Gå til innhold

Hvor mange fiskepinne pleier dere å spise?


sologsommer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hjemmelaget??lager av en stor torsk på ca 1 1/2 - 2 kilo....

 

det andre er ikke fisk

 

Anonym poster: 14cc465173460d187c60171430eadef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De man kjøper liker ikke eldste jenta her, så vi har ikke spist fiskepinner på over 1år...

Hadde glemt at det var en "rett" :P

 

Vi kjøpte den gang en sånn stor pakke med 20stk. Ble igjen ca 6-7 stk. Vi var 2 voksne og 1 barn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de heller ikke, men når jeg engang likte de, så kunne jeg ihvertfall stappe i meg 5 stk + poteter og tilbejør.

 

Anonym poster: 0090b333c8ea4141705b05cc32935c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke fisk ;) måtte spist en haug for å bli mett. Prøv å lag selv, vet om flere som sier de ikke liker fisk og som har hatt stor suksess med å lage selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi spiser ikke fiskepinner i det hele tatt. Kjøp i det minste de hele filetene som er panert om dere ønsker å spise panert fisk. Da vet du i alle fall at det er ordentlig fiskefilet som er i produktet, ikke bare sammenrasket uidentifiserbart fiskemasse.

 

Anonym poster: 399040f6006cec0674053ac3ddee20cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss går det en stor pakke... er ca 7 til hver :-) Fiskepinner er godt, med hjemmelaget potetstappe , litt agurk og rømme... nam nam :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager fiskepinner av 3 fileter til meg og guttungen, da spiser vi godt med en eller annen stappe ved siden av (gulrot/potet/brokkoli/kålrot)

 

Anonym poster: f945c88570ef3b8b3253393c50dac05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjell på fiskepinnene da, alle er ikke like ille...

 

http://www.abcnyheter.no/livet/2012/06/11/bare-halvparten-fisk-i-fiskepinner

 

Sjelden vi har fiskepinner, men de gangene vi har det kjøper jeg gjerne den pakka fra Findus med 30 stykker i og steker alle sammen, da blir det noen igjen på fatet men de fleste går. Vi er to voksne og fire barn, de to eldste barna spiser som voksne.

 

Anonym poster: 28bb4f3e0fb7b612846cb672a3ceedf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelagde er veldig enkelt og mye bedre enn kjøpt. Lager av 6 filéer. Vi er 2 voksne og et barn og spiser stort sett opp alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar vel 6-7 og mannen 10-12 ferdige fiskepinner.

Når jeg lager hjemmelagde (syns jo det er bedre, men det tar litt tid) spiser jeg 4 og mannen kanskje 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg syns fiskepinner med remulade, erter/råkost og poteter er kjempegodt!

Mannen kan styre seg, men ungene liker det, så da har jeg en unnskyldning for å ha det til middag.

Jeg spiser nok 5-6, mannen 7-8(?) og ungene alt fra 2- 6 hver etter humør og apetitt.

 

Anonym poster: 10c7f97f51f7237658a5431cfde295a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...