Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Har restauranter i London barnestoler?

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 912 Innlegg:

Skrevet 30 august 2012 - 22:49

Hei, skal reise til London med 1-åringen, her i Norge synes jeg det er veldig bra med barnestoler når man skal spise ute, men husker ikke å ha sett så mange når jeg har vært i London tidligere. Har en barnestol som kan slås sammen, lurer på om jeg skal ta den med, hva tenker dere?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 1G+1G :D

1G+1G :D

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 578 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 30 august 2012 - 23:12

Kjøp deg heller en som du kan tre på ryggen på vanlig stol i tilfellet. Er lett og tar liten plass. Kommer helt an på hvilke restauranter dere går på, men mange som har vil jeg tro.
Ser ut som spira sitter etter 19 pp denne gang. 030413 er gutten ventet :D

#3 PeppaPig

PeppaPig

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 226 Innlegg:
  • Sted

Skrevet 31 august 2012 - 00:05

Jeg ville ikke tatt med egen barnestol. Bodde der fra jenta mi ble født til hun var 2 år og alle steder vi spiste på hadde barnestoler.

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 912 Innlegg:

Skrevet 31 august 2012 - 10:21

Hvor får man kjøpt en slik som man trer på annen stol, tror ikke jeg har sett det før?

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 912 Innlegg:

Skrevet 31 august 2012 - 13:44

Hvor får man kjøpt en slik som man trer på annen stol, tror ikke jeg har sett det før?

#6 Anne:-D

Anne:-D

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 94 Innlegg:

Skrevet 31 august 2012 - 14:26

Vi har en sack n seat (google det så får du se bilder) Den er veldig lett å ta med seg. Den passer best til stolen som ikke har så høy rygg, men man kan eventuelt ha en pute under stumpen til barnet hvis stolryggen er høy. Tror vi kjøpte den på et lagersalg, men mener å sett sånne på vanlige babybutikker a la Barnas hus og Babyshop