Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Dere med termin i august 2012

• Logg inn for å svare
45 svar til dette emnet

#41 2prinsesser11&12

2prinsesser11&12

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 160 Innlegg:

Skrevet 16 august 2012 - 14:42

Vis innleggSabrinalill skrev 16 august 2012 - 11:24:

Vis innleggMamma til 1+spire2012<3 skrev 16 august 2012 - 09:40:

Var på kontroll i går og legen var usikker på om terminen har blitt regna feil eller om det har vært vekstavvik. Er det virkelig mulig?? Menstermin har vært og ultermin har vært, er 7 dager over nå. Men hvis termin er blitt regna feil, så har jeg jo fortsatt igjen to uker!! :o Er sååå lei og trodde jeg skulle bli ferdig snart da..
Gud så frustrerende det må være :( Har du fått noen ny time til oppfølging da? Eller må du bare vente? De kan jo ikke bare la deg seile din egen sjø nå da, tenk om det er vekstavvik og ikke terminregnefeil?

Fikk heldigvis ny time med en gang :) men synes nesten det var litt lenge å vente, spurte om time litt tidligere men var den nærmeste timen som var ledig. Skulle bare ringe hvis jeg merka noe mindre liv inni der, så skulle jeg få komme inn med en gang- men det skulle jo nesten bare mangle.

Annonsebilag
Annonsebilag

#42 Sabrinalill

Sabrinalill

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 111 Innlegg:

Skrevet 16 august 2012 - 15:00

Vis innleggMamma til 1+spire2012<3 skrev 16 august 2012 - 14:42:

Vis innleggSabrinalill skrev 16 august 2012 - 11:24:

Vis innleggMamma til 1+spire2012<3 skrev 16 august 2012 - 09:40:

Var på kontroll i går og legen var usikker på om terminen har blitt regna feil eller om det har vært vekstavvik. Er det virkelig mulig?? Menstermin har vært og ultermin har vært, er 7 dager over nå. Men hvis termin er blitt regna feil, så har jeg jo fortsatt igjen to uker!! :o Er sååå lei og trodde jeg skulle bli ferdig snart da..
Gud så frustrerende det må være :( Har du fått noen ny time til oppfølging da? Eller må du bare vente? De kan jo ikke bare la deg seile din egen sjø nå da, tenk om det er vekstavvik og ikke terminregnefeil?
Fikk heldigvis ny time med en gang :) men synes nesten det var litt lenge å vente, spurte om time litt tidligere men var den nærmeste timen som var ledig. Skulle bare ringe hvis jeg merka noe mindre liv inni der, så skulle jeg få komme inn med en gang- men det skulle jo nesten bare mangle.

Det er jeg enig i :) Får håpe ventetid ikke blir så lang allikevel da:)

#43 vierto

vierto

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 59 Innlegg:
  • StedStrømmen

Skrevet 16 august 2012 - 17:00

Føler meg så tung om dagen ... og det virker som det blir verre og verre hver dag. Jenta i magen virker som hun har det bra der hun er. Sparker mye. Hodet er ikke festet enda. Nå er det 7 dager igjen til UL- termin.... og jeg kjeder meg! ;P

#44 vierto

vierto

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 59 Innlegg:
  • StedStrømmen

Skrevet 16 august 2012 - 17:07

Vis innlegglflaten skrev 16 august 2012 - 13:38:

Har vært på overtidskontroll i dag(7 dager over ) og da kunne legen fortelle at babyen lå i seteleie!!!!!!! Fy søren å frustrerende, var både hos jordmor og lege sist uke, ene sa at ho var i hode leie festet og andre i hode leie men ikke festet. Er det normalt at en baby på over 3, 5 kg snur seg så seint??? Har sett fram til å føde men er nå bare grinete og vet ikke helt hva jeg skal tenke? Noen med erfaring ?

Jepp , om ikke hodet er festet kan de noen ganger få til å snu seg. Min sønn gjorde det midten av uke 39 , han var 3,5 kg.  Hva skjer med deg nå ? Blir det KS eller vaginal fødsel.  Måler de bekkenet lengre eller har de sluttet med det? Masse lykke til :)

Dette innlegget har blitt redigert av vierto: 16 august 2012 - 17:08

#45 lflaten

lflaten

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 53 Innlegg:

Skrevet 16 august 2012 - 17:21

Var på sykehuset i dag, men fikk minimalt med info. Siden jeg hadde født før og ungen var under 4  kg var det ikke noe i veien for å føde vaginalt. Skulle komme igjen på lørdag og bare tenke litt til da? Men vet jo ikke hva jeg skal tenke på egentlig?!??uff var klar for fødsel siden jeg har gått 1 uke over men nå kan det godt vente....

#46 Fridamor

Fridamor

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 103 Innlegg:
  • StedDrammen

Skrevet 16 august 2012 - 21:03

Har termin nå 20.august og jeg er så lei. Jeg vil ha han ut Nå, jeg! Har vurdert å prøve diverse ting for å sette igang fødselen (sex osv.), men allikevel vil jeg helst at den skal starte av seg selv. Skulle bare ønske lillegutt kunne komme snart :)