samboer på byn igjen.
Posted 17 August 2012 - 13:14
Jeg blir da igjen, sittende hjemme med vår snart 20mnd gammel datter.
Jeg er ikke glad for dette, men sier jeg noe blir han sur og sprø om han skal være hjemme og holde meg i hånden.( har sagt slikt før).
Han vil at jeg skal kjøre han til byn, men det gidder jeg ikke. Gidder ikke å gi han den gleden med å få meg til å kjøre slik at jeg kun må rett hjem igjen og glo i veggen.
Blir vel fyllasjuk resten av helgen og da.
Kan ikke huske sist jeg var ute slik, jeg føler sikkert mer forpliktelse over min datter enn han gjør.
Har sagt at JEG vil på kino på søndag, så får han passe på henne.
Så får vi se. om jeg får lov til det.
For etter det jeg har merket, så liker han ikke å være med ho så lenge om gangen. Som når jeg trenger å sove litt i helgen, blir det kun 1 t.så har ho enten gjort i bleien eller griner. Da er jo det enklare å gi henne til meg. Har sagt at kan ta henne ut og trille litt, men det er vist for vanskelig.
Jaja, ha en fin kveld damer, så får dere nok vite etter søndag hvordan det gikk...................
Snarvei til forumene
Posted 17 August 2012 - 16:53
Posted 17 August 2012 - 16:56
Posted 17 August 2012 - 22:53
Hvis du vil på kino så går du på kino, uten å be om hans velsignelse for det. Herre min hatt kvinne. Han har ingen rett til å "gi deg lov" til noe som helst.
Edited by Miip, 17 August 2012 - 22:53.
Posted 19 August 2012 - 13:02
Ser frem til kino i kveld. skal se TED. på magnusbarfot kl.1830. Så skal han få lov til å gi henne kvelds og legge ho.ehheheheh.
Men da jeg sa i går at jeg ville på kino, sa han at jeg måtte være tilbake innen kl.20. fotballkamp. Det sier litt om prioriteringene hannes da. Jeg kunne ikke brydd meg mindre, kommer hjem når jeg kommer hjem.
Posted 19 August 2012 - 21:26
Da kan jo jeg glede meg til neste lørdag da. Siden jeg har noen by turer til gode.( er ikke den som liker å drikke), men liker den sosiale delen. og ikke minst savner jeg veeeeeeldig å danse.
Posted 19 August 2012 - 21:44
Posted 20 August 2012 - 12:18
Posted 20 August 2012 - 17:49
Posted 20 August 2012 - 20:18
For sier jeg en ting feil på feil måte er vel helvete løs før jeg kan få rettet opp det jeg skulle si.
Vet jeg skriver mye om det her, men har ingen andre å snakke med dette om.
AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGH.
Posted 30 August 2012 - 12:18
Vi har snakket ut og akkurat no når jeg tror det ordnet seg, skal han igjen på byen med jobben etter en liten jobb sak med jobben på lørdag.
Denne gangen skal jeg passe min mor også, for ho skal ha en liten operasjon i morgen. Da skal jeg hjelpe til og div. når ho kommer hjem. (far er på ferie, jeg er den eneste i nærheten da) . Har en hund også og så min søte datter skal jeg passe på itillegg. Jeg kunne ha tenkt meg at gubben kunne ha passet henne så det ikke blir for mye for meg.
Men det blir nok for mye for han, siden han sa at han ville være med kollegaene sine. Skal høre med han seinare om det er livsviktig å dra på byen igjen, eller at han kan gjøre det enklare for meg og passe på veslo i steden.
Jeg vet jo hva utfallet blir, for jeg kjenner han for godt med tanke på alle de andre gangene. Forandrer seg nok ikke så fort.
Jaja. skal no lage god mat for mammo og litt digg, så blir en nok bedre fort.
Hjelper på humøret, med god mat.
Ha en fin dag damer.
Posted 30 August 2012 - 16:48
Posted 30 August 2012 - 20:11
Posted 01 September 2012 - 11:02
Han hadde fått et ultimatum, ta din del eller forsvinn!
Og når dere har vært sammen 11 år burde han vel være såpass oppdratt?
Posted 02 September 2012 - 11:52
Posted 02 September 2012 - 13:21