Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Er det noe ved deg selv du er flau for eller skammer deg over?

• Logg inn for å svare
72 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 741 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 16:40

Jeg skammer meg fordi jeg er sjalu. Det virker som om alle synes det er fullstendig uproblematisk å omgås hverandres ekser, mens jeg blir helt grønn innvendig dersom jeg treffer på mannenes tidligere elskerinner. Blir kvalm og sint. Vet det er helt irrasjonelt, men kan ikke hjelpe for det. Jeg føler meg veldig barnslig og dum.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Ikkesåallerværst

Ikkesåallerværst

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 453 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 16:43

Jeg skammer meg over min overvekt

#3 <3Barn&Engler<3

<3Barn&Engler<3

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 268 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 16:44

Flau over egen vekt, skammer meg ikke, den er jo min feil, men er pga spiseforstyrrelse i mange år, så jeg har akseptert det, og startet kampen mot kiloene og spiseproblemet.

#4 Musemorbr /

Musemorbr /

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 840 Innlegg:
  • StedNord i nordland

Skrevet 17 august 2012 - 16:46

Jeg skammer meg over å være ufør i ung alder. Det er ikke sosialt akseptert og man blir i aller høyeste grad sett ned på.
Man kommer ganske langt med sunn fornuft, en positiv innstilling, og kanskje litt sjokolade nå og da. :D

#5 Liljekonvall<3

Liljekonvall<3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 820 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 16:49

Mine fantastiske flotte(eller ikke?) se-jeg-har-ammet-pupper.. :P
Gutt 09 + Rosa spire

#6 skinnfilla

skinnfilla

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 954 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 20:22

Vis innleggLiljekonvall<3 skrev 17 august 2012 - 16:49:

Har jaggu ett par sånne jeg å;)

" det har jeg aldri prøvd før så det klarer jeg helt sikkert!"

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 741 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 20:23

Stygge tenner. :( Har ikke råd til å fikse de heller.

#8 Liljekonvall<3

Liljekonvall<3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 820 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 20:34

Vis innlegg1høne&#043;1hane}2kyllinger&#043;bonus skrev 17 august 2012 - 20:22:

Vis innleggLiljekonvall<3 skrev 17 august 2012 - 16:49:

Har jaggu ett par sånne jeg å;)
Godt de kan rulles opp og pakkes vekk da;)
Gutt 09 + Rosa spire

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 741 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 20:36

Jeg er flau over at jeg har store kjønnslepper. Jeg HATER å være singel, for en hver tur i senga starter med skikkelig angst.

#10 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 741 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 20:37

mine 10 kilo for mye!!!!! Og min hissige fremtoning. Kjefter for lett og for mye:( Tror alt blir bedre om jeg går ned 10 kilo:)

#11 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 741 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 20:43

Tennene mine, puppene og et vedheng i endetarmen som ikke går an å fjerne.. Ja, å enormt stygg profil.

#12 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 741 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 20:47

Føttene mine. Føler jeg har skikkelig brede føtter, er bred over risten,Mmen er ikke det som er værst med beina, men at jeg har eksem på beina og i tillegg pleier jeg aldri beina mine. ja min feil:(

#13 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 741 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 20:47

Tennene mine, her også. MEN! Akkutt, og jævlig tannverk som startet i desember gjorde at jeg bare måtte ta turen til tannlegen! Har holdt på i 8 mnd. nå, vært hos tannlegen hver 3. uke. Var der igjen idag, og han viste meg hva vi har igjen, og det er bare 2 hull til nå, så er jeg ferdig!! Jeg ble så glad! Så kom deg til tannlegen, du over her!

Nå er ikke tennene mine stygge lenger, så det er ikke det jeg er flau av, men at jeg ikke har tatt bedre vare på de tidligere. Ingenting jeg angrer mer på her i verden!!

#14 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 741 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 20:50

Vis innleggAnonym bruker skrev 17 august 2012 - 20:47:

Tennene mine, her også. MEN! Akkutt, og jævlig tannverk som startet i desember gjorde at jeg bare måtte ta turen til tannlegen! Har holdt på i 8 mnd. nå, vært hos tannlegen hver 3. uke. Var der igjen idag, og han viste meg hva vi har igjen, og det er bare 2 hull til nå, så er jeg ferdig!! Jeg ble så glad! Så kom deg til tannlegen, du over her! Nå er ikke tennene mine stygge lenger, så det er ikke det jeg er flau av, men at jeg ikke har tatt bedre vare på de tidligere. Ingenting jeg angrer mer på her i verden!!

Hvor mye har du betalt for dette da?  Er vel mest penger det går på..  Jeg har ikke skrevet på dette innlegget før, men jeg har også komplekser for mine tenner..  Jeg skal faktisk til tannlegen om ikke så lenge til, men gruer meg veldig til å få høre hvor mye det vil koste å fikse alt :/

#15 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 741 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 20:51

Kan jeg spørre om hva det har kostet deg?

#16 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 741 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 20:57

Vis innleggAnonym bruker skrev 17 august 2012 - 16:40:

Jeg skammer meg fordi jeg er sjalu. Det virker som om alle synes det er fullstendig uproblematisk å omgås hverandres ekser, mens jeg blir helt grønn innvendig dersom jeg treffer på mannenes tidligere elskerinner. Blir kvalm og sint. Vet det er helt irrasjonelt, men kan ikke hjelpe for det. Jeg føler meg veldig barnslig og dum.

At jeg er "stygg" og at jeg har en forferdelig personlighet..jeg er rett og slett kjedelig.
Kunne ønske jeg var en bedre person, men det så mange mangler ved meg at jeg vet liksom ikke hvor jeg skal begynne :(

#17 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 741 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 20:58

skammer meg mest over arrene jeg har på armene etter selvskading.. de er ikke spesielt store eller dype, men jeg føler likevel at de synes godt.

#18 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 741 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 21:10

Jeg er flau over å være overvektig. Føler meg ikke slik på innsiden, og føler heller ikke at det er "meg". Hver gang jeg møter folk jeg ikke har sett på lenge, tenker jeg bare på vekta mi og at de sikkert tenker på den de også. Jeg er på vei ned i vekt, og gleder meg til å ikke måtte tenke så mye på det.

Ellers er jeg flau over at vi ofte har det rotete hjemme. Bor fire mennesker på liten plass, og føler ikke at jeg gjør annet enn å rydde, men det flyter likevel over. Sukk.

Det dummeste jeg er flau over er vel alderen min. Hehe. Jeg er 29, men føler meg yngre. Dessuten tror alle jeg er mange år yngre, og blir derfor alltid satt ut når jeg sier hvor gammel jeg egentlig er. Hehe. Merkelig problem, men sånn er det. ;)

#19 2 hjertegull :)

2 hjertegull :)

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 607 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 21:11

Tannhelsetjenester burde så definitivt vært med i folketrygden!!

Jeg skammer meg ikke over mine tenner. Jeg er heldig å har sterke, rette og hvite tenner (til tross for røyking)...

Hvis det er noe jeg skjemmes over, så er det magen. Joda, det er bare to mnd siden fødsel, men det at jeg er litt overvektig, pluss et tidligere keisersnitt gjør magen forbanna stygg! OG full av strekkmerker! æsj!
"Du kan ikke bli sint på dumme folk, de vet bare ikke bedre..."

#20 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 741 Innlegg:

Skrevet 17 august 2012 - 21:42

Jeg sliter veldig med komplekser for utseendet mitt... jeg føler jeg ser så rar ut, helt annerledes enn andre,liksom- + dobbelthake og lite flatterende profil... Jeg tenker at mange ser på meg og tenker
" Herregud, hvem har orka å pult på hu der en unge?"

Jeg har begynt å jobbe aktivt med selvbildet, men jeg kommer aldri til å fungere normalt sosialt i jobbsammenheng, fester, brylluper etc...