Ser at det ikke bare er jeg som venter og er spent på hvordan fødselen vil forløpe..... Jeg er så lei dette svangerskapet at jeg er helt kvalm, men det er jo bare ca.4 uker igjen nå da, så jeg får bare "stå han ut". Må jo nesten le også da, enn å klare å bli så hjelpeløs som jeg er nå!
Etter i dag har jeg hus og babyutstyr klart da ihvertfall, også får jeg handle inn det jeg trenger til sykehusoppholdet. Men det tar sin tid, for jeg klarer nesten ikke gå, og jeg blir så sliten, at alt går i etapper....det er direkte flaut!
Var på ul i forrige uke igjen, og lille jenta var fremdeles lita, så skal på ul igjen i neste uke. Men jeg har født små barn tidligere også da, så håper jo hun klarer seg bra. Det kjennes ut som hun er veldig sterk ihvertfall

Sover nesten ikke om nettene heller lenger, er oppe ca.15 turer hver natt på do. Og ikke nok med det, men kynnerne starter og holder ikke opp, med en gang jeg kommer oppi senga.
Jada, klage, klage, klage

hehe
Jeg gleder meg voldsomt til lille jenta vår kommer, og kjærligheten bare flommer over her jeg sitter med en ytterst aktiv baby i magen, og alt slit er verdt å få henne

og når alt kommer til alt, så kommer jeg vel til å savne graviditeten når den er over;)