Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Potte sur gubbe i hus!!!

• Logg inn for å svare
11 svar til dette emnet

#1 Arnardo

Arnardo

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 40 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 23:28

Etter 7 år med snusing så har gubben fått det for seg at han skal slutte! På dagen! 1 mnd før termin!
Det er vel og bra det, men FY FAEN så sur han er!! Jeg holder på å klikke!
Han jobber lange dager, og i dag løp han hjem fra jobb (17 km)! Jeg er hjemme med to barn og ei katt som pisser inne, hus og klesvask, middag OG jobb ( hjemmekontor)! Så kommer han hjem kl 18 svett og sur å setter ræve si ned i sofan så ALT blir vått! Sutrer og klager på at han har vondt her og der! TABUSSENHJEMDAMANN!!! HERRE! Og mat skal han ha!!Slenger rotet sitt rundt og er bare SUR SUR SUR! Så kommer Kvelden og tannpuss på ungene. Og da klikker han i vinkel fordi det blir litt vel mye tulling. Nei i morgen skal jeg sporenstreks til Rema og kjøpe han den der jævla snusboksen! For dette her det orker jeg ikke!!!!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009)

Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 38 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 23:55

Uff!! Stakkar deg! For en drittdag ;/ Kjøp snusboksen ja...

#3 Silje1989 med spire <3

Silje1989 med spire <3

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 034 Innlegg:
  • StedKongsvinger

Skrevet 18 august 2012 - 00:15

Fy faen!! Hiv han på huet og ræva ut av huset!!

#4 samu

samu

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 835 Innlegg:
  • Stedmellom oslo og drammen

Skrevet 18 august 2012 - 06:31

unskyld meg.... det er faktisk noen som sliter veldig med å slutte med snus og røyk og sånn. vis litt støtte!
selvfølgelig valgte han feil tidspunkt å slutte på... men kom heller med råd til han, enn å kall han sur og grinete.

#5 magica fra tryll

magica fra tryll

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 108 Innlegg:

Skrevet 18 august 2012 - 08:14

Tja, man har vel ansvar for hvordan man oppførerer seg uansett om man velger å snuse eller ikke;) Egentlig burde han vel være lykkelig for å velge å ikke være avhengig av snus lenger....

#6 Fuglefrø

Fuglefrø

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 218 Innlegg:

Skrevet 18 august 2012 - 10:48

Vet du hva, har en gubbe som har sluttet to ganger, og begynt igjen (svake menneske) og han blir sånn han også. Det er rett og slett jævlig!! Jeg skjønner godt at du holder på å klikke, ja det er vanskelig for han, men hallo, man kan oppføre seg som folk for det....

Du har min fulle støtte HI!
Faith makes things possible, not easy.

#7 Piipii

Piipii

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 132 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 18 august 2012 - 11:52

Hehe skjønner godt hva du mener. Her sluttet mannen min samtidig som jeg fikk vite at jeg var gravid, så da kan dere jo tenke dere hvordan vi hadde det. En full av hormoner og en som tenkte på snus 24 timer i døgnet:) Du får trøste deg med at det blir bedre etterhvert. For oss ble løsningen å måtte svelge maaaaange kamler i løpet av dagen. Nå er det nesten 9 mnd siden og humøret er tilbake på begge to:) og jeg har fått en snusfri mann og snart en baby:)

#8 Kjærepære

Kjærepære

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 142 Innlegg:
  • StedRingerike

Skrevet 18 august 2012 - 11:59

Jeg har vært av og på snus pga forsøk på graviditet. Og tro meg: jeg blir et skikkelig monster uten noe nikotin! I alle fall noen dager, kanskje opptil en uke. Jeg er vel en av de som ellers ville kasta en person med slik oppførsel på huet og ræva ut, men i dette tilfellet vet jeg hvordan han har det. Og menn har det jo veldig fælt når de ikke har det helt bra :P Så jeg håper at dere klarer dere gjennom noen dager til, for det kommer til å bedre seg mye snart :)

#9 Arnardo

Arnardo

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 40 Innlegg:

Skrevet 18 august 2012 - 14:50

Godt å få litt støtte. Det rant visst over for oss begge i går...
Men det er klart jeg heller vil ha en snusfri man! Jeg har selv sluttet å røyke forv8 år siden. Har visst glømt hvor tungt det var... Og hvor bitchy jeg garantert var ;)
I dag skinner solen.  Gubben disket opp frokost og beklaget oppførselen i går ( begynner å mistenke at han også er inne på BIM og leser). Om det er tilfelle, så er du tilgitt kjære ;)
Skjer det igjen så skal jeg heller ha litt lengre lunte!

Fin helg alle ;)

#10 Julia :)

Julia :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 135 Innlegg:
  • StedNordland

Skrevet 21 august 2012 - 09:03

Hehe :) Artig lesning :)
Har selv en som har prøvd og slutte å røyke 2-3 ganger.. Går så å si like dårlig hver gang.. Å lengste stoppen har vel vart ca: 3mnd.. Men hva vet vel egentlig jeg.. Han smugrøyker jo når han er på bortearbeid uansett..
Han mener han skal slutte løpet av september nå.. Ganske spent på d ja, me tanke på at vi venter 1.nov og sist fødsel var han MASSE ute og røkte for og komme seg gjennom natten og mine smerterop :P

Men skal nå prøve og støtte han mest mulig.. Men kommer ikke på tale at det skal gå negativt ut over oss som familie..
Han har selv valgt å både starte og slutte, så noe djevelmann i huse gidder jeg ikke :)

#11 Neriad

Neriad

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 132 Innlegg:

Skrevet 25 august 2012 - 22:28

Genialt! En mann som smugleser det dama skriver på BIM og som LÆRER av det og skjerper seg neste dag!

En slik mann vil jeg også ha... :-)

#12 Fru Blåbær

Fru Blåbær

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 344 Innlegg:

Skrevet 26 august 2012 - 08:21

Måtte le litt av denne etter at han hadde skjerpet seg.

Når jeg er gravid så er det jeg som har lov til å være litt sur og barnslig. Hadde IKKE likt om han begynte å bli sur samtidig. ;)