Gå til innhold

Slankeoperasjon!!


ducatifru

Anbefalte innlegg

Jeg vurdere å ta en slankeoperasjon i Litauen/Latvia. Gastric sleeve heter den. Er det noen her som har tatt slik operasjon og som har erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De jeg kjenner som er operert angrer på det. Ja de er tynne idag, men har fått mange andre helseplager.

Bestevenninna mi mista all følelse for sult og tørste. Svimte av i ett sett. Hun fikk og har enda problemer med å spise mer enn et par munnfuller i slengen. Enkelte ting kaster hun opp av ( ris og pasta).Det verste er å alltid måtte forklare hvorfor hun spiser så lite når hun er sammen med folk hun ikke kjenner...

 

Så mitt råd er å tenke deg godt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar...ja det er ingen lett utvei å gjøre dette, men føler at jeg har ikke noe valg. overvekten hemmer meg i det daglige og jeg har det ikke noe godt med meg selv som jeg er nå...

 

er bare redd jeg vil dø tidlig om jeg ikke gjør noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Hvis du er så overvektig at du er redd for at det vil ta livet av deg en vakker dag, så foreslår jeg heller at du tar det med legen din og får operasjon i Norge. Utlandstilbud har bare en garanti for oppfølging i et år etter operasjonen. Her får du det så lenge du trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gjort det selv, men kjenner noen som har. En har i etterkant vært gjennom flere operasjoner for å fjerne overfødig hud, arrvev i knær osv. Hun var veldig overvektig, men ender slank og sikkert frisk. En har tatt operasjonen og trent masse i etterkant. Ingen plager så vidt jeg vet. En har tatt operasjonen, ble litt slankere i en periode, men er nå tykk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så overvektig at du er redd for at det vil ta livet av deg en vakker dag, så foreslår jeg heller at du tar det med legen din og får operasjon i Norge. Utlandstilbud har bare en garanti for oppfølging i et år etter operasjonen. Her får du det så lenge du trenger...

 

Men i Norge er det opp mot 5 års ventetid, og det er lenge å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sekretøsa
Hvis du er så overvektig at du er redd for at det vil ta livet av deg en vakker dag, så foreslår jeg heller at du tar det med legen din og får operasjon i Norge. Utlandstilbud har bare en garanti for oppfølging i et år etter operasjonen. Her får du det så lenge du trenger...
Men i Norge er det opp mot 5 års ventetid, og det er lenge å vente...

 

Opp mot, ja. Men om det er alvorlig nok så tar det ikke så lang tid. Dessuten er det fritt sykehusvalg i landet, så du kan velge de som har kortest.

Venninna til mamma tok operasjon, og sto kun på venteliste i 6 mnd. Jeg anbefaler deg å sjekke det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...