Gå til innhold

Mistet i mai/juni i laaang prossess som endte i utskrapning


hormonia&alienimagen3

Anbefalte innlegg

Men lurer fælt på når vi kan begynne å prøve og når jeg kan forvente å bli gravid igjen?

Har hørt fra flere at etter en SA /MA så blir en gravid fortere?

Har hatt to svangerskap uten ne spottinge el. lignende før som har gått bra og så en abort 6 mnd etter at jeg fødte nummer 2,trur dere det er stor sjangs for at det går galt igjen?

 

Fint med svar.. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok ,vet det blir kun synsing og teorier ,men det hadde vært fint å høre noe andres erfaringer på lignende..

 

Vær så snill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Sjansen for at det skal gå galt igjen er ikke noe større enn det var for at det skulle gå galt den ene gangen. Min gynekolog sa at det er vanligere enn man tror at damer opplever en abort i løpet av sitt liv som prøvere, men at det sjeldent skjer to ganger på rad. Selvfølgelig skjer det, men sannsynligheten for å miste igjen er ikke noe større selv om du har mistet en gang før. Vet ikke om det hjalp så mye.. Mista selv i mai/juni og er veldig spent på neste graviditet. Vi har begynt å prøve igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Østfold-80

Jeg har mistet 3 ganger nå,1 gang i des 2011 og 2 ganger på rad nå(siste i juni). De råda meg til å vente 2-3mnd før vi prøvde igjen.

Så vi har begynt igjen nå.:) I juni hadde jeg en exu og i April hadde jeg en MA med utskraping. Så jeg ble jo gravid med engang etter.

Sjangsene for at det skal skje noe galt igjen er jo veldig små sier de.. Det sa de til meg første gangen og...

Så det er ikke godt å si hva man skal høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...