Gå til innhold

Treff i Bergen, prøver igjen;)


FrøkenEli

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

No har det vært mange forsøk på å få til et treff. Eg har permisjon no, og har veldig lyst til å treffe andre gravide dersom noen er interessert. Har termin 22.mars. Er det noen som kan og har lyst på kafè ein formiddag mandag 4.mars- onsdag 6.mars?

 

Det hadde vært kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke fått opp at du har svart her! Har i utgangspungtet mulighet til formiddag. Men det var en til som ville være med, men hun hadde bare mulighet på kveldstid/ettermiddag nå som eg forsto det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, du får prøve å få tak i ho då så avtaler me då. Eg er stort sett ledig, men det passer best på formiddag som sagt, også så fort som mulig :) Terminen begynner jammen å nærme seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også gjerne være med:-) Men det blir i såfall

med baby:-) Passer best på dagtid for oss da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må prøve å få til et treff da!! :) Har sendt videre beskjed til hun andre, kanskje det er en dag hun kan på dagtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt Spent73! Når var det du fikk?

 

Og er det greit at me venter på svar til helga og viss ikkje den fjerde parten har svart til då, så avtalar me ein dag i neste veke?

 

Gleder meg til å treffe deko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit for min del :)

Synes det er så teit med å få oppdateringer her - uoversiktlig.. Ikke alltid eg har fått heller :/ Så greit å få litt sjangse på å få sett at det er skrevet :) Har sendt lenken til denne tråden til hun :)

 

Skal kanskje jobbe noe i neste uke, skal få hørt i morgen avt når (er 100%sykemeldt denne uken, så skal eg være 75% av 80% stilling i 2 uker for å se hvordan det går nå). Så håper det kan bli en dag eg kan være med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er nok meg Mammsen snakker om. :)

 

Jeg har en viss fleksibilitet på jobben, så bare sett opp en dato dere, så ser jeg om jeg kan. Har ikke noe ønske på dag, må se ann arbeidsmengde og deadlines bare.. Om jeg kan så tar jeg enten fri halve dagen, sånn ca før 12-13 eller etter 12-13.

 

Håper vi ses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag går fint for meg dersom det er tidlig på dagen. Er 11 for tidlig? Eller burde me tatt det før, Neeli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det holdes litt før (f.eks kl 10) eller litt etter (f.eks kl 12 eller senere) så passer det enda bedre med meg. Tenkte å enten dra fra eller komme på jobb midt på dagen (kl 12, pluss minus, ettersom når vi møtes) så da er klokken 11 litt for tett på det. Uff, nå er jeg kravstor.. :) men det er lov å prøve seg, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, eg har ein avtale 13.00 på torsdag. Har allerede flytta den ein gang så eg kan ikkje flytta den igjen.. Kva med 13.00 tirsdag eller fredag. Er det ein av dei dagane det passer for alle?

Beklagar :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det noe i uken som kommer eller? Skal en sette i neste neste uke i stedet? Bare sette en dag - tirsdag 19 mars f.eks kl 12.00? Så får de som kan komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat sjekka timeplanen her på jobben, og det er ingen problemer å gå kl 12 i morgen. Kunne ikke alle tre det? Skal vi si klokken 13.00 da? Hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Eg kan i morgon klokka 13.00. Me kan møtes på cubushjørnet av Sundt, mot den blå steinen:) har litt problem med nettet, så det er ikkje sikkert de høyrer meir frå meg her. Eg er det litt før 13.00:) har mørkt hår og er veldig gravid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjørnet kan til og med jeg, som er veldig lite kjent i Bergen, finne frem til. :)

 

Vi avventer Mammsen og Spent73, hadde vært kjekt om alle 4 er med. (..og baby selvfølgelig!!)

 

Jeg vet ikke om magen min er så stor at den kan gjennkjennes med yttertøy, men jeg har lyst hår, og tar nok på meg sort kåpe og stort sjerf i gråtoner i morra. (ikke så veldig mye annet å velge i.. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...