Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Det var den jobben, ser det ut for... :/

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 Kæmma og trultene

Kæmma og trultene

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 231 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 19:41

Jeg er bare i uke 30 enda, men forrige dagen besvimte jeg på banen til jobb og var skikkelig dårlig. Legen konkludete bare med litt lav blodprosent men utover det fant de ingenting galt annet enn at kroppen antakelig er dødsliten og bare ikke orka mer. Vanskelig diagnose å få ift jobb! Jeg er alene med 2 trulter 60% av tida og med magen, så det er klart det blir slitsomt - men hva skal man finne på hjemme til fødselen da?? Frykter jeg kommer til å kjede meg i hjel :( Flere som går hjemme på "langtid"?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 1G+1G :D

1G+1G :D

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 756 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 17 august 2012 - 19:44

Jobben har ingenting med hvorfor du er borte. Ta vare på deg selv, og tro meg. Dagene forsvinner.....
  • Galadriel33 liker dette
Ser ut som spira sitter etter 19 pp denne gang. 030413 er gutten ventet :D

#3 *lille blomst*

*lille blomst*

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 719 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 20:02

Jeg har vært hjemme nesten hele graviditeten jeg... prøvde meg tilbake i jobb men måtte gi meg helt i uke 19! Nå etter uke 30 så forsvinner tiden vanvittig fort, så ikke bekymre deg for det ;)

Kos deg den siste tiden og nyt de du har fra før ;)
  • Kanelbolla liker dette

#4 Barn 3 :)

Barn 3 :)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 746 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 20:03

Eg har vert sjukmeldt siden uke 25 pga bekken plager.. tru meg dagene går fort :) har vert heime med elstemann som skal begynne i 3 klasse og minstejenta har vert heime fra bhgen i 3 uker :) no er de pluttslig berre 6 veke ijenn til termin :)

#5 Elsa88

Elsa88

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 323 Innlegg:
  • StedMøre og Romsdal

Skrevet 17 august 2012 - 23:20

Ble selv sykmeldt sist uke er nå i uke 31+5. Har allerede gått på veggen, siden jeg ikke får lov til å gjøre noe!
Kan heldigvis gå turer ute men etter at jeg slo tåa i går så er det også minimalt siden jeg ikke får på meg sko...
Så her er det rolig, har lastet ned mye serier slik at jeg har noe å gjøre på :P
Etter 9pp og 1 sa så sitter det en spire <3 oktober <3
http://familienbothu...es.blogspot.no/

#6 *G*

*G*

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 678 Innlegg:

Skrevet 18 august 2012 - 00:19

Har vært helt hjemme siden mai, men vært sykmeldt til og fra uke 7. til da i mai som det ble 100 prosent, ut til permisjonen. Finner meg nye ting å drive med hver dag hehe.