d757130c03feb6e165

 

Temmelige hot personlighet og. Steike for noen hormonelle skrikedamer mange av de er!

 

Anonym poster: 6ec929249cb6f46b31be567eac28f80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar tid å få dem til Norge. Skjønner godt at du er skeptisk. Virker nesten ikke som noe ekte kjærlighet da for å si det sånn når man har planer om å gifte seg etter 3 uker. Hu skal bare bruke han for å komme seg til Norge regner jeg.

 

"dem" hvem==+??? snakk om å stigmatisere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange brasilianske damer er ute etter ekteskap pga penger og rikdom. Brasil har jo en av verdens største slum, og damene der nede er SYKT sex fikserte og utseende fikserte. De lærer fra tidlig aldri, fra de er små barn om at de må se pene ut for å gifte seg med en mann, helst gifte seg til rikdom slik at de kan leve på mannen.

Det er mye slikt i Brasil dessverre. Har ei jeg kjenner som har jobbet der nede i mange år, og damene der nede er ganske crazy og mange er ødelagt av sex,drugs og penger....

 

Anonym poster: 7784ca3268aad2ab38223f64b2441aec

 

 

Uff, det er det jeg tenker :-(

 

Hi

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

 

Gjelder jo ikke alle, men brasilianske damer er kjent for dette dessverre. Har selv hatt kompiser som har reist til brasil, og de damene er helt "gal" etter de, går halvnakne, tilbyr både det ene og det andre....

En av kompisene mine var faktisk utro der nede også, det er jo pene dager, men det kan være veldig manipulerende og frekke for å få det de vil, og de spiller på sex all the way, og menn er jo som kjent svake der...ja.

 

Men som sagt gjelder dette ikke alle, men jeg sier bare sannheten om at brasilianske damer er kjent for det.

HI

 

Anonym poster: 7784ca3268aad2ab38223f64b2441aec

Og her er problemet at de går lettkledde og "våres " men klarer ikke å holde "den" i buska)=? ohh noo hold on to your men!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt av deg å kalle henne for hore, goldigger er nok rette ordet i denne sammenhengen. Vet om noen som har giftet seg fort og holdt sammen i mange år, andre igjen har skilt seg etter tre år, når de har fått oppholdstillatelse.

 

Eksen din er sprø, men det er fint lite du kan gjøre med det. Du kan jo prøve å forklare han hva dette vil gjøre med barnet deres. At pappa plutselig er gift på ny og det skal komme en fremmed dame inn i huset som barnet aldri har truffet før. Det er skikkelig uansvarlig av han og han setter sine behov foran barnets!

 

Da mamma og pappa ble skilt gikk det ikke lange tida før pappa var gift på ny, med ei utenlandsk dame jeg hadde truffet et par ganger. Jeg var 18 år, men det gikk innmari inn på meg likevel. Stemora mi er ei heks og jeg har nesten ikke noe med pappa å gjøre. La oss håpe nye kjerringa til din eks ikke er av samme kaliber, i så fall er det syns i barnet deres!

 

Anonym poster: e3b1860af45974669ffc428753745ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på Kajak&Daniel om at det ikke blir så enkelt for han. Men dessverre så er det lettere for norske menn å "importere" koner fra bl.a. Russland, Thailand og Brasil enn for norske kvinner. Det gjelder helt andre regler for såkalte "vestlige land".

 

Jeg har selv "importert" mannen min fra Nigeria. Vi måtte begge til intervju, jeg hos UDI og han på ambassaden. De besøkte også faren hans. Det tok 9 mnd før han fikk oppholdstillatelse. Det var rett etter at vårt første barn ble født i 2004, og alt har blitt mye strengere nå. Forholdet vårt ble dømt av alle til å mislykkes fra dag en, men vi skal feire 10 års bryllupsdag i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å lage en falsk profil på match.no for eksempel og forføre ham, kanskje da glemmer han hora og blir forelsket i "meg"??

 

Hi

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde nok oppføre deg fint med en som skal tilbringe halve tida med ditt barn.

Synd du ser på eksen din sine damer som horer, han var tross alt sammen med deg før denne andre damen.

 

 

Jeg giftet jo meg ikke med ham etter tre uker!!! Og sp er jeg ikke fattig heller!! Usaklig innlegg

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

 

Er det om man er fattig som avgjør om man er hore?? Haha:) vis litt toleranse, mulig det er verdens flotteste og beste stemamma for barnet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å lage en falsk profil på match.no for eksempel og forføre ham, kanskje da glemmer han hora og blir forelsket i "meg"??

 

Hi

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

Ok, nå velger jeg å tro at du er et troll... Eller en meget sjalu dame som overhode ikke er over eksen sin

 

Anonym poster: e3b1860af45974669ffc428753745ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på Kajak&Daniel om at det ikke blir så enkelt for han. Men dessverre så er det lettere for norske menn å "importere" koner fra bl.a. Russland, Thailand og Brasil enn for norske kvinner. Det gjelder helt andre regler for såkalte "vestlige land".

 

Jeg har selv "importert" mannen min fra Nigeria. Vi måtte begge til intervju, jeg hos UDI og han på ambassaden. De besøkte også faren hans. Det tok 9 mnd før han fikk oppholdstillatelse. Det var rett etter at vårt første barn ble født i 2004, og alt har blitt mye strengere nå. Forholdet vårt ble dømt av alle til å mislykkes fra dag en, men vi skal feire 10 års bryllupsdag i september.

 

Det er vel gjerne strengere siden afrikanere ikke akkurat har plettfri vandel her til lands og notoriske for å gifte seg med desperate kvinnfolk for opphold.

 

Anonym poster: 271681c52df28f92e32fc3c8966a12a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For at hun skal få innvilget familiegjenforening, må de jo blant annet klare å overbevise UDI at det ikke er proforma, og da må de jo blant annet treffes mer enn 3 uker. De må begge på intervju for å vise hvor godt de kjenner hverandre, svare på mange detaljerte og personlige spørsmål. I tillegg tar søknadsprosessen lang tid. Behandlingstiden er vel på ca 6 mnd, men kan være både kortere og mye lengre. Det spørs om han har alt i orden.

 

Jeg giftet meg med en amerikaner og vi fikk ikke noen detaljerte spørsmål. Null intervju.

Men så hadde vi jo besøkt hverandre i noen år før vi giftet oss, så proforma var vel utelukket.

Tok 3 måneder å få familiegjenforening.

 

Anonym poster: 271681c52df28f92e32fc3c8966a12a0

 

Jeg giftet meg med en afrikaner og vi fikk heller ikke noe intervju eller detaljerte spørsmål. Men han bodde allerede i et europeisk land, vi hadde også kjent hverandre i mye mer enn tre uker, jeg hadde besøkt han flere ganger, han hadde truffet sønnen min flere ganger, foreldrene mine var med i bryllupet. Etter at jeg skrev en laaaang beskrivelse av hele forholdet fra begynnelsen og la med over 100 bilder fra både bryllupene våre (giftet oss i tingretten og i kirken) og av oss sammen med venner, familien hans og familien min, så var det jo ikke tvil om at forholdet var reelt, og vi fikk innvilget søknaden etter kun 1 mnd.

 

Etter 3 uker i Brasil kan jo ikke han vise til alt dette... Så hvis han skulle gifte seg uten å tilbringe mer tid med henne, så tror jeg de kommer til å mistenke proforma.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel gjerne strengere siden afrikanere ikke akkurat har plettfri vandel her til lands og notoriske for å gifte seg med desperate kvinnfolk for opphold.

Anonym poster: 271681c52df28f92e32fc3c8966a12a0

 

Ser ikke helt forskjellen på afrikanske menn og brasilianske og thailandske kvinner.. De er alle ute etter en bedre framtid for seg selv og familien sin. Den største forskjellen som jeg ser det er at den norske stat ser det som sin rett til å kontrollere hvem norske kvinner er i forhold med mer enn mennene. Og ikke alle norske kvinner møter sine utenlandske menn i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel gjerne strengere siden afrikanere ikke akkurat har plettfri vandel her til lands og notoriske for å gifte seg med desperate kvinnfolk for opphold.

Anonym poster: 271681c52df28f92e32fc3c8966a12a0

 

Ser ikke helt forskjellen på afrikanske menn og brasilianske og thailandske kvinner.. De er alle ute etter en bedre framtid for seg selv og familien sin. Den største forskjellen som jeg ser det er at den norske stat ser det som sin rett til å kontrollere hvem norske kvinner er i forhold med mer enn mennene. Og ikke alle norske kvinner møter sine utenlandske menn i Norge.

 

Forskjellen mellom afrikanske menn og thailandske kvinner er blant annet at thailandske kvinner er ufattelig arbeidsomme, og er som regel i full jobb kort tid etter ankomst.

Skal man følge statistikken jobber de mer, er ikke overrepresentert i voldsstatistikker, osv.

 

Er selv gift med en innvandrer, og jeg som kvinne har hatt NULL problemer, så at du mener at den norske stat "kontrollerer" hvem kvinnene er i et forhold med.... Veeeeeel.

 

Anonym poster: 271681c52df28f92e32fc3c8966a12a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel gjerne strengere siden afrikanere ikke akkurat har plettfri vandel her til lands og notoriske for å gifte seg med desperate kvinnfolk for opphold.

Anonym poster: 271681c52df28f92e32fc3c8966a12a0

 

Ser ikke helt forskjellen på afrikanske menn og brasilianske og thailandske kvinner.. De er alle ute etter en bedre framtid for seg selv og familien sin. Den største forskjellen som jeg ser det er at den norske stat ser det som sin rett til å kontrollere hvem norske kvinner er i forhold med mer enn mennene. Og ikke alle norske kvinner møter sine utenlandske menn i Norge.

 

Forskjellen mellom afrikanske menn og thailandske kvinner er blant annet at thailandske kvinner er ufattelig arbeidsomme, og er som regel i full jobb kort tid etter ankomst.

Skal man følge statistikken jobber de mer, er ikke overrepresentert i voldsstatistikker, osv.

 

Er selv gift med en innvandrer, og jeg som kvinne har hatt NULL problemer, så at du mener at den norske stat "kontrollerer" hvem kvinnene er i et forhold med.... Veeeeeel.

 

Anonym poster: 271681c52df28f92e32fc3c8966a12a0

 

Vel, afrikanske menn er også veldig arbeidssomme, så det er vel ingen forskjell..... Jeg tviler også sterkt på at de afrikanske menn som har kommet hit på familiegjenforening med norske kvinner er overrepresentert i voldsstatistikker!

 

Angående den norske stat, så mistenker de oftere proforma når det er en kvinne som gifter seg med en utenlandsk mann enn når det er en mann som gifter seg med en utenlandsk dame. Og å bevise at det ikke er proforma er ikke alltid lett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vel, afrikanske menn er også veldig arbeidssomme, så det er vel ingen forskjell..... Jeg tviler også sterkt på at de afrikanske menn som har kommet hit på familiegjenforening med norske kvinner er overrepresentert i voldsstatistikker!

 

Angående den norske stat, så mistenker de oftere proforma når det er en kvinne som gifter seg med en utenlandsk mann enn når det er en mann som gifter seg med en utenlandsk dame. Og å bevise at det ikke er proforma er ikke alltid lett....

 

Tja, jeg kan ikke si så mye om det, men jeg jobber med det, så jeg vet tallene...

 

Jeg kan derimot si at da vi giftet oss og søkte om familiegjenforening så var det verken snakk om intervju eller bilder. Så det er nok "risikoland" som kommer under lupen, noe som faktisk er helt riktig. Kjenner en norsk mann som var gift med en afrikansk kvinne., og de hadde sine problemer de også.

 

Anonym poster: 271681c52df28f92e32fc3c8966a12a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen mellom afrikanske menn og thailandske kvinner er blant annet at thailandske kvinner er ufattelig arbeidsomme, og er som regel i full jobb kort tid etter ankomst.

Skal man følge statistikken jobber de mer, er ikke overrepresentert i voldsstatistikker, osv.

 

Er selv gift med en innvandrer, og jeg som kvinne har hatt NULL problemer, så at du mener at den norske stat "kontrollerer" hvem kvinnene er i et forhold med.... Veeeeeel.

 

Anonym poster: 271681c52df28f92e32fc3c8966a12a0

 

Så da er mannen din arbeidsledig og en del av den voldsstatistikken du refererer til da..... Veeeeeel.

 

Jeg kjenner faktisk ikke til noen av vennene til mannen min som har kommet hit gjennom en familiegjenforening som ikke begynte å jobbe så fort de hadde mulighet til det.

 

Det er faktisk større sannsynlighet for at en thailandsk kone forblir hjemmeværende enn en afrikansk mann som kommer fra en kultur hvor det er mannens ansvar å brødfø familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, afrikanske menn er også veldig arbeidssomme, så det er vel ingen forskjell..... Jeg tviler også sterkt på at de afrikanske menn som har kommet hit på familiegjenforening med norske kvinner er overrepresentert i voldsstatistikker!

 

Angående den norske stat, så mistenker de oftere proforma når det er en kvinne som gifter seg med en utenlandsk mann enn når det er en mann som gifter seg med en utenlandsk dame. Og å bevise at det ikke er proforma er ikke alltid lett....

 

Tja, jeg kan ikke si så mye om det, men jeg jobber med det, så jeg vet tallene...

 

Jeg kan derimot si at da vi giftet oss og søkte om familiegjenforening så var det verken snakk om intervju eller bilder. Så det er nok "risikoland" som kommer under lupen, noe som faktisk er helt riktig. Kjenner en norsk mann som var gift med en afrikansk kvinne., og de hadde sine problemer de også.

 

Anonym poster: 271681c52df28f92e32fc3c8966a12a0

 

Men hvis du jobber med det, vet du sikkert at det varierer mye mellom de ulike afrikanske landene... Om det er fordommer eller korrekt, så er det vel blant annet en oppfatning om at somaliere jobber mindre, men de gifter seg også sjelden med norske kvinner. Av alle de afrikanere jeg kjenner (vest-afrikanere), så vet jeg ikke om noen som ikke jobber eller har lyst til å jobbe....

Dette ble en avsporing....

Men uansett så må nok hi bare vente og se hva som skjer, og håpe at eksen er såpass fornuftig at han blir godt kjent med henne før hun kommer, og at han ikke velger en dame som ikke kommer til å være flink med datteren deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de fleste i Brasil er fattige, og hun gifter seg med en mann hun bare har kjent intre uker, hva heter det da???

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

De fleste fra Brasil er langt ifra fattige.. Du virker ikke helt opplyst, men mer fra deg av sjalusi.

 

Anonym poster: f2b598ea56f2c298e01c1fc786897c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange brasilianske damer er ute etter ekteskap pga penger og rikdom. Brasil har jo en av verdens største slum, og damene der nede er SYKT sex fikserte og utseende fikserte. De lærer fra tidlig aldri, fra de er små barn om at de må se pene ut for å gifte seg med en mann, helst gifte seg til rikdom slik at de kan leve på mannen.

Det er mye slikt i Brasil dessverre. Har ei jeg kjenner som har jobbet der nede i mange år, og damene der nede er ganske crazy og mange er ødelagt av sex,drugs og penger....

 

Anonym poster: 7784ca3268aad2ab38223f64b2441aec

 

 

Uff, det er det jeg tenker :-(

 

Hi

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

 

Gjelder jo ikke alle, men brasilianske damer er kjent for dette dessverre. Har selv hatt kompiser som har reist til brasil, og de damene er helt "gal" etter de, går halvnakne, tilbyr både det ene og det andre....

En av kompisene mine var faktisk utro der nede også, det er jo pene dager, men det kan være veldig manipulerende og frekke for å få det de vil, og de spiller på sex all the way, og menn er jo som kjent svake der...ja.

 

Men som sagt gjelder dette ikke alle, men jeg sier bare sannheten om at brasilianske damer er kjent for det.

HI

 

Anonym poster: 7784ca3268aad2ab38223f64b2441aec

Er jo som å lese om "sydenfolkets" syn på norske damer dette..

Lettkledde,frekke,fulle og spiller på sex. Norske kvinner er jo kjent for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen mellom afrikanske menn og thailandske kvinner er blant annet at thailandske kvinner er ufattelig arbeidsomme, og er som regel i full jobb kort tid etter ankomst.

Skal man følge statistikken jobber de mer, er ikke overrepresentert i voldsstatistikker, osv.

 

Er selv gift med en innvandrer, og jeg som kvinne har hatt NULL problemer, så at du mener at den norske stat "kontrollerer" hvem kvinnene er i et forhold med.... Veeeeeel.

 

Anonym poster: 271681c52df28f92e32fc3c8966a12a0

 

Så da er mannen din arbeidsledig og en del av den voldsstatistikken du refererer til da..... Veeeeeel.

 

Jeg kjenner faktisk ikke til noen av vennene til mannen min som har kommet hit gjennom en familiegjenforening som ikke begynte å jobbe så fort de hadde mulighet til det.

 

Det er faktisk større sannsynlighet for at en thailandsk kone forblir hjemmeværende enn en afrikansk mann som kommer fra en kultur hvor det er mannens ansvar å brødfø familien.

 

Mannen kommer ikke fra Afrika, så nei, han er ikke under det jeg snakker om. Han jobber også ved siden av universitetsutdannelsen sin, så arbeidsledig er han nok ikke ;)

 

Og jada, jeg vet at det er store forskjeller, men det er likevel en stor grunn til at afrikanske land blir uglesett og sikkert forskjellsbehandlet i noens øyne...

 

Anonym poster: 271681c52df28f92e32fc3c8966a12a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange brasilianske damer er ute etter ekteskap pga penger og rikdom. Brasil har jo en av verdens største slum, og damene der nede er SYKT sex fikserte og utseende fikserte. De lærer fra tidlig aldri, fra de er små barn om at de må se pene ut for å gifte seg med en mann, helst gifte seg til rikdom slik at de kan leve på mannen.

Det er mye slikt i Brasil dessverre. Har ei jeg kjenner som har jobbet der nede i mange år, og damene der nede er ganske crazy og mange er ødelagt av sex,drugs og penger....

 

Anonym poster: 7784ca3268aad2ab38223f64b2441aec

 

 

Uff, det er det jeg tenker :-(

 

Hi

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

 

Gjelder jo ikke alle, men brasilianske damer er kjent for dette dessverre. Har selv hatt kompiser som har reist til brasil, og de damene er helt "gal" etter de, går halvnakne, tilbyr både det ene og det andre....

En av kompisene mine var faktisk utro der nede også, det er jo pene dager, men det kan være veldig manipulerende og frekke for å få det de vil, og de spiller på sex all the way, og menn er jo som kjent svake der...ja.

 

Men som sagt gjelder dette ikke alle, men jeg sier bare sannheten om at brasilianske damer er kjent for det.

HI

 

Anonym poster: 7784ca3268aad2ab38223f64b2441aec

 

Du er ikke Hi

 

Anonym poster: 12627dd5803b99b0bbce7ca78945194b

 

Nei, og jeg var heller ikke klar over at jeg hadde skrevet HI under. Sånt har skjedd før. Gammel vane.

 

Anonym poster: 7784ca3268aad2ab38223f64b2441aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan gå bra det kan gå gale.

Livet kommer ikke med en bruksanvisning.

Jeg giftet meg med gubben etter 2 uker, snart 10 år etter er vi fremdeles lykkelige, så det fungerer fint for enkelte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...