Gå til innhold

En noe spesiell kommentar fra jordmor i dag synes jeg....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vel, hun har ved hver kontroll vært svært rask, babler om hvor imponert hun er over meg, at jeg er rivjern osv. Sikkert pga at jeg venter mitt 5. barn og jobber og tar bachelor. Oppi åra er jeg også, men ser tålelig fresch ut da.....

 

Uansett, så samme regla i dag: Ja, ja dette består du jo med glans igjen(snart termin) og jeg tar av meg hatten og blablabla........"så deg skal jeg ihvertfall ikke melde....!!!" Ehhh.....jeg bare tittet dumt på henne, leter de etter folk å "melde" eller???

Synes den kommentaren var noe unødvendig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig.. Jeg hadde vel spurt sporenstreks om hva hun mente med å melde. Melde hva, hvor?

 

Dessuten hørtes livet ditt voldsomt slitsomt ut, ikke mye å "ta hatten av" for, hvordan får du tid til ungene? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig.. Jeg hadde vel spurt sporenstreks om hva hun mente med å melde. Melde hva, hvor? Dessuten hørtes livet ditt voldsomt slitsomt ut, ikke mye å "ta hatten av" for, hvordan får du tid til ungene? :o

 

Ser for meg at de leter etter folk som er barnevernskandidater på HS jeg nå da....

Btw: Ungene er 1. pri i livet mitt, og jeg har nok mere tid til de enn de fleste andre fulltidsarbeidende kvinner:))))

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok helsesøstere ihvertfall holder øynene litt åpne for foreldre som ikke holder mål for å si det rett ut.

Ok kommentaren til anonym ovenfor(21.05) synes jeg var unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, artig jordmor du har :P Helsesøsteren vi går til, er også veldig opptatt med det å (ikke) melde folk til barnevernet. Hun nevner barnevernet i annenhver setning - må poengtere at "dette trenger vi iallefall IKKE å melde". Slitsomt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nevner barnevernet i annenhver setning - må poengtere at "dette trenger vi iallefall IKKE å melde". Slitsomt....

 

Haha, som de røper seg! Er dette liksom rosen på helsestasjonen; "Du er så flink at du slipper å bli meldt til Barnevernet"?

 

Det betyr at de egentlig vurderer alle som kommer, om det er noe der de skal melde til Barnevernet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempeirriterende. Ikke alle helsesøstrene på den helsestasjonen er slik da heldigvis. Bare henne ene. Lenge siden jeg har vært der nå, forhåpentligvis har noen klaget i mellomtiden sånn at hun har forandret seg til det bedre. Hun studerer og vurderer nøye. Så inntil videre får jeg ta det som et kompliment, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...