Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

har noen av dere opplevd blødning og det har gått bra?

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 Håpefull77

Håpefull77

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 446 Innlegg:

Skrevet 16 august 2012 - 16:47

Jeg er 7+5 i dag og hadde en minimal blødning i går og i dag. Jeg føler meg fortsatt gravid og brakk meg ved middagstider både i går og i dag. Det er vanlig med middagskvalme og ikke morgenkvalme.
De 5 gangene jeg har hatt SA/MA har jeg aldri vært kvalm i svangerskapene. Men jeg var mye kvalm i svangerskapet som har gått bra.
Er det noen av dere som har opplevd blødning og det har gått bra?
Legen min på sykehuset har ikke vært der i går og i dag. Så eneste tilbudet jeg fikk der var blodprøve i dag og mandag. Neste ul er om en uke. Men fastlegen skal prøve å få meg inn i morgen.
.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Annthe og gutta :)

Annthe og gutta :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 155 Innlegg:
  • StedTønsberg

Skrevet 16 august 2012 - 17:08

Jeg blødde masse ved to tilfeller tidlig i graviditeten. Er nå 27 uker. Foranliggende morkake som forårsaket det sannsynligvis. Håper spira di sitter denne gangen :)

#3 ming

ming

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 20 Innlegg:

Skrevet 16 august 2012 - 18:19

Hadde blødning/spotting rett etter positiv test. Det varte i 3 dager. I dag så jeg et bankende hjerte på ul 6+2. Men har også opplevd andre veien, men har da mistet symptomene. Håper du får ul kjapt!

#4 Audix78

Audix78

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 857 Innlegg:
  • StedDrammen

Skrevet 16 august 2012 - 18:28

Jeg har blødd en del nå hver dag i 2 uker så fikk tidlig ul idag, bankende hjerte og fint vitalt foster på 2 cm. Så så langt bra. Om det varer er umulig å vite men legen mente at siden det sås å bra ut skulle det mye til for at det skulle gå galt nå.

#5 *LP*

*LP*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 195 Innlegg:

Skrevet 16 august 2012 - 18:30

I mitt forrige svangerskap blødde jeg friskt blod i uke 8, og det gikk helt fint. Fikk komme inn til fastlegen og fikk se et bankende hjerte!

Har en knott født i juni 2011 og termin 4. april 2013!

#6 Håpefull77

Håpefull77

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 446 Innlegg:

Skrevet 18 august 2012 - 06:24

Da er den 6 spontanaborten et faktum. Skal inn for utskrapning på mandag.
.