Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Et spørsmål utenom spå -til spå-jentene :)

• Logg inn for å svare
7 svar til dette emnet

#1 Tante_Esel

Tante_Esel

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 105 Innlegg:

Skrevet 10 august 2012 - 22:49

Jeg sliter så veldig med å ta inn energier rundt meg... spesielt slitsomt er det blitt nå etter jeg startet hos healer... jeg har åpnet meg mer...

Har alltid hatt dette problemet... altså... for å forklare hva jeg mener... eks... hunden vår har vondt i beinet... jeg kjenner hans smerte i mitt bein. Når han venter på mat, kan jeg plutselig få en skikkelig smerte i hodet... han tuner seg inn på meg...

I går holdt jeg og mannen på ute litt, og da fikk jeg plutselig vondt i nakken (sterk smerte) så jeg tok meg på nakken, og sa til han:: Har du vondt i nakken eller?

Når jeg tenker på noen, eller de tenker på meg, kjenner jeg utslag av deres div. smerter/plager (kjenner også følelser)

Jeg har prvd forskjellige ting, som å si høyt at jeg ikke ønsker de smertene nå det kommer, jeg har prøvd å gi slipp i kjærlighet, jeg har prvd å visualiere en boble rundt meg, jeg har prøvd å visualisere en murvegg, jeg har prvd å gå med caps, men dette(alle disse tingene) hjepler bare et minutt eller to, så er det tilbake....

Er det flere som har det sånn? Hva gjør dere for å få fred?

Hilsen meg som elsker min gave, men skulle trengt litt fred og ro en gang i blandt :)
Nå har jeg venta lenge nok! Ingen flere nedturer nå... bare oppturer!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 MC81

MC81

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 79 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 05:31

Hei snupp!

Det hørtes veldig slitsomt ut! Jeg vet ikke men tenkte med en gang at dette er et problem nå som du er så åpen fordi du går til healer og at det vil bli bedre etterhvert!

Klem!

#3 Tante_Esel

Tante_Esel

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 105 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 08:59

Vis innleggMC81 skrev 11 august 2012 - 05:31:

Hei snupp! Det hørtes veldig slitsomt ut! Jeg vet ikke men tenkte med en gang at dette er et problem nå som du er så åpen fordi du går til healer og at det vil bli bedre etterhvert! Klem!

men har vært sånn før jeg begynte å gå til healer også... bare nå er det enda mer... det tapper meg litt liksom...

#4 fersk prøver

fersk prøver

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 181 Innlegg:

Skrevet 13 august 2012 - 17:07

Neste gang du skal til healeren spør h*n om råd, kanskje det kan hjelpe. Jeg kjente ikke andres smerte, men begynte å se mere enn jeg ville, jeg fikk gode råd fra healeren jeg gikk hos. Bare ett lite tips :)

#5 Tante_Esel

Tante_Esel

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 105 Innlegg:

Skrevet 13 august 2012 - 20:25

Vis innleggfersk prøver skrev 13 august 2012 - 17:07:

Neste gang du skal til healeren spør h*n om råd, kanskje det kan hjelpe. Jeg kjente ikke andres smerte, men begynte å se mere enn jeg ville, jeg fikk gode råd fra healeren jeg gikk hos. Bare ett lite tips :)

har hatt planer om det hver gang jeg er der, men det er liksom så mye annet å snakke om og... hehe... føler jeg ikke kan ta mer av tiden hennes :P men skal spørre neste gang

#6 fersk prøver

fersk prøver

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 181 Innlegg:

Skrevet 13 august 2012 - 20:29

Gjør det Adine du kan ikke gå sånn er sikker på at hun kan hjelpe deg :) Er jo ikke farlig å "ta" litt tid til dette, nesten ett must spør du meg :) Ellers er jeg lei meg for at jeg ikke kan hjelpe deg mere :)

#7 Tante_Esel

Tante_Esel

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 105 Innlegg:

Skrevet 13 august 2012 - 20:30

Vis innleggfersk prøver skrev 13 august 2012 - 20:29:

Gjør det Adine du kan ikke gå sånn er sikker på at hun kan hjelpe deg :) Er jo ikke farlig å "ta" litt tid til dette, nesten ett must spør du meg :) Ellers er jeg lei meg for at jeg ikke kan hjelpe deg mere :)

takk :)
har prøvd noe nytt nå da :) fant noen tips til.. men vi får se :) hadde vært deilig å skrudd meg av innimellom :P

#8 fersk prøver

fersk prøver

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 181 Innlegg:

Skrevet 13 august 2012 - 20:35

Vis innleggAdine*venter*på*mirakelet skrev 13 august 2012 - 20:30:

Vis innleggfersk prøver skrev 13 august 2012 - 20:29:

takk :) har prøvd noe nytt nå da :) fant noen tips til.. men vi får se :) hadde vært deilig å skrudd meg av innimellom :P
Ja kan da umulig være godt å være "på" hele tiden... høres veldig slitsomt ut i hvertfall. Synes uansett du skal prate med healeren din :)