Gå til innhold

Når legger deresbarn på 3, 5 og 7 seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har inntrykk av at mange barn legger seg veldig sent... Eller er det mine som legger seg veldig tidlig? Ringte nettopp på døra her nå, ei som skulle leke med min 5-åring...

 

Her legger de seg:

3åring: kl.19

5.åring: kl. 19.30

7.åring: kl. 20-20.15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min 3-åring legger seg mellom 19 og 19.30, litt senere i helgene og ferien.

Min 5-åring legger seg samtidig, altså mellom 19 og 19.30, senere når vi har fri dagen etter.

Min 8-åring legger seg 20.30 når det er skole, i skoleferie og helger kan den godt bli 21.30 til 22.

Min 11 åring legger seg 21.30 når det er skole, senere i helger og ferier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han på 3 legger seg mlm 19 og 19.30.

 

Han på 6 legger seg 20.

 

Dette gjelder for hverdager. Hender også a minsten har seg en hvil, da legger han seg litt seinere. Vrien tid, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minste på snart 3 legger seg halv 7, prøvd å legge senere i ferier og div, men da driver hu bare å tuller..

 

5 åringen legger seg ca kl 19 når det er barnehage dagen etter og mellom 20.30 - 21.00 i ferier og div.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 år: ca 19.15-19.30

5 år: ca 19.30

(snart) 8 år: 20.30

nesten 10 år: 20.30

 

10 åringen blir det nok til at får være oppe til kl 21 etterhvert. Her legger to og to barn seg samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en på 3, vi går på badet rett etter barne-tv, og hun er i seng ca kl 19. I helger og ferie er det senest kl 20 med mindre det er noe spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-åringen legger seg mellom 20 og 20.30. Sovner dessverre sjelden før kl 21-21.30 uansett, etter at vi sluttet med smokken i januar sliter hun med å finne roen ordentlig. :(

 

Hun står opp mellom 7 og 7.30 på hverdager og sover gjerne til 9-10 i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene her er 7,5 og 3,5 og de legger seg samtidig kl 19 ca.eldstemann har stort behov for søvn.da sover de begge til 7.30 noen ganger 8.

 

Forstår at de legger seg tidlig når jeg hører hvordan andre har det,men det må gjøres sånn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...