Gå til innhold

synes dere det er utroskap :


Chelseafan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lykkeliggift_

Ikke utroskap, men utrolig respektløst. Man flørter ikke med andre når man er i et fast forhold (selv om mange her på BiM påstår at det er "vanlig", "sunt" osv). Og snakker ihvertfall ikke om sexfantasier osv. å diskutere sex generelt med ei venninne, a la hva damer liker og hva de plages med +++, er ikke utroskap eller svik. Men hadde ikke godtatt flørting med andre, det passer seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk selv litt usikker på hvor jeg trekker grensa for utroskap. ville kanskje ikke gått så langt som å kalle dette utroskap men jeg ville ikke likt det om samboern min flørta og prata om sex på sms....det er ikke greit...punktum finale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.så gjennom mobilen til typen i natt,og det ble et helvete ut av det. ble utrolig sjalu,sint og lei meg. og han ble så forbanna og lei seg at han kuttet seg med kniv,ble så skremt og tenkte på babyen vår som kommer i Januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliggift_
Nei.så gjennom mobilen til typen i natt,og det ble et helvete ut av det. ble utrolig sjalu,sint og lei meg. og han ble så forbanna og lei seg at han kuttet seg med kniv,ble så skremt og tenkte på babyen vår som kommer i Januar :)

 

Høres ut som sunt forhold... NOT! Håper du kødder! Hvis din samboer kutter seg fordi han er forbannet/lei seg, så bør han søke hjelp ASAP FøR babyen kommer!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er veldig skjelden sånn,men skjer kanskje 3-10 ganger i året,men har sagt at det blir slutt hvis han gjør det en gang til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er på grensen til utro skap. og jeg synes det nester er være og gjøre sån en og fysisk gjør nå ein gang. for det e mer intimt. han bør ta kontakt me en proff hvis han hell på å kutte sæ. uansett hvor ofte det e.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes utroskap er der man setter streken selv. Hadde man reagert på det så ikke gjør det mot partneren sin.Enkelt og greit ;) når det gjelder din mann og sms flørtingen synes jeg ikke det er greit overhodet !! Korttenkt og respektløst av han, og jeg hadde blitt rasende og såret selv. Vet du hvem denne dama er egentlig ? Er hun en god venninne, kjent hverandre lenge osv og hva i all verden ble han forbanna for ? Han som ikke oppfører seg bra synes jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flørt er lov, men det går en viss grense på det hele ;) Kutting med kniv hørtes ikke bra ut. Spesielt ikke siden han har et barn fra før av ettersom jeg har forstått og dere venter en til. Det burde dere ta tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyllen regel for meg ; hadde du gjort det samme om partneren din sto vedsiden av deg ?

 

MEN det er meg og vi er alle forskjellige ,å takke gudene for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått en litt annen forståelse for utroskap gjennom årene.

Men det jeg ikke skjønner er hvordan noen kan være utro over mange år, og fremdeles elsker partneren sin?

Jeg kan forstå at folk er utro når forholdet er på tur til å ryke, jeg sier absolutt ikke at jeg synes det er riktig. Men å kunne klare å fortsette ett forhold å late som ingen ting???

 

Er helt enig med over her. Oppfører man seg ikke slik forran partneren, gjør man det ikke bak ryggen heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutter seg me kniv ? Unnskyld meg men er du helt dum ??!! Skal dette være far til barnet ditt ? Blir helt sjokka... Utrolig dumt å sette en unge til

Verden om det er det der den skal bo me!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap er et begrep, dere må finne ut mellom dere hva som er greit og ikke. Hadde jeg funnet slike meldinger hadde jeg gått ifra min kjære med det samme, men jeg er lite tolerang på sånt da. Syns det er noe man burde snakke om tidlig i forholdet. Jeg hadde ikke gjort det mot min partner, og han vet at om han gjøre det er slutt. Men han er helt enig, ettersom han ikke ville tolerert det heller. Det at han kutter seg bør du "finne ut av". Desverre er det enten en form for manipulasjon ellers en kar med kraftige psykiske problemer. I forhold til deg er du voksen, så regner med du kan ta vare på deg selv :) Men pass på i forhold til barnet ditt. Det kan bli preget om han/hun må være med på noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg hadde blitt såret, sint og mistet tillit til mannen min om jeg tok han i dette. Slik jeg ser det er han da fristet og leker med tanken om en annen dame - og hun er jo reelt interessert. Nei jeg hadde følt meg så sviket at jeg ville sett på det som følelsesmessig utroskap - for noen skittne sms. Æsj! Det finnes manfolk her i verden som er respektfulle ovenfor sine partnere og jeg vil ha en av dem eller ingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Dama eller typen din flørter med Andre på Sms, og snakker om sex og alt mulig

 

Jeg hadde blitt kjempeskuffet og drit sint. Hadde sagt klart i fra at det er IKKE greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

For meg så hadde det så absolutt ikke vært greit..!Min tidligere kjæreste drev sånn og jeg fant bilder og det som var på telefonen hans..Man kan jo ikke stole på de..Han var utro mot meg..

Og det at han typen din kan bare dra frem kniven på den måten...Det hadde ikke vært greit når det er en baby på vei.....Hva er ikke han kapabel til å gjøre?Har du tenkt på at han kan skade deg og?Det verste,babyen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har fått en god prat etter denne episoden. :)

Ang om det er utroskap eller ikke er det vanskelig å svare på, kommer an på hva han legger i det og hvordan den han skriver med oppfatter ting. Når du nå vet om det og har gitt klart uttrykk for at dette er noe du IKKE synes er greit, må han respektere dette uansett hva han har lagt i SMSene. Jeg hadde nok følt at tillitten var sveket, men man må ta utgangspunkt i seg selv og sine følelser.

 

Synes kuttinga til kjæresten din er bekymringsfull... Bruker han å gjøre det foran deg, eller prøver han å sjule d? Om det siste et tilfellet er jeg ikke bekymret for din eller barnssikkerhet, det er en diagnose som han trenger hjelp med, det er en måte å ta "kontroll" over følelsene sine på. Men gjør han det foran deg, er det en måte å ta "kontroll" over deg på... Uansett vil jeg anbefale terapi, for det det er nesten umulig å løse selv.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var utroskap etter min mening, men ikke verre en at det hadde blitt tilgitt.

 

Kutte seg selv med kniv, det hadde jeg slitt mer med. Her høres det ut som han trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare henge meg på denne her... synes dere det er utroskap at mannen lager seg en profil inne på sidesprang.no? han søker etter kvinner og tilfeldig parkeringssex. Jeg er vertfall sinnsykt skuffet over min samboer!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...