Gå til innhold

Har dere begynt å sikle på vogn?


Ele

Anbefalte innlegg

Stemmer det Monky. Husker deg og :) fikk tlf om at det bare er ett egg som er blitt befruktet. Mulig at et il kan bli, men ser jo ikke sånn super lovende ut. Hu på laben sku ringe meg igjen i morra, så får vi se :) hvis ikke blir det på an igjen nok en gang....

ja det er i overkant spennende dette gamet!! forsøket mitt var d bare ett av 4som var ordentlige egg, det befruktet seg og ble satt inn... ble ikke gravid da, men d kan holde med ett egg!

jeg skjønner at motet ditt sank, det gjorde jo d for meg også.. men jeg Håper at dette er gullegget ditt!!!!!!!! lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her står det allerede en svart Emmaljunga Edge Duo i kjelleren :)
Har du trilla litt rundt hjemme med den da? Eller løfta den? God plass i bilen? Fornøyd?? :)

Har ikke trilla så mye med den enda nei, men den har jo store, godt lufthjul, så triller bra :) Er som kjent ikke av de letteste vognene, men ingen problemer for meg og løfte inn og ut av bil nei. God plass i baggen og lettvint og bytte fra bag- til sportsvogndel og sette på/ta av bilstol :)

Jeg kommer til å trille mye på grusvei/skogsvei og i snø så jeg er avhengig av en vogn som kommer seg fram over alt :) Hadde Simo sist, og var fornøyd med det, men måtte ha ei vogn som passa til bilstolen så da ble det Emmaljunga :)

Hvilken bilstol har du da? Jeg har lyst på en som kan brukes på vogna!! Helst uten adapter da, men det må vel være adapter?

 

Hvis du ikke skal bruke adapter må du kjøpe Emmaljunga bilstol. Syntes den ikke så så bra ut, men mulig den er det for alt jeg vet ;) Blir Maxi cosi på oss, med adapter :)

Ja, det var i grunn maxi cosi jeg også tenkte på. Kjøpte dere alt nytt? Hva kon det på til sammen? Høres ut som det blir ca det samme som jeg tenker på :)

 

Kjøpte vogna for 2750 kr brukt!! Et par tusen billigere enn vanlig, et kupp jeg kom over på finn.no :) Ser helt strøken ut :) Brukt stol med isofix base til 1800 kr. Kjenner de jeg kjøpte av godt, hvis ikke hadde jeg ikke stolt på at den hadde vært ok... litt skummelt å kjøpe stol brukt synes jeg, av ukjente hvertfall. Vet jo ikke hva de har vært ut for. Adapter har jeg ikke kjøpt, men blir vel ca 500 for det nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Har faktisk handlet! Det var et tilbud vi ikke kunne si nei til. Kjøpte Brio Go fra Sverige til ca 4.500 billigere enn Norge.

Sportvogn, bagdel, Go bilsete og bilsetebase. Genial løsning, hvor bilsete også kan klikkes rett på understellet. Lett og praktisk vogn, som snur på krona og er superenkel å bytte fra bilsete, til bagdel, til sportsdel.

Bestilte fredag og så kommer det nok i dag eller i morgen allerede!

Gleder meg!!!

Ps: de har fødselsgaranti. Det betyr at om MOT FORMODNING noe skulle hende, så kan man sende alt tilbake og få penger igjen.

Dette gjør at det blir tryggere å handle tidlig og man kan handle på slike tilbud. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig å arve en emmaljunga vogn! Ikke helt sikker på hvilken variant, men det er iallfall den med størst bag slik at en kan bruke den lenger. Vognen er 5 år, men er bare brukt til ett barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke noe om merker og modeller ennå, men ser her i Oslo at mange går rundt med vogner som har 1 hjul foran og 2 bak (3-hjulsvognene): en slik vil jeg ikke ha...de virker så tunge og store.

 

Ønsker vognen smal, slank, liten, klassisk og med 4 hjul, samt med god bagasjeplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-hjulsvogner er så og si alltid lettere og tar mindre plass enn 4-hjuls, men jeg liker ikke at sportsdelen ikke kan snus på de, så med en gang babyen er for stor til bagen så må de ligge fra deg. Jeg vil ha min mot meg jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikler etter TFK twist eller mountain buggy urban jungle:) Jeg skal vente med vognkjøp til salget rundt nov / des

Jeg fikk en brukt urban jungle av svigerinna mi, veldig praktisk å ha med!! Men den har en bitteliten bag da, så den blir muligens fort liten. Og det går ikke an å snu sportsdelen, så jeg tenkte å ha en til jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikler etter TFK twist eller mountain buggy urban jungle:) Jeg skal vente med vognkjøp til salget rundt nov / des
Jeg fikk en brukt urban jungle av svigerinna mi, veldig praktisk å ha med!! Men den har en bitteliten bag da, så den blir muligens fort liten. Og det går ikke an å snu sportsdelen, så jeg tenkte å ha en til jeg! :D

 

Heldiggrisen :) Jeg må spare penger, så det blir 1 vogn. Jeg syns det er bedre plass i TFK bag enn MB, men jeg syns jo MB er litt stiligere. Jeg trenger en lett vogn. Jeg bor i 4 etg uten heis og mest sannsynlig blir det ikke bil med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal ha Emmaljunga edge duo med classic chrome understell. Fargen heter brown flowers :) Kjøper i desember/januar. har termin i midten av feb :)

Men har kjøpt stellebord og seng (brukt) + ny madrass. Så når vi vet kjønnet om noen uker så blir vi å kjøpe bilstol :)

Kjøper noe hver mnd, så det ikke blir så dyrt på slutten rett før termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes både Teutonia s3, TFK twist,Brio og Simo er fine på hver sin måte...vanskelig å velge! :)

 

Man må jo se hva man har behov for. Simo virker bunnsolid, men den er tung (bagvognen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt til sitt bruk ja :) Simo er som du sier bunnsolid (ikke noe tull der i gården) fin å gå tur med og stor og god til baby, men ikke så praktisk i bil og på kjøpesenter. Brio er jo lettere, så den er jo et veldig godt alternativ om man vil ha firehjuling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...