3 uker til så skal jeg begynne å puste igjen :-)
9 uker i dag :-)
Opprettet av
L&L
, aug. 23 2012 15:09
8 svar til dette emnet
Skrevet 23 august 2012 - 15:09
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 23 august 2012 - 15:15
Jeg er også 9 uker i dag
Og i dag puster jeg litt dårlig
hehe..bekymret i dag. Mandag skal jeg på tidlig ultralyd, så håper den lille har det bra og jeg får roet nervene litt!!
Har du vært på UL?
Har du vært på UL?
Skrevet 23 august 2012 - 15:35
Jeg er også 9 uker i dag! Gleder meg til energien kommer tilbake, og til jeg slipper å ta folat lengre...
Bare tre uker igjen, nå
Bare tre uker igjen, nå
Tidlgere Hva skjer'a bagera? Nå med BOLLE i ovnen :D
Skrevet 23 august 2012 - 16:59
I følge legen er jeg også 9 uker i dag. (I følge meg er jeg 9+1)
For et par dager siden sluttet jeg å være kvalm og nå tror jeg heller ikke at jeg har så ømme bryster lengre. Gleder meg til å se magen bli større (og at jeg kan være sikker på at det ikke er pga middag eller kake)
Skrevet 24 august 2012 - 06:56
Jeg er også 9uker
faktisk 9+5 
Helt enig med dere! gleder meg til å kunne slippe folat og gleder meg til å kunne puste ut! Nå håper jeg bare disse neste ukene går fort!
Har ingen av dere vært til ul?
Helt enig med dere! gleder meg til å kunne slippe folat og gleder meg til å kunne puste ut! Nå håper jeg bare disse neste ukene går fort!
Har ingen av dere vært til ul?
Skrevet 24 august 2012 - 16:14
Joda jeg har vært å UL, var da7+ 5 og så hjert slå :-) en fantastisk opplevelse.
Skal igjen i uke 12 :-)
Skal igjen i uke 12 :-)
Skrevet 24 august 2012 - 21:07
Jeg har også vært på UL. Fikk det automatisk pga at det er IVF beibi. Var på 8+4 og fikk se hjertet slå
Skrevet 24 august 2012 - 21:19
er vist 9 uker imorgen vi å
missregna litt og trodde det var på søndag . første kontrollen på tirsdag, skal da høre om ul. spennende tider ja
håper kvlamen gir seg her også snart.
Skrevet 25 august 2012 - 09:49
Jeg er 9 +2
Noen andre som føler at humøret svinger fra glad,trist,tom og bare rett og slett sliten?
Var ikke slik m min første datter.
Nesten som jeg føler meg deprimert.
Noen andre som føler at humøret svinger fra glad,trist,tom og bare rett og slett sliten?
Var ikke slik m min første datter.
Nesten som jeg føler meg deprimert.