Jeg har vært på Coop og handlet Janusull, og kan fortelle dere at...
Skrevet 20 august 2012 - 09:03
- sukker & salt liker dette
Snarvei til forumene
Skrevet 20 august 2012 - 09:15
Skrevet 20 august 2012 - 09:17
Skrevet 20 august 2012 - 09:23
- Pesta liker dette
Skrevet 20 august 2012 - 09:28
Her ser du hva det koster og i hvilke Coop butikker du finner det:)
Jeg åpna også for å måle, og fant fort ut at størrelse 2 år ble for lite for min 2 åring...
I fjor brukte jeg størrelse 2 da han var 1 år.
- prins07 og spire i magen <3 liker dette
Skrevet 20 august 2012 - 10:46
Mannen min ringte nettopp og sa at det ble str 4 her også, siden 2 var veldig smått. Han hadde fått lov å åpne, og målt opp mot noe gutten passer nå.
Kan jeg spørre hvor stor gutten din er sånn ca?
Skrevet 20 august 2012 - 10:50
Skrevet 20 august 2012 - 10:57
Skrevet 20 august 2012 - 10:58
Huff da. Har en 2åring, og jeg kjøpte str 2år.
Han er liten i str da, men får prøve å bytte det.
Dersom det passer nå trenger du kanskje ikke å bytte det. Barn vokser lite i løpet av vinterhalvåret og mye i løpet av sommerhalvåret:)
Skrevet 20 august 2012 - 11:03
Stemmer ikke med mine barnDersom det passer nå trenger du kanskje ikke å bytte det. Barn vokser lite i løpet av vinterhalvåret og mye i løpet av sommerhalvåret:)Huff da. Har en 2åring, og jeg kjøpte str 2år.
Skrevet 20 august 2012 - 11:06
ja jeg hadde samme problem! Kjøpte str 4 jeg også til min gutt som blir 2 til ukenDen kommer kun i partallstørrelser, 2-4-6-8-10 år. Og det var ganske stor forskjell på 2 og 4 år! Jeg handlet størrelse 4, gutten min er nettopp blitt to år men han er veldig lang, så han vokser seg inni det i løpet av vinteren. Og så er det barneull da;-) Myk og god...
Skrevet 20 august 2012 - 11:32
Stemmer ikke med mine barn
Dersom det passer nå trenger du kanskje ikke å bytte det. Barn vokser lite i løpet av vinterhalvåret og mye i løpet av sommerhalvåret:)Huff da. Har en 2åring, og jeg kjøpte str 2år.
her er det omvendt både i lengden og bredden
Ingen regler uten unntak:) Stemmer sikkert ikke på alle, men sånn er det som oftest, hvertfall. Og med mine barn...
Skrevet 20 august 2012 - 11:43
Men hvor har du dette fra? <Er det noe alle bare vet? eller er det forsket på? Mine 3 barn vokser ikke noe mer på sommerhalvåret enn vinterhalvåret. Har heller aldri hørt denne påstanden før.Ingen regler uten unntak:) Stemmer sikkert ikke på alle, men sånn er det som oftest, hvertfall. Og med mine barn...
Dersom det passer nå trenger du kanskje ikke å bytte det. Barn vokser lite i løpet av vinterhalvåret og mye i løpet av sommerhalvåret:)Huff da. Har en 2åring, og jeg kjøpte str 2år.
![]()
Skrevet 20 august 2012 - 11:44
Hæ? Har jeg aldri hørt før..men så henger jeg ikke så veldig mye her på dib heller lengerIngen regler uten unntak:) Stemmer sikkert ikke på alle, men sånn er det som oftest, hvertfall. Og med mine barn...
![]()
Skrevet 20 august 2012 - 12:13
Skrevet 20 august 2012 - 12:51
Skrevet 20 august 2012 - 14:08
Skrevet 20 august 2012 - 14:25
Skrevet 20 august 2012 - 23:34
Men hvor har du dette fra? <Er det noe alle bare vet? eller er det forsket på? Mine 3 barn vokser ikke noe mer på sommerhalvåret enn vinterhalvåret. Har heller aldri hørt denne påstanden før.
Ingen regler uten unntak:) Stemmer sikkert ikke på alle, men sånn er det som oftest, hvertfall. Og med mine barn...
![]()
De har sagt det på helsestasjonen. Har en datter som er liten av vekst, og de nevnte det i den forbindelse. Har også hørt andre foreldre har sagt det. Det ble også kommentert da jeg skulle kjøpe sko til barna en gang (da nevnte dama i skobutikk bare at føttene vokste mest i sommermånedene, hun nevnte ikke resten av kroppen).