Gå til innhold

Noen fra Abildsø/Bogerud/Skullerud her?


lottemor81

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er helt ny her inne. Går ut i permisjon på mandag, og nærmer meg altså med stormskritt.. Vil gjerne bli kjent med flere gravide i ca samme område :)

 

Jeg går på Bogerud helsestasjon, men tror ikke det er noen organiserte barselgrupper der. Er det noen her inne som bor i området og som skal ha baby nå om ikke så veldig lenge/akkurat har fått?

 

Jeg er 31 år, har bodd på Abildsø litt over et år, og venter mitt første barn. Termin 10. september.

 

Har ikke helt funnet ut av hvordan dette forumgreiene fungerer, men jeg skal prøve å gjøre meg litt kjent her inne nå.. Blir veldig glad for kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kajoon,

Vet du om det arrangreres barselgrupper der?

Hvis ikke, hadde det vært gøy å lage en egen barselgruppe. :)

 

Er det din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke hørt om noen, men tipper vel det er noen?

Ellers kan man jo lage en egen:)

Ja dette er min første:)

 

Hva venter du:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også det, men har ikke funnet ut av det. Har hørt at det ikke er kapasitet for å arrangere det der.. Skal huske å spørre på neste kontroll. Uansett kan man jo lage en egen, ja. :)

Jeg kjenner ikke så mange som bor i området, men har veldig lyst til å bli kjent med flere. -og en barselgruppe er jo helt gull ift å ha barn på samme alder.

 

Jeg venter en gutt. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, skal på kontroll på tirsdag, kan ta og spørre da:)

Ja det er veldig kjekt.

 

Jeg venter en liten jente:)

Har du funnet navn da:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, det er supert :)

 

Jeg har mange aktuelle navn, men har ikke klart å bestemme noe enda... synes det er veldig vanskelig! Håper det blir enklere når han er ute ;) Har du bestemt deg for navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er ikke bare bare, har et navn vi liker veldig godt, men dukker det opp noe finere så går vi for det:)

Er ikke så lett det med navn, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har ikke barselsgruppe der, men dere skal på en sånn fysiogruppe når baby er ca 3 måneder. det er med andre foreldre og ut i fra det så blir det ofte dannet barselsgrupper, men på privat initiativ. ellers så har de åpen dør på tirsdager hvor dere kan komme å veie, prate med helsesøster, eller andre mødre. er in fin måte å få kontakt med andre mødre i området. Jeg er super fornøyd med opplegget det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Oktoberspire2012,

 

Så koselig! :) Går du også på helsestasjonen på Bogerud?

 

Hvis det er interesse for å starte en barselgruppe etterhvert, kan vi jo møtes et sted i nærheten og ta det derfra? -og evt. på fysiogruppa som itb snakker om? (jeg har ikke hørt om det enda, men skal undersøke litt når jeg skal på kontroll neste torsdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg går også der, men med termin i oktober. Er ikke i jobb lenger ser det ut som, så trefffer gjerne andre i området jeg også! Har to fra før jeg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint! :)

Er det et naturlig møtested i nærheten av Bogerud, eller må vi evt til Manglerud eller Lambertseter for å finne en café e.l.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...