Gå til innhold

nav.no (utbetaling)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange dager i forveien kan man se hva man får utbetalt neste gang? Dere som mottar sykepenger, mottar dere for en måned av gangen?

 

Anonym poster: a35b330da74323628317d83e45d6e363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får sykepengene forskutert av arbeidsgiver, så slipper jeg å forholde meg til NAV. Da blir pengene utbetalt til samme tid som vanlig lønn :)

 

Kan anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker, men det har stått minst en uke i forkant til meg. Men jeg har og vært sm i mange mnd. Og stort sett hele mnd den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det ikke inn på mine utbetalinger før samme dag det er på konto. Hvor mange dager det er for på en utbetaling kommer ann på hvilke dato du ble sykmeldt. Mine sykemeldinger går feks ut rundt den 20 i mnd. Ett par dager etterpå får jeg fra den 1 - 20. Når mnd er slutt får jeg for resten av dagene den mnd. Så det betales etterskuddsvis. Hvis du skjønner :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får det ikke inn på mine utbetalinger før samme dag det er på konto. Hvor mange dager det er for på en utbetaling kommer ann på hvilke dato du ble sykmeldt. Mine sykemeldinger går feks ut rundt den 20 i mnd. Ett par dager etterpå får jeg fra den 1 - 20. Når mnd er slutt får jeg for resten av dagene den mnd. Så det betales etterskuddsvis. Hvis du skjønner :-p

 

Skjønner :) Har vært sånn for meg også denne gangen, får flere utbetalinger men aldri til faste tider (aldri de 2-3 samme datoene hver mnd).

 

Vært sykmeldt en gang før og da fikk jeg en gang pr mnd, synes egentlig dette var lettere å forholde seg til, men men :)

 

Jeg har ikke brukt min side på nav.no så mye enda, men tenkte sjekke om jeg kan se neste utbetaling nå. Men om den står der så vet jeg jo tydeligvis ikke om den kommer samme dag eller om en uke siden jeg ser det er flere erfaringer ute og går :)

 

Trodde kanskje NAV hadde en fast dato de forholdt seg til i mnd mtp hovedutbetalinger. Står jo 23. og 25. på NAV sine sider så.

 

Anonym poster: a35b330da74323628317d83e45d6e363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...