Gå til innhold

Jeg hater islamister :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er det jo noen muslimer som også stiller "krav" om at Grønland i Oslo skal stenges av, også skal sharialoven gjelde der. Hoho. Tullinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er mot (ikke så sterkt som å hate) alle -ister

Endret av ellen-propellen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her. Forskjellen er at kristendommen har fornyet seg og gjort seg oppigjennom årene, det har søren meg ikke Islam!! Kristningen foregikk i en helt annen tidsalder, i en bestialsk tid. å fortelle at kristne er like ille som jihadistene er horribelt. Og du som sa at all religion har ondt i seg, hva med buddhismen? Jeg snakker ikke om den vanlige muslimen i gata som tar seg en øl og lever i samboerskap med ikke-muslimer, jeg snakker om islamister, jihadister-følgere av sharialoven. Fortell meg hva som er så vakkert og fint med å følge Allahs ord der? Har dere noe som helst kunnskap om hva som skjer med kristne i Syria nå? Har dere sett bildene? Ikke de bildene som media i Norge viser, men de fra andre land? Støtter dere virkelig det? Virkelig?? Oppgitt HI!

 

Det er ingen som støtter forferdelige ting som skjer med kristne og andre i Syria nå. Jeg mente i hvert fall ikke å gi det inntrykket. Jeg reagerte nok mest på "jeg hater alle muslimer"-utsagnet lenger opp i tråden.

 

Buddhismen er vel pr definisjon ikke en religion, men et livssyn/filosofi. Den har likevel elementer som ikke er like flotte. Buddhister er f eks også imot homofili.

 

Du skal ikke lenger enn til Russland der homofile drepes kun pga legningen sin. Mye forferdelig skjer i verden, men man kan ikke belaste en hel religiøs gruppe som består av flere retninger og utrolig mange individer og si man HATER dem fordi de gjør sånn og sånn.

 

Islamister er en annen sak, og jeg beklager at jeg svarte på det som var off topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miip,det stemmer at det er et utspring fra kristendommen..men det er ingen likheter. Vis meg et sted i bibelen hvor det blir oppfordret til vold og drap! Kristningen av europa som var absolutt blodig og fæl ble ikke oppfordret gjennom en bok. Dette var menneskers meninger.

 

Har du lest Bibelen? O,o Hele røklet er jo en enste stor oppfordring til drap av folk. Jeg nevnte ikke Korstogene med ett eneste ord. Det er mange likheter mellom Bibelen og Koranen. Den største forskjellen er at Kristne flest har fulgt tiden og utviklet seg. Tilpasset seg om du vil.

 

3Mos 20,13

13 Når en mann har omgang med en annen mann slik som en har omgang med en kvinne, har de begge gjort en avskyelig gjerning. De skal dø; det hviler blodskyld på dem.

 

2Mos 31,14

14 Dere skal holde sabbaten; den skal være hellig for dere. Den som vanhelliger sabbaten, må dø. Hver den som gjør noe arbeid på den, han skal utryddes av sitt folk.

 

5Mos 21,18

18 Når en mann har en ustyrlig og trassig sønn, som ikke vil høre på sin far og mor, og ikke adlyder dem selv om de tukter ham, 19 da skal foreldrene ta og føre ham til byporten, til de eldste i byen 20 og si til dem: «Denne sønnen vår er ustyrlig og trassig og vil ikke høre på det vi sier. ødsel og drikkfeldig er han også.» 21 Da skal alle mennene i byen steine ham i hjel. Slik skal du rydde ut det onde hos deg. Hele Israel skal høre om det og gripes av frykt.

 

3Mos 20,10

10 Når en mann driver hor med en gift kvinne, skal de begge dø, både mannen og kvinnen som har brutt ekteskapet.

 

Og sånn går nu dagan; http://bibelguiden.com/levereglerogstraff.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miip,det stemmer at det er et utspring fra kristendommen..men det er ingen likheter. Vis meg et sted i bibelen hvor det blir oppfordret til vold og drap! Kristningen av europa som var absolutt blodig og fæl ble ikke oppfordret gjennom en bok. Dette var menneskers meninger.
Har du lest Bibelen? O,o Hele røklet er jo en enste stor oppfordring til drap av folk. Jeg nevnte ikke Korstogene med ett eneste ord. Det er mange likheter mellom Bibelen og Koranen. Den største forskjellen er at Kristne flest har fulgt tiden og utviklet seg. Tilpasset seg om du vil. 3Mos 20,13 13 Når en mann har omgang med en annen mann slik som en har omgang med en kvinne, har de begge gjort en avskyelig gjerning. De skal dø; det hviler blodskyld på dem. 2Mos 31,14 14 Dere skal holde sabbaten; den skal være hellig for dere. Den som vanhelliger sabbaten, må dø. Hver den som gjør noe arbeid på den, han skal utryddes av sitt folk. 5Mos 21,18 18 Når en mann har en ustyrlig og trassig sønn, som ikke vil høre på sin far og mor, og ikke adlyder dem selv om de tukter ham, 19 da skal foreldrene ta og føre ham til byporten, til de eldste i byen 20 og si til dem: «Denne sønnen vår er ustyrlig og trassig og vil ikke høre på det vi sier. ødsel og drikkfeldig er han også.» 21 Da skal alle mennene i byen steine ham i hjel. Slik skal du rydde ut det onde hos deg. Hele Israel skal høre om det og gripes av frykt. 3Mos 20,10 10 Når en mann driver hor med en gift kvinne, skal de begge dø, både mannen og kvinnen som har brutt ekteskapet. Og sånn går nu dagan; http://bibelguiden.c...lerogstraff.php

 

Dette er jo hentet fra det gamle testamente, og som noen skrev lenger oppe så var det en helt annen tid. Fortell meg hvilke kristne som praktiserer dette nå? Fortell meg så hvem som dreper i Allahs navn? Kristendommen er rene himmelen iforhold til islam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hl.

 

Har du sett hvordan Kristne oppfører seg rundt om i verden?

De kan være like rabiate de som ekstreme muslimer.

 

De har såvisst ikke tilpasset seg alle sammen. Du bare hører ikke like mye om den galskapen som du gjør når muslimer tar helt av. Og Buddismen er vel strengt tatt ikke en religion, da de ikke tror på en Gud. Buddah har faktisk levd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym over meg: Spiller dte noen rolle hvilken tid det var i? Hun ville ha bevis for at Bibelen fremmet drap like mye som Koranen, og det fikk hun.

 

Det finnes ekstremister innen alle leire, også kristendommen. Ser ikke vitsen med å forherlige den slags vrøvl som er med på å holde folk igjen når det gjelder å utvikle seg mentalt.

 

Det har vært mange drap begått av kristne. Det er bare å følge litt med så vet man slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miip,det stemmer at det er et utspring fra kristendommen..men det er ingen likheter. Vis meg et sted i bibelen hvor det blir oppfordret til vold og drap! Kristningen av europa som var absolutt blodig og fæl ble ikke oppfordret gjennom en bok. Dette var menneskers meninger.
Har du lest Bibelen? O,o Hele røklet er jo en enste stor oppfordring til drap av folk. Jeg nevnte ikke Korstogene med ett eneste ord. Det er mange likheter mellom Bibelen og Koranen. Den største forskjellen er at Kristne flest har fulgt tiden og utviklet seg. Tilpasset seg om du vil. 3Mos 20,13 13 Når en mann har omgang med en annen mann slik som en har omgang med en kvinne, har de begge gjort en avskyelig gjerning. De skal dø; det hviler blodskyld på dem. 2Mos 31,14 14 Dere skal holde sabbaten; den skal være hellig for dere. Den som vanhelliger sabbaten, må dø. Hver den som gjør noe arbeid på den, han skal utryddes av sitt folk. 5Mos 21,18 18 Når en mann har en ustyrlig og trassig sønn, som ikke vil høre på sin far og mor, og ikke adlyder dem selv om de tukter ham, 19 da skal foreldrene ta og føre ham til byporten, til de eldste i byen 20 og si til dem: «Denne sønnen vår er ustyrlig og trassig og vil ikke høre på det vi sier. ødsel og drikkfeldig er han også.» 21 Da skal alle mennene i byen steine ham i hjel. Slik skal du rydde ut det onde hos deg. Hele Israel skal høre om det og gripes av frykt. 3Mos 20,10 10 Når en mann driver hor med en gift kvinne, skal de begge dø, både mannen og kvinnen som har brutt ekteskapet. Og sånn går nu dagan; http://bibelguiden.c...lerogstraff.php

Seriøs nettside det der gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hl. Har du sett hvordan Kristne oppfører seg rundt om i verden? De kan være like rabiate de som ekstreme muslimer. De har såvisst ikke tilpasset seg alle sammen. Du bare hører ikke like mye om den galskapen som du gjør når muslimer tar helt av. Og Buddismen er vel strengt tatt ikke en religion, da de ikke tror på en Gud. Buddah har faktisk levd.

De oppfører seg fanden mye bedre enn jihadistene, for det er hver dag du hører om kristne og æresdrap? give me abreak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan jo lese bibelen selv og finne akkurat det samme som står der hvis du ikke er fornøyd. Spiller vel ingen rolle hvilken nettside det er tatt fra. De fleste vet faktisk at de utdragene faktisk står bibelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym over meg: Spiller dte noen rolle hvilken tid det var i? Hun ville ha bevis for at Bibelen fremmet drap like mye som Koranen, og det fikk hun. Det finnes ekstremister innen alle leire, også kristendommen. Ser ikke vitsen med å forherlige den slags vrøvl som er med på å holde folk igjen når det gjelder å utvikle seg mentalt. Det har vært mange drap begått av kristne. Det er bare å følge litt med så vet man slikt.

 

Utvikle seg mentalt? Så de som mener noe annet enn deg da er mindre smarte? Herseteknikk much eller ;) ? Blir du ikke litt flau?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du kan jo lese bibelen selv og finne akkurat det samme som står der hvis du ikke er fornøyd. Spiller vel ingen rolle hvilken nettside det er tatt fra. De fleste vet faktisk at de utdragene faktisk står bibelen :)

Så da kan jeg finne alt mulig fra islamkritiske nettsteder som er FAKTA, for det spiller jo ingen rolle fra hvor jeg henter det ikke sant? Da hadde man fått høre det.. selvom det er fakta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym, nei jeg blir ikke flau :)

 

Kan du med hånden på hjertet påstå at en som har blitt lært opp til å tro at joden er 6000 år gammel ikke blir holdt igjen mentalt? Eller en som tror at regnbuen er et resultat av syndefloden? Folk tror også på historien om Noas ark, som, hvis man følger målene i Bibelen, aldri ville vært flytedyktig.

Det har ikke noe med hersketeknikk å gjøre men fakta.

Jeg syns synd i folk som blir nektet å tenke selv og være kritisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan jo lese bibelen selv og finne akkurat det samme som står der hvis du ikke er fornøyd. Spiller vel ingen rolle hvilken nettside det er tatt fra. De fleste vet faktisk at de utdragene faktisk står bibelen :)
Så da kan jeg finne alt mulig fra islamkritiske nettsteder som er FAKTA, for det spiller jo ingen rolle fra hvor jeg henter det ikke sant? Da hadde man fått høre det.. selvom det er fakta ;)

 

Nå gjør du deg bare dum :)

Jeg gav deg link til Bibelen på nett også. Hvis det ikke er godt nok så slå opp i papirutgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym, nei jeg blir ikke flau :) Kan du med hånden på hjertet påstå at en som har blitt lært opp til å tro at joden er 6000 år gammel ikke blir holdt igjen mentalt? Eller en som tror at regnbuen er et resultat av syndefloden? Folk tror også på historien om Noas ark, som, hvis man følger målene i Bibelen, aldri ville vært flytedyktig. Det har ikke noe med hersketeknikk å gjøre men fakta. Jeg syns synd i folk som blir nektet å tenke selv og være kritisk.

 

Men her var det vel strengt tatt snakk om det strengeste av islam. Jeg har ikke svart her før, men følte for å legge igjen en liten kommentar nå siden det eskalerer helt ut ;) Man tenker vel selv når man er kritisk til islam? Eller? Jeg skjønner at du snakker om alle religioner, men fakta er at kristne fundamentalister finnes bare et fåtall av i forhold til i islam.

Se på Afghanistan som ble betraktet som et vestlig land på 60 tallet, det var svært få som brukte burka, damene gikk med korte skjørt. Hva skjer om du gjør det nå? Dette kom med det muslimske brorskapet, hva skjer med Egypt nå ? UD har gått ut med advarsel, og forsiktighet mot å oppholde seg i turistområdene. Det muslimske brorskapet med sharia tett til sitt bryst har makten. Man kan ikke juble over en religion som fører bare ondt med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym over meg: Jeg ser poenget ditt og jeg er for all del ikke for Islam noe mer enn jeg er for andre religioner.

Det er grusomt trist at mennesker er nødt til å leve i et slikt undertrykkende samfunn. Det er like trist at så mange i vesten unnskylder holdningene deres med at "Det er slik kulturen er". Selv om det er kulturen så betyr jo ikke det at det er greit. Og vi burde ikke tillate at de utøver sin voldelige og primitive religion når de Kommer til Norge. Men her er jeg litt delt, for jeg ønsker samtidig ikke at man skal forby mennesker å tro. Det skal ikek være lett.

 

Og jeg mente ikke at man ikke tenker selv når man er kritisk, snarere tvert i mot :) Det var vel heller de som sluker alt rått, jeg siktet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.thereligionofpeace.com/

Fin side for dem som liker å sidestille Islam og Kristendommen.

 

Har til gode å høre om kristne som vil henrette en 11 år gammel jente med Downs syndrom for blasfemi.

 

Har til gode å se kristne drepe fordi noen tegnet Jesus.

 

Har til gode å se kristne tvinge småjenter inn i plagg som skal temme seksualiteten til voksne menn rundt.

 

Glem også gamle testamentet, dette er for jødene. I det nye testamentet sier Jesus at man skal vende det andre kinn til.

Jeg er ikke kristen, men rett skal være rett. Det nye testamentet har faktisk et fint budskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så myekunnskap om religion som noen av dere andre her inne men, for noen få år siden når jeg tenkte på muslimer, tenkte jeg terrorister, undertrykkelse av kvinner, vold, drap osv.

Det var først etter å ha bodd i Spania og blitt kjent med mange fra Senegal og Marokko at jeg forsto at det er stor forskjell og mange forskjellige religioner under muslim og islam.

Jeg er sterkt imot all vold og hat mot andre som ikke er "normal" i sine land. F.eks homofile osv.

Jeg er nå sammen med en flott musliman og vi har nettopp fått en sønn sammen. Han blir også sint og forbanna når vi ser nyhetene og det har vært et opprør i et land og noen har blitt drept og de roper Allah akbah (???) som da betyr Allah er hellig. Han tar stor avstand fra alle som dreper i "Allah's navn" fordi han mener at dette er galt.

 

Det jeg egentlig vil frem til med dette innlegget, er at jeg tror og håper at de fleste av oss vet hvor stor forskjell det er blandt muslimer, og jeg tror kultur og tradisjoner han veldig mye å si for de forskjellige muslimsk troende landene. I f.eks Senegal bruker ikke kvinnene burka ol med mindre de selv vil det, de kan studere og arbeide på lik linje med en mann.

 

Altså at noen "hater" islamister er en ting, men å "hate" muslimer og dra alle over en kam syns jeg blir veldig feil og urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så myekunnskap om religion som noen av dere andre her inne men, for noen få år siden når jeg tenkte på muslimer, tenkte jeg terrorister, undertrykkelse av kvinner, vold, drap osv. Det var først etter å ha bodd i Spania og blitt kjent med mange fra Senegal og Marokko at jeg forsto at det er stor forskjell og mange forskjellige religioner under muslim og islam. Jeg er sterkt imot all vold og hat mot andre som ikke er "normal" i sine land. F.eks homofile osv. Jeg er nå sammen med en flott musliman og vi har nettopp fått en sønn sammen. Han blir også sint og forbanna når vi ser nyhetene og det har vært et opprør i et land og noen har blitt drept og de roper Allah akbah (???) som da betyr Allah er hellig. Han tar stor avstand fra alle som dreper i "Allah's navn" fordi han mener at dette er galt. Det jeg egentlig vil frem til med dette innlegget, er at jeg tror og håper at de fleste av oss vet hvor stor forskjell det er blandt muslimer, og jeg tror kultur og tradisjoner han veldig mye å si for de forskjellige muslimsk troende landene. I f.eks Senegal bruker ikke kvinnene burka ol med mindre de selv vil det, de kan studere og arbeide på lik linje med en mann. Altså at noen "hater" islamister er en ting, men å "hate" muslimer og dra alle over en kam syns jeg blir veldig feil og urettferdig.

 

Jeg hater muslimer. Punktum.

Etter å ha lest Koranen så er det ingen tvil i meg at dette er bare råskap og ondskap.

Jeg har møtt muslimer fra Morokko og muslimer fra Irak og det er samme ulla. Har blitt fortalt at jeg er verdiløs som kvinne fordi jeg ikke er jomfru av såkalte MODERATE muslimer.

 

Håper du ikke har omskåret barnet ditt forresten. Enda en grusomhet muslimer flest driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så myekunnskap om religion som noen av dere andre her inne men, for noen få år siden når jeg tenkte på muslimer, tenkte jeg terrorister, undertrykkelse av kvinner, vold, drap osv. Det var først etter å ha bodd i Spania og blitt kjent med mange fra Senegal og Marokko at jeg forsto at det er stor forskjell og mange forskjellige religioner under muslim og islam. Jeg er sterkt imot all vold og hat mot andre som ikke er "normal" i sine land. F.eks homofile osv. Jeg er nå sammen med en flott musliman og vi har nettopp fått en sønn sammen. Han blir også sint og forbanna når vi ser nyhetene og det har vært et opprør i et land og noen har blitt drept og de roper Allah akbah (???) som da betyr Allah er hellig. Han tar stor avstand fra alle som dreper i "Allah's navn" fordi han mener at dette er galt. Det jeg egentlig vil frem til med dette innlegget, er at jeg tror og håper at de fleste av oss vet hvor stor forskjell det er blandt muslimer, og jeg tror kultur og tradisjoner han veldig mye å si for de forskjellige muslimsk troende landene. I f.eks Senegal bruker ikke kvinnene burka ol med mindre de selv vil det, de kan studere og arbeide på lik linje med en mann. Altså at noen "hater" islamister er en ting, men å "hate" muslimer og dra alle over en kam syns jeg blir veldig feil og urettferdig.

 

Jeg hater muslimer. Punktum.

Etter å ha lest Koranen så er det ingen tvil i meg at dette er bare råskap og ondskap.

Jeg har møtt muslimer fra Morokko og muslimer fra Irak og det er samme ulla. Har blitt fortalt at jeg er verdiløs som kvinne fordi jeg ikke er jomfru av såkalte MODERATE muslimer.

 

Håper du ikke har omskåret barnet ditt forresten. Enda en grusomhet muslimer flest driver med.

 

da har du kanskje ikke møtt så liberale muslimer som min sambo og hans landsmenn. Igjen handler det om kultur og tradisjoner.

 

Om vi velger å omskjære vår sønn eller ikje har du ingenting med og er ikke et tema i dette innlegget.

Men du kan ikke ha reist mye rundt i verden hvis du tror deh bare er muslimer som omskjærer sine sønner. Hva med de ekstremt kristne i USA som omskjærer, de mange milioner av kristne og ikke ikke kristne som gjør dette verdt år? Hater du alle de også uten å vite noe om deres kultur/tradisjon/personlige valg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så myekunnskap om religion som noen av dere andre her inne men, for noen få år siden når jeg tenkte på muslimer, tenkte jeg terrorister, undertrykkelse av kvinner, vold, drap osv. Det var først etter å ha bodd i Spania og blitt kjent med mange fra Senegal og Marokko at jeg forsto at det er stor forskjell og mange forskjellige religioner under muslim og islam. Jeg er sterkt imot all vold og hat mot andre som ikke er "normal" i sine land. F.eks homofile osv. Jeg er nå sammen med en flott musliman og vi har nettopp fått en sønn sammen. Han blir også sint og forbanna når vi ser nyhetene og det har vært et opprør i et land og noen har blitt drept og de roper Allah akbah (???) som da betyr Allah er hellig. Han tar stor avstand fra alle som dreper i "Allah's navn" fordi han mener at dette er galt. Det jeg egentlig vil frem til med dette innlegget, er at jeg tror og håper at de fleste av oss vet hvor stor forskjell det er blandt muslimer, og jeg tror kultur og tradisjoner han veldig mye å si for de forskjellige muslimsk troende landene. I f.eks Senegal bruker ikke kvinnene burka ol med mindre de selv vil det, de kan studere og arbeide på lik linje med en mann. Altså at noen "hater" islamister er en ting, men å "hate" muslimer og dra alle over en kam syns jeg blir veldig feil og urettferdig.
Jeg hater muslimer. Punktum. Etter å ha lest Koranen så er det ingen tvil i meg at dette er bare råskap og ondskap. Jeg har møtt muslimer fra Morokko og muslimer fra Irak og det er samme ulla. Har blitt fortalt at jeg er verdiløs som kvinne fordi jeg ikke er jomfru av såkalte MODERATE muslimer. Håper du ikke har omskåret barnet ditt forresten. Enda en grusomhet muslimer flest driver med.
da har du kanskje ikke møtt så liberale muslimer som min sambo og hans landsmenn. Igjen handler det om kultur og tradisjoner. Om vi velger å omskjære vår sønn eller ikje har du ingenting med og er ikke et tema i dette innlegget. Men du kan ikke ha reist mye rundt i verden hvis du tror deh bare er muslimer som omskjærer sine sønner. Hva med de ekstremt kristne i USA som omskjærer, de mange milioner av kristne og ikke ikke kristne som gjør dette verdt år? Hater du alle de også uten å vite noe om deres kultur/tradisjon/personlige valg?

 

Vet at andre land også bedriver barnemishandling som dette. Er gift med en som dessverre ble skamfert som barn.

Hadde du visst noe om emnet, noe jeg gjør, så ville du visst at andelen "kristne" i USA som omskjærer synker fra år til år og vil mest sannsynlig fullstendig dø ut. Heldigvis. Skriver "kristne" for omskjæringen i USA har ikke noe med religion å gjøre.

Muslimer og jøder derimot omskjærer og forsvarer denne bestialske skikken, og prøver å presse igjennom statlig barnemishandling i Norge. For meg er dette så absolutt relevant, for det beviser for syk Islam er som påbyr kutting i barns kjønnsorganer.

 

Det er heller ikke noe som heter "personlig valg" når det gjelder omskjæring. Foreldre ødelegger barnets personlige valg ved å omskjære.

 

At du ikke svarer beviser for meg bare det jeg visste. Stakkarslige norske kvinnfolk som finner seg en muslim og bedriver barnemishandling i Allahs navn.

 

SKAMMELIG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så myekunnskap om religion som noen av dere andre her inne men, for noen få år siden når jeg tenkte på muslimer, tenkte jeg terrorister, undertrykkelse av kvinner, vold, drap osv. Det var først etter å ha bodd i Spania og blitt kjent med mange fra Senegal og Marokko at jeg forsto at det er stor forskjell og mange forskjellige religioner under muslim og islam. Jeg er sterkt imot all vold og hat mot andre som ikke er "normal" i sine land. F.eks homofile osv. Jeg er nå sammen med en flott musliman og vi har nettopp fått en sønn sammen. Han blir også sint og forbanna når vi ser nyhetene og det har vært et opprør i et land og noen har blitt drept og de roper Allah akbah (???) som da betyr Allah er hellig. Han tar stor avstand fra alle som dreper i "Allah's navn" fordi han mener at dette er galt. Det jeg egentlig vil frem til med dette innlegget, er at jeg tror og håper at de fleste av oss vet hvor stor forskjell det er blandt muslimer, og jeg tror kultur og tradisjoner han veldig mye å si for de forskjellige muslimsk troende landene. I f.eks Senegal bruker ikke kvinnene burka ol med mindre de selv vil det, de kan studere og arbeide på lik linje med en mann. Altså at noen "hater" islamister er en ting, men å "hate" muslimer og dra alle over en kam syns jeg blir veldig feil og urettferdig.
Jeg hater muslimer. Punktum. Etter å ha lest Koranen så er det ingen tvil i meg at dette er bare råskap og ondskap. Jeg har møtt muslimer fra Morokko og muslimer fra Irak og det er samme ulla. Har blitt fortalt at jeg er verdiløs som kvinne fordi jeg ikke er jomfru av såkalte MODERATE muslimer. Håper du ikke har omskåret barnet ditt forresten. Enda en grusomhet muslimer flest driver med.
da har du kanskje ikke møtt så liberale muslimer som min sambo og hans landsmenn. Igjen handler det om kultur og tradisjoner. Om vi velger å omskjære vår sønn eller ikje har du ingenting med og er ikke et tema i dette innlegget. Men du kan ikke ha reist mye rundt i verden hvis du tror deh bare er muslimer som omskjærer sine sønner. Hva med de ekstremt kristne i USA som omskjærer, de mange milioner av kristne og ikke ikke kristne som gjør dette verdt år? Hater du alle de også uten å vite noe om deres kultur/tradisjon/personlige valg?
Vet at andre land også bedriver barnemishandling som dette. Er gift med en som dessverre ble skamfert som barn. Hadde du visst noe om emnet, noe jeg gjør, så ville du visst at andelen "kristne" i USA som omskjærer synker fra år til år og vil mest sannsynlig fullstendig dø ut. Heldigvis. Skriver "kristne" for omskjæringen i USA har ikke noe med religion å gjøre. Muslimer og jøder derimot omskjærer og forsvarer denne bestialske skikken, og prøver å presse igjennom statlig barnemishandling i Norge. For meg er dette så absolutt relevant, for det beviser for syk Islam er som påbyr kutting i barns kjønnsorganer. Det er heller ikke noe som heter "personlig valg" når det gjelder omskjæring. Foreldre ødelegger barnets personlige valg ved å omskjære. At du ikke svarer beviser for meg bare det jeg visste. Stakkarslige norske kvinnfolk som finner seg en muslim og bedriver barnemishandling i Allahs navn. SKAMMELIG!!

Skammelig ja! Det er helt forferdelig..til å bli kvalm av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...