Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Bryr meg for mye?

• Logg inn for å svare
25 svar til dette emnet

#21 Nikamo

Nikamo

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 272 Innlegg:
  • StedVestfold

Skrevet 19 august 2012 - 23:26

Skjønner ikke hvorfor du spør om råd, når du overhodet ikke er villig til å ta til deg de svarene du får.
Ja, det er latterlig å velge de samme navnene som deg. Men ut fra din umodne reaksjon, så tenker jeg at venninna er like umoden - ergo skjer sånne ting som "navnestjeling"...

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 Chelseafan

Chelseafan

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 712 Innlegg:
  • StedSarpsborg Østfold

Skrevet 20 august 2012 - 07:02

Har snakket sammen i hele går :). Ting har ordet seg. som ho sa hvis vi får samme kjønn,kan ho velge noen annet,og jeg gikk med på at ho kan bruke Leah eller Mathias hvis vi får det motsatte,er enig det ble litt Fjortis til slutt,,men jeg er nok overfølsom i disse tider også

#23 Ingunn89

Ingunn89

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 356 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 17:46

Hvorfor spør du om andres menin, når du allerede har bestemt deg for å droppe henne som venninne om hun veldig disse navnene og selv mener at du ikke er urimelig? Jeg skjønner at du er frustrert og sint, det ville jeg også ha vært - men så er det faktisk sånn at ingen har "rett" på ett navn. Sånn er det bare..

#24 Chelseafan

Chelseafan

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 712 Innlegg:
  • StedSarpsborg Østfold

Skrevet 20 august 2012 - 17:49

har ordet opp nå:) hvis du leser over

#25 Nikamo

Nikamo

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 272 Innlegg:
  • StedVestfold

Skrevet 20 august 2012 - 23:27

Vis innleggSwan1985 skrev 20 august 2012 - 07:02:

Har snakket sammen i hele går :). Ting har ordet seg. som ho sa hvis vi får samme kjønn,kan ho velge noen annet,og jeg gikk med på at ho kan bruke Leah eller Mathias hvis vi får det motsatte,er enig det ble litt Fjortis til slutt,,men jeg er nok overfølsom i disse tider også

Ja, hormoner skal man ikke kimse av ;)
Godt dere ordnet opp!

#26 Chelseafan

Chelseafan

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 712 Innlegg:
  • StedSarpsborg Østfold

Skrevet 21 august 2012 - 13:42

Ja var greit,skjønte det ble for dumt,men sånn er det,men er veldig glad for vi ordet opp,vi byttet jentenavn vi da,for jeg kan like greit bytte enn ho,så nå er det greit:)