Gå til innhold

Simo eller Emaljunga?


Mamma.til.en.2013

Anbefalte innlegg

Vi har simo fra forrige mann - husker ikke forskjellen på de men det er den man kan ta ut bagen på :) for oss helt super! Jo, litt tung inn og av bil - men det er bare å trene litt muskler, mange damer (inkl meg selv!) er jo fryktelig svake i armene. Jeg har aldri tenkt at jeg vil ha en lettere vogn neste gang :)

Det er god fjæring, lett å trille også i mye snø, god plass under, stødig og god vogn :) jeg har jo aldri prøvd noen andre vogner, men denne passer vårt bruksmønster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Vi har en gutt på 2 år, og har siden han ble født hatt en Simo Kombi. Vi er KJEMPEfornøyd med den:):):)

 

Bagen er STOR! Gutten vår lå vel i bagen til han var nærmere året. Det er god plass til voksipose oppi der også. Vet om flere vogner som har knøttesmå bager og som ungen må ut av når de er kanskje 5-6 måneder..

 

I bagen til Simo så er det også ryggstøtte under madrassen, sånn at når bebisen er så stor at den vil sitte oppreist, så er det bare å sette opp støtta:) Genialt:):)

 

Den er stødig, har veldig god fjærlng, tipper aldri, lett og god å kjøre på vinteren i snø og sørpe. Den er vind-og vanntett også.

 

Også er det fester på kalesja, som gjør at den sitter stramt. Det er det ikke på alle Emmaljunga-vognene, husker jeg.

 

Det lille minuset er at vogna er litt tung, men jeg har løfta den ut og inn av bilen hundreogførtitusen ganger, og man blir fort vant til det:) Er ikke Sååå tung lissom:)

 

Tommel opp for Simo kombi!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt simo vogn. Den er for det første vanntett ikke bare regntett som alle andre.. Veldig god og stabil. God og romslig:) er kombi vi har kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...