Gå til innhold

Konkurranse - her er vinnerne


elin

Anbefalte innlegg

Nå er konkurransen avsluttet og jeg har trukket ut ti heldige vinnere.

Vinnerne finner du her:

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143999591-konkurranse-vinn-kul-premie/page__st__120__gopid__144849965#entry144849965

 

De heldige vant en bøtte med den kule Playmais-leken. Les mer om produktet her: www.playmais.no

 

Og spørsmålet var:

Hva er ditt beste julegavetips?

post-752475-0-30597900-1355400837_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt beste julegavetips til den som har alt er å gi en gave med mening og i år har jeg gitt bort støttemedlemskap og isbjørnfadderskap i WWF til flere i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være å bestille julegaver på nett. Det er enkelt å finne nettsider hvor det er rabatter og salg, og skal du sende pakkene så er det mange steder med fri porto. Billig, enkelt og mye fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til familie som har alt: lag hjemmelagde karameller, hjemmelaget kontakt, hjemmelaget sild, osv. Pakk det pent inn i cellofan og pynt med pene bånd. Garantert en gave fra hjertet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste julegavetips er kalender med bilder av barna:)

Ga det til halve slekta i fjor, og alle ringer jevnlig for å skryte av bildene<3 ..og alle har bedd om en ny kalender i år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt beste tips må være å gi bort hjemmelgde gavekort, det være seg på hjelp til husvak eller barnepass, eller en piknik eller hjemmelunsj.

 

Passer fint for oss som ikke har så mye å bruke på julegaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt julegavetips er å starte litt tidlig, så kan man finne mange ting til god pris! Min søster får vinglass som hun ønsket seg fra glassmagasinet, og de fikk jeg til halv pris da de hadde salg på hele butikken! :)

 

Ellers er hjemmelagde gaver en god slager! Svigermor ønsker seg hjemmelagde knekkebrød, og det skal ho jaggu få ;) pakke de pent inn med bånd så de ser ekstra delikate ut. Spiselige gaver er noe man får brukt, til folk som har alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For to år siden laget jeg en fotobok med bilder av sønnen min og tekst til bildene. Det første bildet var av meg på vei til sykehuset, neste rett etter fødselen og så lagde jeg en dobbeltside for hver mnd hvor jeg skrev inn lengde, vekt og hva babyen klarte, f.eks. å krabbe. Passet selvfølgelig å få med bilder av mottakerne av boka sammen med babyen også :)

 

En populær gave til besteforeldre og oldeforeldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jule-Juliea

Ikke stresse og bare kjøpe for å kjøpe. Og å respektere de som faktisk ikke ønsker seg noe. Hjemmelaget mat/ bakst og likør er supre julegaver samme er fadderskap i ulike organisasjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste tips er og gi folk noe som de trenger, og de som har alt!

Ta en ekse, fyll opp med kaffe/te, sokker/truser, shampo/balsam og deodorant :) eller gavekort på en matbutikk eller et senter, så kan folk kjøpe selv det de vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til seniorene i familien har eg kjøpt Barndom på 40-tallet, twist og ramma inn et fotografbilde av oldebarna.

 

Barndom på x0-tallet selges på obs til 98,- eller 99,- for 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste julegavetips er faktisk det å være oppmerksom gjennom hele året. Legg merke til menneskene rundt deg. Kanskje ser du nøyaktig hva de liker, mangler, eller blir rørt av, slik at du kan glede med en gave som oser av kjærlighet og omtanke. Bry deg, og prøv å bli enda litt bedre kjent med de du kjenner så godt. Selv vet jeg at det blir gledestårer i år, og det gjør at jeg har gitt en ekstra gave til meg selv, nemlig gleden over (å glede meg til) at mine nærmeste blir glade. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste julegavetips er digital fotoramme til oldeforeldre. Legger inn noen bilder når de får gaven til jul og kan oppdatere minnebrikken etter en liten stund... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er spislige eller drikkbare ting, finnes masse god drikke uten alkohol også:-) Barna kan få f.eks brusepulver til badevannet, aktivitets leker som plastalin,maling og perler:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste tips er å ikke vente til like før jul med å spørre hva folk ønsker seg. Lytt heller etter tips i ting som blir sakt hele året, da er det også stor sjans for å finne den tingen på tilbud lenge før jul.

 

Julegaver betyr ikke at gavene må kjøpes midt i julestria, de beste gavene kjøpes lenge før det.

 

Men skulle jeg tipset om en spesiell gave måtte det ha blitt en gave til barn i alle aldere. For å få ting skaper vel like mye latter som en selvoppblåsbar prompe-pute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til familie som har alt: lag hjemmelagde karameller, hjemmelaget kontakt, hjemmelaget sild, osv. Pakk det pent inn i cellofan og pynt med pene bånd. Garantert en gave fra hjertet:-)

 

Mmm, hjemmelaga kontakt fikk jeg lyst på også :D

 

Takk for tipset, det blir nok en hit her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hvem gaven skal til. Den gaven jeg er mest fornøyd med i år er hjemmestrikkede hanskerr med flettemønster til min fantastiske søster. I alpakka-ull, og i rødt, som er hennes favoritt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...