Gå til innhold

Usj... Da var halsbrannen i gang... :S


:o) :o) :o)

Anbefalte innlegg

Ja, da var det i gang igjen... Uansett hva jeg spiser eller drikker, så ligger det baki halsen og "brenner". Til og med vann er ekkelt! Usj-usj... alt vi gravide på plages med altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her også... vært veldig lite til nå egentlig, men siste dagene har det nesten "eksplodert"... snur/reiser jeg meg for fort / bøyer jeg meg feil kjenner jeg det brenner i halsen. Spiser jeg for ofte/sjelden/mye/lite kommer det også...

Kan vel gjerne si at det ligger der konstant.. som regel helt levelig, men jeg tør jo nesten ikke røre meg i frykt for å at det skal bli verre....

 

Trøster meg med at det ikke plager meg så veldig på natten enda... Sist hadde jeg flere våkenetter pga det, er vel det jeg venter på.

Og jeg har fortsatt 14 uker igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plager heldigvis ikke meg enda så veldig om natten heller, men det kommer vel det også etterhvert... Men det går vel greit det også! Kjedelig mens det står på, men hva er vel 3-4 måneder med halsbrann i et helt liv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier å få halsbrann på kvelden til tide, så da spiser jeg gulrot og det går faktisk over...

venter nr 3 nå og i de andre svangerskapene så har jeg slitt med halsbrann fra dag en og fikk hele tiden høre at jeg måtte spise gulrot. av en eller annen grunn så gjorde jeg det aldri, denne gangen så har jeg ikke slitt så mye med halsbrann. det kommer nå og da og mest på kvelden og da spiser jeg en gulrot og det går over.

så dere kan godt prøve det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅh? Gulrot har jeg aldri hørt om at skal hjelpe, men det skal jeg jammen meg prøve! Tusen takk for tips!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...