Jeg har akkurat vært gjennom IVF fryseforsøk - og der viste det to fiiiine streker på testen for ei uke siden
I september har vi planer om å reise til Italia, og det jeg sitter her og lurer på er hvorvidt en 4 timers flytur på noen måte kan være negativt i fht svangerskapet? Jeg kjenner jeg har begynt å tenkte og bekymre meg litt for mye allerede, og finner så mange ulike svar ved å surfe litt på nettet.
Jeg kan jo i tillegg nevne at jeg har et medium snev av flyskrekk, så hver eneste gang jeg flyr så klarer jeg ikke bevege meg rundt i flyet, og jeg spenner alt jeg har av muskler fra vi letter til vi lander og det i seg selv pleier ofte ta litt på kroppen..
Jeg vil være inne i uke 7/8 på det aktuelle tidspunktet. Vi har satt inn to egg, så for alt jeg vet så kan det jo være to små der inne. Vi har gjennom hele IVF prosessen hatt problemer med at eggene skulle feste seg - og dette er første gang jeg har fått positiv graviditetsprøve- og jeg vil så unødig gjøre noe som kan "ødelegge". I tillegg har jeg også vært gjennom konisering av livmortappen hvis det skulle ha noe å si.