Gå til innhold

Hurra for NAV!


Sjøbanan82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har forstått det sånn at de med stor pågang prioriterer de som ikke får lønn fra arbeidsgiver i permisjonstiden. Derfor har ikke jeg hørt noe på over 6 uker. Jeg ringte de for et par uker siden og de hadde da mottat søknaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så for meg at det skulle ta laaaaaang tid. Overraskende... Ja, jeg tror nok du må ring å purre på NAV. Tror ikke min søknad var den vanskeligste å behandle heller da.. fast stilling og fast lønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk svar etter to uker. Permisjonen starta 17.juli og første utbetaling skulle være 30.juli. Fødte 28.07, men har enda ikkje fått ei krone av dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min permisjon Starter om 3 uker, og har fortsatt ikke hørt noe.

Men vet de har mottatt.

Får ringe til mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leveret min i beg. av juni og ikke hørt noe ennå. Vet de har fått den, så syns jeg burde få vedtaket. Har vært i permisjon en uke alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått svar enda. Men vil bare skryte litt av NAV også - for jeg var innom de av andre grunner, og bare nevnte at jeg skulle sende søknad. Hun damen jeg snakket med fyllte ut hele søknaden for meg, la ved bekreftelsen på termin, og sendte søknaden. Service!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier IKKE hurra for NAV. Sendte inn søknad for 6 uker siden. Ringte dem i dag da jeg har 3 uker til permisjonen starter.

De har mottatt den, men i min kommune kan det ta opptil 3 mnd å behandle. Herregud.

For noen regler.

Man må søke så og så sent i svangerskapet, men man må mest sannsynlig gå uten penger en periode.

GODT jobbet NAV!!

Endret av Lisse_01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar etter 4 uker, og i og med at jeg hadde fått beskjed om at det er i snitt 6 ukers behandlingstid i Hordaland så var jeg godt fornøyd med det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

behandlingstiden varierer fra hvilken kommune du tilhører. når jeg søkte om engangsstønaden fks. så stod det på nettsiden deres et sted at de hadde lengre behandlingstid på dette på østlandet enn på vestlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nord norge e det 12 uke behandlingstid.... jesus!!!!
what?????? da sliter jeg max..har ikke sent inn enda:(

Hos meg tok det bare 10 dager :) bor i nordnorge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden du søkte? Kanskje det Har med fylket å gjøre. Får ikke svar før i beg av sept. Å Har termin 3.9. Har ringt de sånn tusen gang å hørt om kor langt ting e kommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det brukte bare 10 dager på behandle søknad om foreldrepenger. Det må jeg si var godt jobba:-D

 

 

Jøye meg... nesten på tide med diplom da... brukte 12 uker på min søknad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...