Hei! Jeg er i uke 36+4, og har de to siste dagene kjent ganske til menssmerter. Og litt sånne strålinger nedover lårene og beina. Og plutselig får jeg litt vondt i ryggen. Og 4 kvelder på rad nå så har jeg fått litt vondt i hodet. Og de to siste kveldene nå som mensensmertene er, så har jeg kaldsvettet VELDIG! Kan dette bety at fødselen kan skje når som helst nå? Jeg er førstegangs, så jeg vet ganske lite. Det er ingen slimpropp som har gått da.
Men om jeg er 36+4, er det farlig om ungen blir født nå? Sist jeg sjekka så lå han i seteleie da..
Menssmerter
Opprettet av
Ifadrops
, aug. 19 2012 22:42
1 svar til dette emnet
Skrevet 19 august 2012 - 22:42
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 21 august 2012 - 08:47
Hei, på deg!
Symptomene du beskriver kan nok passe til nærstående fødsel, men det kan også dreie seg om andre årsaker.
Jeg syns du er litt for langt unna terminen for at dette skal være teGn på at fødselen er rett rundt hjørnet.
Derfor syns jeg du bør få legen din til å undersøke deg siden du har disse symptomene.
Å få kontrollert BT og urin er viktig nå mot slutten, så betill en time slik at du får sjekket hvordan det står til med deg.
God bedring oG lykke til med innspurten
Symptomene du beskriver kan nok passe til nærstående fødsel, men det kan også dreie seg om andre årsaker.
Jeg syns du er litt for langt unna terminen for at dette skal være teGn på at fødselen er rett rundt hjørnet.
Derfor syns jeg du bør få legen din til å undersøke deg siden du har disse symptomene.
Å få kontrollert BT og urin er viktig nå mot slutten, så betill en time slik at du får sjekket hvordan det står til med deg.
God bedring oG lykke til med innspurten