F***** Nå er det engelske fotball dritten i gang i gjenn..
Skrevet 18 august 2012 - 12:29
Ingen planer mellom klokken da og og da for da er det fotball..
Sur mann om jeg planlegger noe som innvolverer han i de timene, sur mann om jeg planlegger noe uten han.
Snarvei til forumene
Skrevet 18 august 2012 - 12:33
Se fotball når du har lyst til det, gjør noe annet når du ikke vil. Om mannen blir fornærma over at du gjør noe uten han tilbyr du han å være med. Han sier nei, det er hans valg..
Skrevet 18 august 2012 - 12:40
Jeg reiser i hvert fall ut!!
- Hercule Poirot og Yzma liker dette
Skrevet 18 august 2012 - 16:11
Da sa jeg: kjøttdeigen er i mikroen, grønnsakene er i kjøleskapet, jeg er tilbake ca 4.. og gikk!!
- Alva♡♡♡♡ liker dette
Skrevet 18 august 2012 - 17:20
- Yzma liker dette
Skrevet 18 august 2012 - 18:17
Skrevet 18 august 2012 - 19:17
Det er ikke bare snakk om et par timer, ser du... Det er et par timer HVER JæVLA lørdag eller søndag, som setter familielivet helt på hodet, så jeg skal love deg at jeg ikke bare lar ham kose seg med kampen hver gang nei!! Nå har han sett fotball-em (eller var det vm?) med kamp hver dag i 2 uker, det var fotball i OL, det er eliteserien HVER søndag, og nå har engelsk fotball begynt igjen med kamp midt i middagslagingstiden hver lørdag + ukekamper... Så, ja! Jeg finner på ting jeg skal gjøre uten ungene akkurat når det er fotballkamp en gang iblant.Hvorfor skal man "planlegge viktige ting som ikke kan gjøres med ungene" akkurat når det er fotball, bare for at mannen ikke skal få kose seg med kampen? Det er jo bare snakk om et par timer. Jeg skjønner ikke denne endeløse trangen til å klage over mannen som ser på fotball, hva med å være litt fleksible? Skal man krangle over en fotballkamp, skal det vel gjerne ikke så mye til før det oppstår en krangel? Det krever ikke mange kalorier å la mannen kose seg med kampen med god samvittighet, så får man heller sette timene på sin egen kvote til en annen gang.
Det er ikke jeg som ikke tar hensyn!!
Skrevet 18 august 2012 - 19:33
- ★ liker dette
Skrevet 18 august 2012 - 19:34
Skrevet 18 august 2012 - 19:36
Endelig er det engelsk fotball igjen.Jeg er ei fotballelskende jente som ikke klager på at det sendes fotball på tv.
Samme her :-) Endelig har den engelske serien starta. Go spuuuurs hehe ;-)
- mammakatten liker dette
Skrevet 18 august 2012 - 21:44
Det er ikke bare snakk om et par timer, ser du... Det er et par timer HVER JæVLA lørdag eller søndag, som setter familielivet helt på hodet, så jeg skal love deg at jeg ikke bare lar ham kose seg med kampen hver gang nei!! Nå har han sett fotball-em (eller var det vm?) med kamp hver dag i 2 uker, det var fotball i OL, det er eliteserien HVER søndag, og nå har engelsk fotball begynt igjen med kamp midt i middagslagingstiden hver lørdag + ukekamper... Så, ja! Jeg finner på ting jeg skal gjøre uten ungene akkurat når det er fotballkamp en gang iblant. Det er ikke jeg som ikke tar hensyn!!Hvorfor skal man "planlegge viktige ting som ikke kan gjøres med ungene" akkurat når det er fotball, bare for at mannen ikke skal få kose seg med kampen? Det er jo bare snakk om et par timer. Jeg skjønner ikke denne endeløse trangen til å klage over mannen som ser på fotball, hva med å være litt fleksible? Skal man krangle over en fotballkamp, skal det vel gjerne ikke så mye til før det oppstår en krangel? Det krever ikke mange kalorier å la mannen kose seg med kampen med god samvittighet, så får man heller sette timene på sin egen kvote til en annen gang.
Jeg mente ikke at du ikke skulle gjøre ting med ungene:-) Jeg refererte til hun som sa at du skulle planlegge ting uten dem slik at far måtte ta seg av dem i fotballkampene.
Jeg er veldig glad i fotball selv, så jeg kan ikke sette meg 100% inn i din situasjon, men jeg skjønner jo at det kan være frustrerende. Her har vi sittet sammen og sett på kamper under mesterskapene, og nå som Premier League er i gang igjen, ser vi naturlig nok kampene til "vårt" lag, og ellers andre kamper om det passer seg sånn, så legger vi planer for resten av tiden. Men er det noe som Må gjøres, så går det selvsagt foran fotballen. Den er jo ikke livsviktig, men en lidenskap.
Du må jo ha visst at han var glad i fotball før du fikk barn med ham?