Gå til innhold

"Jeg og mannen er gravide vi!"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

.. sier folk.. Jeg får det bare ikke til å stemme i hodet mitt at "dere er gravide", når det praktisk talt bare er dama som er gravid. Det blir noe annet hvis det er et lesbisk par som er gravid samtidig med hvert sitt barn, men mann og kvinne, nei.

 

Vi venter barn, dama er på tjukka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe av det mest lattelige jeg noen sinne har hørt!!!!

Hadde VI vært gravide, så hadde ikke JEG sittet her alene halve natta og plagdes med det ene og det andre, ikke pokker om mannen her er gravid, han venter barn ja, men det hele med å være "ruge kasse" det faller på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle. Siden du viser at du allerede kan putte 2 og 2 sammen, så er jo ikke det noe problem hva andre måtte si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig bare at det er kjempekoselig når menn tar så stor del i det hele at de annonserer at de "er gravide" sammen med dama. Det vitner bare om en veldig engasjert kommende pappa. Her sa vi ikke at vi var gravide, men vi kunne sikkert ha gjort det. Desuten fødte vi sammen, nemlig, så vi kunne også sagt at "vi har født." Han gjorde minst en tredjedel av jobben for meg, med å holde meg oppe fysisk da jeg satt, og holde foten min da jeg måtte ligge, samtidig med at han holdt og serverte meg lystgassen. Noen menn er bare mer med enn andre, og da må de vel ha lov til å stolt fortelle om det med de ordene de føler for. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min insisterer på at VI er gravide, uansett hvor teit jeg sier at det høres ut. Dette fordi hyperemesis, bekkenløsning mm gjør meg helt ubrukelig i ni mnd, som igjen legger veldig mye jobb på mannen (hus, handling, barn mm). I hans hode gjør dette at vi er gravide i mine svangerskap, ikke bare jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig bare at det er kjempekoselig når menn tar så stor del i det hele at de annonserer at de "er gravide" sammen med dama. Det vitner bare om en veldig engasjert kommende pappa. Her sa vi ikke at vi var gravide, men vi kunne sikkert ha gjort det. Desuten fødte vi sammen, nemlig, så vi kunne også sagt at "vi har født." Han gjorde minst en tredjedel av jobben for meg, med å holde meg oppe fysisk da jeg satt, og holde foten min da jeg måtte ligge, samtidig med at han holdt og serverte meg lystgassen. Noen menn er bare mer med enn andre, og da må de vel ha lov til å stolt fortelle om det med de ordene de føler for. ;)

 

Men svært få menn er slik. Ikke faen at min samboer er gravid... Han fester 1 til 2 helger i måneden, har ingen plager osv. Skal heller ikke ha ham med på fødsel, så her er det JEG som er gravid og JEG som skal føde :) Men VI skal bli foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. sier folk.. Jeg får det bare ikke til å stemme i hodet mitt at "dere er gravide", når det praktisk talt bare er dama som er gravid. Det blir noe annet hvis det er et lesbisk par som er gravid samtidig med hvert sitt barn, men mann og kvinne, nei. Vi venter barn, dama er på tjukka!

 

Mannen min sier at "vi er gravide". Gleder seg masse til å bli pappa igjen, så jeg synes bare det er fint at han engasjerer seg så pass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...