Gå til innhold

Noe spesielt dere spiser eller drikker?


Frida80

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 32 og leser flere steder at det er nå hjernen vokser ganske mye. Er det noen av dere som tar ekstra eller mer hensyn mht hva dere får i dere av vitaminer osv? Jeg har tatt omega3- tilskudd gjennom hele svangerdkapet, men er ikke superflink med maten ellers... Blir f.eks sjokolade så godt som hver dag... Hvordan er det med dere andre nå mot slutten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg passer på å få i meg makrell i tomat eller fet fisk hver dag, de dagene jeg ikke gjør det spiser jeg omega 3-kapsler. Ellers tar jeg ekstra tilskudd av D-vitamin og tranebær for å forebygge urinveisinfeksjon. Utenom dette tar jeg ingenting ekstra. Spiser sunt, opptatt av å få i meg nok kalsium og ha et balansert kosthold.

 

Men jeg skeier selvsagt ut inni mellom. Blir godteri og potetgull og av og til junkfood en dag i uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mistet matlysten litt faktisk.. ikke lyst på like mye mat som i 2 trimester - sikkert fordi det ikke er plass i magen.. alt er presset opp... puh!

men drikker masse eplejuice blandet med farris og det er nnnyyyyyydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes uke 32 og videre frem nå mot slutten har vært dårlig. Mye bra som fisk etc men også mye sukker og lett brus. Og kaffe lattes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...