Gå til innhold

Jeg veier 110 kg og ser faktisk ikke tykk ut...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm... Dette minner meg fælt om et innlegg jeg leste her inne for mange år siden.

Der skrev ei dame at hun var 160 cm høy (eller noe) og veide nesten 100 kg, og allikevel brukte hun small i klær (og small passet altså.. ifølge henne selv, ihvertfall ;) ) men hun nektet å legge ut bilde da :P

 

Det er ikke sikkert du ser feit ut. Men jeg har litt problemer med å tro at du ikke engang ser litt "stor" ut, med din vekt og høyde.

 

kanskje hun hadde ett enormt tungt og digert hode oppå en tynn spinkel kropp :P

 

Anonym poster: d1a4351f221ff739a63bfa4636fce342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 179. Veier vanligvis 10 kilo mindre enn jeg gjør nå, sliter med å gå ned i vekt etter fødsel. Jeg ser helt normal ut i speilet, men det er på bildene jeg ser de 10 kiloene ekstra :-/ Så om du ikke ser tykk ut på bilder bærer du kiloene godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster er 172 cm og 110 kg...Hu er virkelig tjukk..

 

Anonym poster: 897b74de9ec0da4c77ce33d00d64404b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på hva man anser som slank ser jeg. Kjenner et par gutter som bygger, som nærmer seg 100 kilo, og bare er 175. De er DIGRE, til tross for omtrent null i underhudsfett.

 

Mulig man ikke ser ut som en supersize, jeg hadde engang en venninne som var ekstremt tung (160 og 72 kilo), som ikke så smellfeit ut, men klart hun ikke var en sylfide.

 

Har hørt flere 100 + kvinnfolk påstå de er så sterke og muskuløse og at de ikke er tykke. Jeg ser absolutt ikke det samme som dem. Hva er navnet for omvendt anorexia nå igjen?

 

Anonym poster: aec7019d1425dc6501c724883217c4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hva du selv synes du ser ut som, så ER du overvektig med den høyden og vekta. Selv som høygravid veier jeg 30 kilo mindre enn deg.

 

Anonym poster: 30061f8e748e5d54b4a2dc227d5069fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer garantert ingen bilder, for dette er ikke sant!

 

Anonym poster: d1a4351f221ff739a63bfa4636fce342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vanskelig for å tro at du ikke er stor/tykk. Du er noen cm høyere enn meg og veier det dobbelte. Vil tro at du har sett deg blind på deg selv, desverre. Venter i spenning på at du skal motbevise oss skeptikerene med et bilde.

 

Anonym poster: 12b44bd29e42a7382a8307eeb208085f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på hva man anser som slank ser jeg. Kjenner et par gutter som bygger, som nærmer seg 100 kilo, og bare er 175. De er DIGRE, til tross for omtrent null i underhudsfett.

 

Mulig man ikke ser ut som en supersize, jeg hadde engang en venninne som var ekstremt tung (160 og 72 kilo), som ikke så smellfeit ut, men klart hun ikke var en sylfide.

 

Har hørt flere 100 + kvinnfolk påstå de er så sterke og muskuløse og at de ikke er tykke. Jeg ser absolutt ikke det samme som dem. Hva er navnet for omvendt anorexia nå igjen?

 

Anonym poster: aec7019d1425dc6501c724883217c4fc

Ekstremt tung når du er 160 cm og veier 72 kg?? Hvilken verden lever du i??

 

Anonym poster: f32fe06794648077cf971eff14e95995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 179 cm og veier 107 kg. Jeg vet at jeg ikke ser slank ut, men jeg ser ikke ut som en mummimamma heller. Jeg har f.eks ikke stor hengemage eller noe sånt. Jeg tror kanskje det er det HI også mener, at feit=mummimamma.

Overvektige er vi jo, men det går an å ha kiloene godt fordelt og en stram kropp selv om man veier over 100 =)

 

 

Anonym poster: 604accdbca794c0f2577029f5c03e33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mange "overvektige" som ser flotte ut.. er fint å ha det jevnt fordelt.. ei venninne av meg har skikkelig epleform, alt samler seg rundt magen.. ser ikke bra ut..

Jeg er litt stor selv, omtrent som deg, og akkurat nå synes jeg at jeg er for stor.. men havner jeg på 90 kg begynner jeg å bli fornøyd.. faktisk så tror jeg at jeg ville sett ut som et beinrangel hadde jeg vært 70 kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grunn til at dette virker lite troverdig, er at hvis du er så ekstremt godt trent at du ser slank ut ved 110 kg... da trenger du å spise utrolige mengder med mat for å opprettholde vekten. 4 egg til frokost, og så videre. Er vel umulig å ikke legge merke til at man spiser ekstreme mengder med mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner hva hun mener. Er selv 172 cm og veier 103 kg. Har kiloene fordelt på en bra måte med en kvinnelig timeglassfigur. Har fast rumpe og fine bryster. Samboer gjettet at jeg veier under 70 kg. Han ville fått sjokk dersom han visste sannheten! Jeg er ei "stor" jente med kraftig beinbygning og brede skuldre. Når jeg var 16 år uten et gram fett for mye veide jeg fortsatt 65 kg. Har aldri vært lett. Går ned i vekt nå da, av helsemessige årsaker. Men ja, det er fullt mulig å være over 100 kg og fortsatt se sunn ut. Om alle syns jeg er fin er en annen sak.

 

Anonym poster: 3f959fd2a54251090ad2a70aeb567ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 179 cm og veier 107 kg. Jeg vet at jeg ikke ser slank ut, men jeg ser ikke ut som en mummimamma heller. Jeg har f.eks ikke stor hengemage eller noe sånt. Jeg tror kanskje det er det HI også mener, at feit=mummimamma.

Overvektige er vi jo, men det går an å ha kiloene godt fordelt og en stram kropp selv om man veier over 100 =)

 

 

Anonym poster: 604accdbca794c0f2577029f5c03e33e

 

Så tykk er jeg vel ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her

 

Oi her har dere tatt helt av ser jeg. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, resten bryr jeg meg ikke om :) Det jeg skrev var at jeg ikke er tykk, aldri sagt at jeg ser ut som ei flis. Men ser helt normal ut MED former. Jeg har lår, rumpe, midje, pupper og synlige muskler på kroppen.

 

Nei, jeg skjemmes ikke i bikinibilder av meg selv og verger meg ikke for å gå i bikini på stranda eller i svømmehallen. På bilder med veninner ser jeg akkurat som dem, bare at jeg er 10 cm høyere enn de fleste.

 

Skjønner at noen tenker at dette ikke er mulig, men det er det. Jeg er som sagt godt trent med synlige muskler, proteiner er det jeg spiser for det meste. Trener 6 dager i uka, annenhver med koondisjon og styrke, i tilegg til at jeg er personlig trener på 3T.

 

Etter alle kvasse tilbakemeldinger her inne har jeg bestemt meg for å ikke legge ut bilde. Virker som mange har et vrengt kropsbilde på normalitet der flesteparten mener man er normalvektig under 60 kg. Normal for meg er en kvinne med former, ikke fystikker med parykk på ;)

 

Hilsen HI med sine veltrente 110 kg på 175 cm :)

 

Anonym poster: 4419793c5a150be83a00902f12f6d4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir fornærmet over at folk ikke helt tror på at du ikke er tykk og gir deg negative tilbakemeldinger på det.

 

Likevel hetser du tynne jenter og er nedlatende mot dem. Dobbeltmoralsk, much?

 

Er det bare du som er perfekt og "kvinnelig"?

 

Anonym poster: 30061f8e748e5d54b4a2dc227d5069fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har jeg sagt det? :) Jeg prøver å si at JEG ikke syns 50 kg på 165 cm ser ''normalt'' ut. For meg er det spinkelt, jeg liker kvinner med former, som utstråler selvtillit. Man er så perfekt som man føler seg selv. Det viktige er at man selv er fornøyd, og en kan ikke sammenligne seg med en haug med bimmere som syns 65 kg er overvekt. HI

 

Anonym poster: 4419793c5a150be83a00902f12f6d4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig fint om du kunne lagt ut bilde, kutt gjerne hodet for å anonymisere, tror mange av oss lurer nå, kjempeflott hvis det stemmer for deg, men må se det for å tro det...

 

Anonym poster: 23aee9cecaf3436d86d6d89f063d163e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på hva man anser som slank ser jeg. Kjenner et par gutter som bygger, som nærmer seg 100 kilo, og bare er 175. De er DIGRE, til tross for omtrent null i underhudsfett.

 

Mulig man ikke ser ut som en supersize, jeg hadde engang en venninne som var ekstremt tung (160 og 72 kilo), som ikke så smellfeit ut, men klart hun ikke var en sylfide.

 

Har hørt flere 100 + kvinnfolk påstå de er så sterke og muskuløse og at de ikke er tykke. Jeg ser absolutt ikke det samme som dem. Hva er navnet for omvendt anorexia nå igjen?

 

Anonym poster: aec7019d1425dc6501c724883217c4fc

 

Hun var ekstremt tung faktisk.

Det tror jeg du er også, i hodet.

 

Anonym poster: 7cef42adb5540f0cbafdfa301c503ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå etter fødsel og utrent ser jeg skikkelig dvask og stor ut med mine 67 kg, og jeg bør ned 7 kg. Da jeg trente 6 dager i uka, og hadde muskler så jeg slank ut med 67 kg. Så hva kiloene består av har endel å si.

 

Anonym poster: fd5933d44b84d3fb8d9b9beb2ded8501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra HI! Ingenting er bedre enn at du er fornøyd med deg selv!

Er jo også egentlig revnende likegyldig om det at du ikke ser tykk ut er noe du selv mener eller om det er en objektiv vurdering.

Jeg er helt sikker på at du er flott og at det faktum at du selv er fornøyd bidrar til at du bærer kiloene dine med et smil. Og smilende mennesker ser automatisk bedre ut enn de som åpenbart er misfornøyd med seg selv.

 

Jeg veier selv 104 kg. Og jeg er virkelig feit som en julegris.

Jeg har startet kampen mot kiloene og håper å vinne denne gangen.

Jeg blåser i hva andre mener om vekten min, men så lenge jeg selv ikke liker det jeg ser er det ikke til å holde ut.

Men først og fremst er det det at alt er så tungt som plager meg. Å bli utslitt av å gå opp en trapp er ikke gøy!

 

 

Anonym poster: 7cef42adb5540f0cbafdfa301c503ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha du er feit. Med et forvrengt bilde av deg selv

 

Anonym poster: 1859d843e5532a4442ce43b4785acc44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er definisjonen på feit for deg? Jeg er 174cm høy og ser feit ut om jeg veier mer enn 70kg vil jeg tro. Veier nå 63kg, trener en del, men har allikevel litt rundt magen og trivselsvekten min er et par kg lettere.

 

Anonym poster: 1859d843e5532a4442ce43b4785acc44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her

 

Oi her har dere tatt helt av ser jeg. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, resten bryr jeg meg ikke om smile.png Det jeg skrev var at jeg ikke er tykk, aldri sagt at jeg ser ut som ei flis. Men ser helt normal ut MED former. Jeg har lår, rumpe, midje, pupper og synlige muskler på kroppen.

 

Nei, jeg skjemmes ikke i bikinibilder av meg selv og verger meg ikke for å gå i bikini på stranda eller i svømmehallen. På bilder med veninner ser jeg akkurat som dem, bare at jeg er 10 cm høyere enn de fleste.

 

Skjønner at noen tenker at dette ikke er mulig, men det er det. Jeg er som sagt godt trent med synlige muskler, proteiner er det jeg spiser for det meste. Trener 6 dager i uka, annenhver med koondisjon og styrke, i tilegg til at jeg er personlig trener på 3T.

 

Etter alle kvasse tilbakemeldinger her inne har jeg bestemt meg for å ikke legge ut bilde. Virker som mange har et vrengt kropsbilde på normalitet der flesteparten mener man er normalvektig under 60 kg. Normal for meg er en kvinne med former, ikke fystikker med parykk på wink.png

 

Hilsen HI med sine veltrente 110 kg på 175 cm smile.png

 

Anonym poster: 4419793c5a150be83a00902f12f6d4dc

 

Det er vel nettopp derfor du skal legge ut bilde, for å bevise at de tar feil?

 

Om det er mulig å ha en fin kropp selv om man veier over 100 kg må du jo bevise det kan du skjønne, for å stoppe munnen på de som er uenige en gang for alle.

 

Kanskje du til og med kan hjelpe noen som er misfornøyd med å veie mer enn normalen, vise de at det går an å være en stolt og flott kvinne selv om man veier mer enn normalen.

 

Du startet denne tråden, nå må du avslutte også, men å bevise at påstanden du kom med i hovedinnlegget faktisk er sann.

 

Jeg venter fremdeles på bilde.

 

Hilsen en tjukkas som ikke er fornøyd ;)

 

Anonym poster: 7e5e5a89124190d28e8af567a1a30ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...