Gå til innhold

Er jeg den eneste i hele verden som ikke er perfekt gravid, men snarere ser ut som en kvisete blubbegris?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler at alle liksom ser ut som modeller selv om de er gravide for tiden. Legger jo ikke på seg et gram bortsett fra kulen på magen, og stråååler og gløøøder så vakkert atte.

 

Ikke så kult for min del, siden graviditet sender hormonene mine fullstendig på tur og jeg nå har trynet fullt av kviser. Ikke spiser jeg spesielt mye mer enn før jeg ble gravid heller, men likevel har jeg allerede lagt på meg 7 kg (andregangs, i uke 15) og ser herlig nok ut som en blubbete liten kvisegris. Hurra!

 

Vær så snill, er det noen andre som meg der ute?

Føler at jeg ikke passer inn i vår perfekte verden, og får irrasjonelle tanker om å slanke meg osv.

 

:(

 

 

 

Anonym poster: 7148f2dc0cd9b5856b6305e7a333dec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er overvektig, men nå ser jeg ut som en kjempe tjukkas! :( Jeg har gått ned i vekt men ser bare større ut..

 

Anonym poster: 16a47c68ce43216db49d222f3b6ddf44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært noen lekkerbisken når jeg har vært gravid. Å ikke minst kan jeg fortelle deg at jeg er ikke særlig hyggelig selskap som gravid heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går gravid med mitt andre barn nå, og er 4,5 mnd på vei. Og nå er jeg like stor som da jeg var 7mnd på vei sist. Jeg har mer kviser enn da jeg var 16 og går konstant rundt og promper.

 

Så nei, du er ikke alene!

 

Anonym poster: 00b18bfc508b044b02e96b6ad564c54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvisene slipper jeg men kroppen er ikke mye å skryte av gitt... Når jeg sitter og slapper av ser jeg bare feit ut. Må reise meg for at folk skal se at det er gravidmage... Er 34 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<3 <3 <3

 

Takk! Det hjelper faktisk å høre!

 

Keep it coming, alle dere herlige uperfekte!

 

HI :)

 

 

 

Anonym poster: 7148f2dc0cd9b5856b6305e7a333dec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om det. Var likedan selv. Hvis det et noen trøst, så er jeg nå 30 og uten en rynke, noen fordeler må vi kvisetryner ha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nr 2 og føler meg deprimert, feit, deigete, energiløs og hormonell. Har grotesk diger mage på kveldene og skjønner ikke hvordan i huleste jeg skal klare å gå gravid i ti uker til. Er så glad for at dette er mitt siste svangerskap! !!

 

Anonym poster: 7b246c073a502de184de71fef3e6edb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare du. Eller noe. Svangerskap er så jævlig at det blir ikke flere unger her noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under graviditeten følte jeg at jeg så helt fantastisk ut,og hadde bare en søt tutemage,flott hud osv..:)

 

Når jeg så på bilder i etterkant,gikk det opp for meg at jeg hadde nok et litt annet syn på meg selv enn det som var reelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

 

Glemte å si at jeg har fått løøøv handles fra helvete også. Tror kanskje jeg skal ha trillinger; én foran og én på hver side?

 

HI

 

Anonym poster: 7148f2dc0cd9b5856b6305e7a333dec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig med kviser nei. Mine gav seg i uke 20.

 

Føler meg ikke særlig lekker med tutmage. Større rumpe og lår. Gjennomsiktig hud og gigantpupper.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du er ikke alene. Jeg er i uke 24 og føler meg som en bolle. Har så tørr hud i ansiktet at jeg flasser, ingenting hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du er alene nei... Jeg var fit og slank før jeg ble gavid, nå er jeg tynn, kvapsete og kvisete. Og jeg som var sikker på jeg skulle bli sånn modell-gravid - argh...

 

Men ser da jammen ikke mange lekre gravide rundtomkring heller, synes de fleste gravide jeg ser ute er feite, ustelte, og ser slitne ut.

 

Anonym poster: 1490a313cd5910404056c446245d954f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min påstår jeg gløder, men det sier han nok bare for å være hyggelig. :P Føler meg bleik, feit og stygg!

Har fått skikkelig dårlig hud på rygg, skuldre og brystet, og i tillegg til gravidmagen har jeg fått nydelige lovehandles...

Jeg pleier å ta sol gjennom vinteren for å føle meg litt freshere, nå kan jeg jo ikke det siden jeg er gravid og føler meg som et vandrende lik.

Det som hjelper meg er å bruke litt tid på meg selv - kle meg skikkelig i gravidklær som ser bra ut (joggebukser og andre slaskete klær er fyfy utenfor huset), sminke meg og ordne håret, stelle neglene. De fleste gravide jeg ser syns jeg ser slitne og kvapsete ut, så hvis jeg har gjort meg litt flid føler jeg meg bedre i forhold, selv om følelsen ikke nødvendigvis stemmer med den harde virkeligheten. ;)

 

Anonym poster: 804abdab32bcd950e48a946d78f75b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde NULL selvtillit da jeg gikk gravid... Hadde så utrolig liten mage, så følte bare at jeg så helt feilproposjonert ut. De siste 2 ukene før fødsel kunne man liksom se at jeg var gravid, og følte meg litt bedre. Men nei, var ikke noe glødene gravid jegheller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med at svangerskap er så vakkert og så videre er en myte jeg har avkreftet tre ganger nå. Kviser, flesk, fis og forstoppelse, bekkenløsning, oppkast og ufattelig trøtthet. Kjempelekkert ;)

Gleder meg til de neste 25 ukene eller så!

 

Håper i det minste på litt sol i sommer så fiskepuddingfargen forsvinner.

 

Så nei, du er ikke alene ;)

 

Anonym poster: 7bd19b6bae1f0449fbed28eafd1bfad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null selvtillit her. Hadde BMI på rundt 21-22 da jeg ble gravid, og har hittil lagt på meg 8 kilo (34 uker). Så ikke feit eller noe sånt, har lagt på meg mest bare på magen, litt på puppene og rompa. Har ikke kviser, men er inkontinent og ser svær og trøtt og fæl ut. Ikke noe rart mannen ikke har hatt lyst til å ta i meg med ildtang siden jeg var i 3. måned :S

 

Anonym poster: da8ab9070fb030c0ab1cd12eaa355945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nr 2 og føler meg deprimert, feit, deigete, energiløs og hormonell. Har grotesk diger mage på kveldene og skjønner ikke hvordan i huleste jeg skal klare å gå gravid i ti uker til. Er så glad for at dette er mitt siste svangerskap! !!

 

Anonym poster: 7b246c073a502de184de71fef3e6edb9

 

Kjente meg igjen 100% i denne beskrivelsen..... :-)

 

Anonym poster: 446604fbe5596ab0dd30bb8ab3a8ede8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene, ser ut som et pizzatryne. Hadde ikke så mange kviser i tenårene engang. Magen viser nesten ikke, ser bare feit ut. Er i uke 20.

For å toppe det hele, våknet jeg i dag med en megakvise midt på nesen! Aaarg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nr 2 og føler meg deprimert, feit, deigete, energiløs og hormonell. Har grotesk diger mage på kveldene og skjønner ikke hvordan i huleste jeg skal klare å gå gravid i ti uker til. Er så glad for at dette er mitt siste svangerskap! !!

 

Anonym poster: 7b246c073a502de184de71fef3e6edb9

 

Det kunne vært meg som skrev det der!

 

Anonym poster: 23443a06065e21bb1e4a207188904523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, kviser, oppblåst, brei som fy over hoftene. Ikke engang buksene i gravidavdelingen på hm passer meg. Deprimerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...