Om jeg hadde latt være å starte på brettet jeg nå er på ville jeg hatt det i dag....har man eggløsning når man bruker p-piller? Dagens blonde:)
hmm, dette med p-piller....
Skrevet 10 august 2012 - 16:32
Om jeg hadde latt være å starte på brettet jeg nå er på ville jeg hatt det i dag....har man eggløsning når man bruker p-piller? Dagens blonde:)
Snarvei til forumene
Skrevet 10 august 2012 - 16:38
Skrevet 10 august 2012 - 16:39
Skrevet 10 august 2012 - 16:39
Spør meg gjerne om bæretøy!
Skrevet 10 august 2012 - 16:41
Da får du eggløsning ca 14 dager etter neste mens, som vanlig (altså ikke p-pillebrukere). Man har ikke eggløsning hvis m
an går på kombinasjonspiller (Microgynon, Loette, Marvelon, Mercilon, etc).
Men jeg er sånn at hvis jeg ikke tar de på noen dager, .(glemmer å ta de med bort en helg feks) så begynner jeg å blø...er det da vanlig mens, eller noe annet?
Skrevet 10 august 2012 - 16:44
Spør meg gjerne om bæretøy!
Skrevet 10 august 2012 - 16:46
Men jeg er sånn at hvis jeg ikke tar de på noen dager, .(glemmer å ta de med bort en helg feks) så begynner jeg å blø...er det da vanlig mens, eller noe annet?Da får du eggløsning ca 14 dager etter neste mens, som vanlig (altså ikke p-pillebrukere). Man har ikke eggløsning hvis m an går på kombinasjonspiller (Microgynon, Loette, Marvelon, Mercilon, etc).
Det er noe annet, noe slags type mellomblødning. Vet ikke hvorfor man får det ved p-pillebruk.. Men det renser i alle fall opp der nede 1 gang i mnd
Skrevet 10 august 2012 - 16:47
Da vil du mest sannsynlig få en bortfallsblødning som du ellers ville fått på slutten av brettet, og er ikke lenger sikker mot graviditet. Da bør du bruke mekanisk prevensjon i 7 dager hvis det er på starten av brettet, evt resten av brettet hvis du har kommet et stykke ut i det brettet. Vanlig menstruasjon vil du få dersom du slutter helt.
Takk takk:) da er det bare å slutte da!
Skrevet 10 august 2012 - 16:47
Men jeg er sånn at hvis jeg ikke tar de på noen dager, .(glemmer å ta de med bort en helg feks) så begynner jeg å blø...er det da vanlig mens, eller noe annet?Da får du eggløsning ca 14 dager etter neste mens, som vanlig (altså ikke p-pillebrukere). Man har ikke eggløsning hvis m an går på kombinasjonspiller (Microgynon, Loette, Marvelon, Mercilon, etc).
Det er noe annet, noe slags type mellomblødning. Vet ikke hvorfor man får det ved p-pillebruk.. Men det renser i alle fall opp der nede 1 gang i mnd
kan jo være greit å kvitte seg med litt ja;)