Hos meg gikk den 4 dager før fødsel sist. Jeg har termin i disse dager men ingen tegn til noen slimpropp.. Eller fødsel:(
Om slimproppen gikk først med Nr 1 gjorde den det med Nr 2?
Opprettet av
Rds
, aug. 11 2012 05:27
7 svar til dette emnet
Skrevet 11 august 2012 - 05:27
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 11 august 2012 - 05:32
Lurer på akkurat det samme, termin i dag og tegnene er veldig annerledes denne gangen. Mye menssmerter, men ingen slimpropp eller tegningsblødning. Håper hele tiden at det skal starte meeeen......
Skrevet 11 august 2012 - 05:37
Har ikke vært "psykisk fødeklar" ( før kanskje nå) og har ikke hatt noen hast med at fødselen skulle starte. Men de siste to dagene har jeg blitt skikkelig tungpustet, sliten og uvel ( mer enn vanlig) så nå vil jeg bare ha det overstått! Makter ikke tanken på overtid osv:/ eneste jeg kjenner er vondter nederst i magen som kommer av og til. Ingen tak i ryggen og kynnere har det blitt ferre av.. Vil bli ferdig nå!!!
Skrevet 11 august 2012 - 08:14
Med andre man hos meg så gikk verken slimpropp eller vann.. Merket ikke stort før hun var ute. Men husker med første mann att ting var annerledes.. Da fikk jeg vondt i magen på natta, å på morningen gikk slimproppen å vannet.. Med det her svangerskapet så har jeg hadd mens vondt og litt små tak i ryggen i nesten 3uker nå, men ser ikke ut som at ting skjer her heller..
Lykke til da jenter:)
Lykke til da jenter:)
Skrevet 11 august 2012 - 09:41
Hvordan merket du at du var i fødsel da?
hørtes ut som en drømmefødsel!
Skrevet 11 august 2012 - 10:07
Kan ikke huske å ha sett noe slimpropp i noen av svangerskapene. Med første hadde jeg ingen symptomer før jeg våknet av at vannet gikk morgenen på termindagen, gutten ute etter 3-4 timer. Sist ante jeg ikke at jeg var i fødsel, men så noen blod i do når jeg tisset to uker før termin. Under en time etter ble jenta født rett i underbuksen, med mor stående. Nå går jeg bare og venter og venter - selv om det kan være tre-fire uker igjen. Har uansett lært meg at de faste "tegnene" på nær forestående fødsel, ikke har dukket opp før helt reell fødsel hos meg. Lykke til!!
Dette innlegget har blitt redigert av eaglebeagle: 11 august 2012 - 10:08
Skrevet 11 august 2012 - 10:21
Rds: jeg skulle tilfeldigvis på sykehuset på vekst kontroll, da lille i magen ikke ville legge på seg og lå veldig under kurven, så da jeg kom inn dit da hadde jeg seks cm åpning. Dette var klokken 14.00 og 14.15 var hun ute. Sa til jordmor att jeg ville presse, men det måtte jeg inne sa hun da jeg ikke hadde stor nok åpning. Men et press så var barnet ute. Var en drømme fødsel
men samtidig kunne jeg ønske at jeg hadde noe varsel:) menmen:)
Skrevet 11 august 2012 - 17:24
Slimproppen min gikk 3 uker før tida med første, vannet gikk en time etter. Med andre gikk jeg 10 dager over tida og merket ikke noe til proppen. Vannavgang startet denne fødselen også. Nå et jeg 2 dager på overtid og har hatt både maserier og tegningsblødning, men fødselen starter fader ikke..!!! Lei og utålmodig!