Gå til innhold

synes dere det er utroskap :


Chelseafan

Anbefalte innlegg

Der går min grense!Det hadde aldri i verden vært greit!

Synes du det er greit?

Han vet at du vet om det eller?

 

Jeg hadde blitt så sint jeg..At man skal behøve å se på/ha noen andre når man allerede har en...

Nei takk!

 

Si at han finner noen..Så er det kanskje så han tar i mot sidesprang da..

Jeg hadde ikke stolt på fyren....!

Endret av IceNose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seff synes jeg ikke at det er greit! er sykt skuffet og knust! aner ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg lånte dataen hans og da var han pålogget. Jeg konfronterte han med det og han tilsto alt.. altså at han hadde laget profilen men ikke møtt noen damer enda. Sa også at han trodde at han hadde pinglet ut viss han hadde fått kontakt med noen. Men seff, det kan jeg jo ikke vite er sant eller ikke.

 

Jeg er utrolig sint og såret.. Han kommer hjem fra jobb i morgen, så da blir det alvorsprat!! :(

Men er usikker på om jeg klarer å gå fra han. Jeg elsker han og vi har vert sammen i så mange år pluss har leilighet sammen! Heldigvis ingen barn inne i bilde enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare være obs på at "tilstå alt" ofte består i å tilstå det du allerede har funnet ut. Veldig ofte er det mer. Kjenn etter i magefølelsen om du tror på det som blir sagt eller ikke, og ikke gi deg om du føler at det er mer/noe som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er heilt greit, han kan snakke og skrive og flørte med kven han vil så mykje han vil. Det er han sitt liv og han sitt valg, eg veit han er kjærasten min, og eg stolar på han. Om han skulle gå lengre, kan han det, men då skal eg vite om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg synes absolutt ikke det er greit, min forrige kjæreste var utro og på ingen måte en god kjæreste i det hele tatt til tider voldelig til og med. Hos meg har det ført til store usikkerheter etterpå , jeg liker absolutt ikke Facebook og kjenner ett stikk i meg hver gang min nåværende forlovede i det hele tatt snakker med noen der. En gang han glemte og logge ut gikk jeg inn og leste noen av samtalene. Følte meg som en idiot etter på alt han snakker om med både venner og venninner er hvor mye han gleder seg til å bli pappa og hvor glad han er for at han og jeg skal bli en familie . Han har aldri gitt meg noen grunn til tvil . Men ser man noe mann ikke vil se kan det sitte dypt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er absolutt ikke greit!!! Er mann sammen med noen så skal man ikke flørte med andre... en ting er om man snur seg og ser på en, for man er ikke blind selv om man er i et forhold, en annen ting er å faktisk flørte!!

Hadde min mann gjort det med meg, så hadde ikke vi holdt sammen... kanskje jeg er firkantet i meningene mine, men jeg foretrekker monogami på alle punkt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes absolutt ikke det er greit, min forrige kjæreste var utro og på ingen måte en god kjæreste i det hele tatt til tider voldelig til og med. Hos meg har det ført til store usikkerheter etterpå , jeg liker absolutt ikke Facebook og kjenner ett stikk i meg hver gang min nåværende forlovede i det hele tatt snakker med noen der. En gang han glemte og logge ut gikk jeg inn og leste noen av samtalene. Følte meg som en idiot etter på alt han snakker om med både venner og venninner er hvor mye han gleder seg til å bli pappa og hvor glad han er for at han og jeg skal bli en familie . Han har aldri gitt meg noen grunn til tvil . Men ser man noe mann ikke vil se kan det sitte dypt etterpå.

Sånn har jeg det og...og det er en fæl følelse å gå med... jeg kan vel egentli si at jeg har verdens beste mann (selv om ting av og til er knirkete), men pga tidligere erfaringer så klarer jeg ikke stole på han når han tekster via sms eller facebook :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

må bare henge meg på denne her... synes dere det er utroskap at mannen lager seg en profil inne på sidesprang.no? han søker etter kvinner og tilfeldig parkeringssex. Jeg er vertfall sinnsykt skuffet over min samboer!!! :(

. Syns du det er verdt og holde på en mann som søker sex med andre kvinnfolk?....kast hAn på dør nuh :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

må bare henge meg på denne her... synes dere det er utroskap at mannen lager seg en profil inne på sidesprang.no? han søker etter kvinner og tilfeldig parkeringssex. Jeg er vertfall sinnsykt skuffet over min samboer!!! :(

. Syns du det er verdt og holde på en mann som søker sex med andre kvinnfolk?....kast hAn på dør nuh :)
og ja det syns jeg er utroskap!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er veldig skjelden sånn,men skjer kanskje 3-10 ganger i året,men har sagt at det blir slutt hvis han gjør det en gang til

1-10 ganger i ÅRET? Det er en forferdelig ting å gjøre når man har barn. Hvordan skal barna deres takle det om han gjør det når de er tilstede? Jeg ville nok fått han til en psykolog fortere enn svint. Det kan neppe være sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg synes absolutt ikke det er greit, min forrige kjæreste var utro og på ingen måte en god kjæreste i det hele tatt til tider voldelig til og med. Hos meg har det ført til store usikkerheter etterpå , jeg liker absolutt ikke Facebook og kjenner ett stikk i meg hver gang min nåværende forlovede i det hele tatt snakker med noen der. En gang han glemte og logge ut gikk jeg inn og leste noen av samtalene. Følte meg som en idiot etter på alt han snakker om med både venner og venninner er hvor mye han gleder seg til å bli pappa og hvor glad han er for at han og jeg skal bli en familie . Han har aldri gitt meg noen grunn til tvil . Men ser man noe mann ikke vil se kan det sitte dypt etterpå.

Sånn har jeg det og...og det er en fæl følelse å gå med... jeg kan vel egentli si at jeg har verdens beste mann (selv om ting av og til er knirkete), men pga tidligere erfaringer så klarer jeg ikke stole på han når han tekster via sms eller facebook :-/

Sånne ting sitter veldig dypt, det er tøft å stole på igjen. Ikke knirke fritt her heller, men jeg tror det viktigste er kommunikasjon å prøve å få den andre personen til å føle seg trygg selv om det kan være vanskelig. Nå som jeg er gravid er jeg mer usikker også , med stor mage , 8 kilo mer og stort sett. Men jeg setter veldig pris på hvor mye han nå virkelig viser at det er meg og bare meg. Det ble litt lettere etter at vi snakket om det og jeg forklarte hvorfor jeg har det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

dette er utroskap i mine øyne, og min partners øyne.

jeg og min partner er enige om hva vi definerer som utroskap, og har snakket om hva vi synes er greit eller ikke. det er jo opp til ethvert par å finne ut hva de synes er ok eller ikke, og da aller helst være enige og om det gjelder begge parter, evt den ene. det spiller ingen rolle hva man blir enige om, men at det funker og følges.

det kjipeste med utroskap er ikke nødvendigvis hva som blir gjort, men tillitsbruddet og svik.

 

men det er enklere hvis man definerer utroskap i forskjellige kategorier, det gjør enklere å forklare for seg selv og partner, man tydliggjør handlingen.

er det begjær/sex eller forelskelse/kjærlighet?

er det fysisk utroskap (kyss/sex/osv) eller mental utroskap (forelskelse/betatt/osv)?

 

i dette tilfellet med din partner høres det ut som det er begjær/sex og mental utroskap.

dessverre er veien ofte kort for mange å gå videre herifra når muligheten byr seg, siden det ofte handler om et bekreftelsesbehov og ikke holder med bare bekreftelse fra partner.

 

du må finne ut av hva DU synes er greit, ta det opp med partneren din. er han enig er saken grei, hvis ikke; dump

han. for min del hadde jeg dumpet han. dette er nok bare begynnelsen av en hel haug med bekymringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Er jo forskjell på å prate om sex, og om å ha sex med vedkommende, eller andre.
hadde samboeren min pratet med noen andre om å ha sex med dem/evt. noen andre vil jeg blitt såret, hadde han med kompiser, venninner snakket om sex, hadde jeg ikke hevet ett øyenbryn, men det er meg.
Kommer jo også ann på hva slags forhold man har til å prate om sex, noen er veldig komfortable med å prate om sex generelt, mens andre klarer så vidt å prate med partneren sin om det og føler å snakke om sex er noe veldig intimt og personlig.

Viktig å snakke om utroskap sammen for å finne ut hva partneren legger i ordet og hva dere tenker på som utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg og kjæresten min har en regel, det jeg mener er feil og han gjør med en jente får han aldri av meg igjen. Og hvis jeg føler noe er helt feil blir det slutt jeg har ikke "tid" til å føle meg liten og dritt fordi han har behov for å flørte med andre jenter så hvis jeg mener det går forlangt så er det bedre for meg å være singel enn i et forhold med en jeg mener gjør ting feil. Bf til min har ikke kontakt med meg eller baby så det ekke bf dette gjelder ( han sitter inne) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest anouschka with Love

Tenk litt på hvor høyt du setter deg selv. Er dette ok å oppleve for 'meg'?

Jeg hadde aldri godtatt å bli behandlet sånn og har reist ifra menn jeg har elsket før pga prinsipper. Tok tre år å komme over han (alene), og brått en dag så skjønte jeg ikke engang at det var kjærlighet i det hele tatt. Mer et hekt på en mann jeg nesten ikke likte personligheten til.

Tenk på deg selv og hva som er bra for deg. Føles det feil er det som oftest det. Det er nok av menn der ute..til og med Menn med INTEGRITET :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest babyplusme

Samme gjelder for meg som for mannen. Hadde jeg sendt meldinger til andre gutter hvor jeg hadde flørtet og snakket om sex, så hadde jeg nok følt meg ganske så skyldig og hatt dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min. Ville ikke kalt det utroskap, men det er nok til å bryte all tilitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Utroskap eller ikke, er det noe som ødelegger et forhold så er det sånn oppførsel. Eller så er det noe gærnt med forholdet fra før, siden man handler så respektløst mot den andre. Fiks det eller gjør det slutt, sier jeg bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg ville aldri godtatt at min mann hadde flørtet eller pratet om sex med andre jenter, hadde nok ikke dumpet han, men hadde nok bedt han velge. For om han vil ha meg bør han ikke ha noe behov for å flørte med andre. Heldigvis har vi felles faktura og vi sender omtrent like mange sms, og det er til hverandre, og han har ikke passord på telefonen, og han lar alltid facebook stå åpen så velger å stole på at han ikke flørter med andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er ikke greit synes jeg. Det er utroskap hvis du føler det, og dere ikke har snakket om det å blitt enige om at det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Ja, men en mild variant hvis mulig??? Opplevde det selv, lagde kjempe bråk. Men det virket ikke som partner angret.... Kjenner jeg ennå er forbannet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...