Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Noen som vil ha barn nr4 her? Hvor gamle er de 3 andre barna?

• Logg inn for å svare
7 svar til dette emnet

#1 mammas_sjarmtroll

mammas_sjarmtroll

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 50 Innlegg:

Skrevet 30 august 2012 - 13:38

Ikke gravid enda, mannen vil ikke bruke prevasjon og hopper av i svingen, har ikke lyst på flere barn, jeg bruker ikke prevasjon og kunne tenkt meg et barn nr 4 :)

Men usikker på hvordan jeg skal forholde meg til mannen, han vil ikke ha flere barn men vil ikke bruke prevasjon og hopper av i svingen, sant skal sies så skal det mye til for at jeg blir gravid ettersom vi prøvde 1 helt år med eggløsningstester uten å lykkes, skjedde når vi ikke tenkte mer på det....

Barna er 6,4 og 2 år nå :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 På vei igjen <3

På vei igjen <3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 805 Innlegg:

Skrevet 30 august 2012 - 14:39

Vi venter nr fire. Barna vi har fra før er 12, 9 og 7 år. Lurer noen ganger på om vi er helt sprø som begynner på nytt igjen nå, men jeg gleder meg likevel veldig til den lille kommer til våren.

Tror det er litt sånn at man aldri blir helt klar før babyen er der...
Tidlgere Hva skjer'a bagera? Nå med BOLLE i ovnen :D

#3 joha99

joha99

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 268 Innlegg:
  • StedAkershus

Skrevet 30 august 2012 - 18:00

Prøver på nr 4 her, barna er 14(min mann sin fra tidligere), 12 og 7, har prøvd i 3 år og kjenner jeg begynner å bli stressa på aldersforskjellen.......

#4 Gjest_Baby♡Lykke_*

Gjest_Baby♡Lykke_*
  • Gjest

Skrevet 30 august 2012 - 21:25

Jeg kan tenke meg å få nr. 4. Barna er 9, 8 og snart 1 år. Jeg skal ihvertfall vente 1 år til før prøving.

#5 tessa4?

tessa4?

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 6 Innlegg:

Skrevet 30 august 2012 - 21:39

Både jeg og min mann kjenner at vi virkelig ønsker oss barn nr 4 og kommer til å prøve på det nå snart (må komme meg til legen og ta ut spiralen først ;))...vi har to ungdommer på 15 og 13 og en prinsesse på 5, som forresten er kjempeklar til å bli storesøster ;)

#6 Vera prøver

Vera prøver

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 278 Innlegg:

Skrevet 30 august 2012 - 22:25

Her venter vi nr 4 rett over nyåret og her er de tre andre 18, 11 og nesten 10 når minsten blir født.
Skulle gjerne sett at det ikke var så stor aldersforskjell på denne siste i forhold til de andre, men tok litt tid å overtale mannen ;)
Men de tre store gleder seg veldig til lillebror kommer!

#7 Kremtopp

Kremtopp

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 889 Innlegg:

Skrevet 30 august 2012 - 22:41

Venter nr.4 i januar/februar, de andre barna er 6,3 (fyller 4 over nyttår) og 1,5 når nr.4 kommer :)

#8 MammaMia=)

MammaMia=)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 52 Innlegg:

Skrevet 30 august 2012 - 23:14

Venter nr 4 nå i september. Har ei datter som blir 4 i sept og 2 gutter som blir 2 i okt.