Syns igrunn helt motsatt av HI at det ikke er bra å krangle, er man i et forhold hvor man krangler støtt og stadig over store å små ting burde man vel gå inn i seg selv og spørre om det er slik man vil ha det..
Har venninner som kan fortelle om krangel med kjæresten gang etter gang og jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg er ofte den som som sier at vi krangler aldri vi...
Har vært sammen 6 år, bor sammen og har et barn sammen kranglet har vi aldri gjort, akkurat fordi det er ikke slik vi vil ha det, respekterer hverandre og om den ene vil noe med sine venner en kveld kan vi gjøre det med full støtte fra hverandre. Eller hvis jeg vil ha det ryddig, rydder jeg fordi jeg vil (samboer gjør også dette om han vil, ofte så spør jeg) men om han vil sitte på sofaen eller leke med mini unner jeg han dette, så denne respekten går helt til barneoppdragelsen, da han var nyfødt var det aldr en diskusjon om hvem som skulle skifte bleie eller stå opp å gi nattmat for det var den som våknet eller fant stinkebleia som gjorde det først
Unner alle jeg kjenner i å være i et slikt sunt forhold, tilogmed mine venninner enda de til tross for krangling innmellom elsker personen de er sammen med, og jeg skjønner de godt, men det går jo an å uttrykke seg på finere måter enn drittslenging og kamper når man elsker hverandre
-kanskje noen tenner på makeupsex -hehehe