Prøver ikke enda å bli gravid.. men nå er det 8 dager siden jeg slutta på pilla... pleier få mensen etter noen dager, selv om det ikke er mye.
Tok en test på man som var negatvi.. men har pr i dag ik noe mens. bare Skikkelig mens murring.. ik et eneste tegn til noe blod! Bare utflod... :/
hva er deres opplevelser ang tidligere p pille bruk osv?
Er litt frustrert over at testen var neg og ingen mens kommer!
Er jeg gravid blir det bare litt forandring i planene og jeg blir gla... men å ikke vite er det verste!
skriver her jeg... ang uteblitt mens og neg test!
Opprettet av
Jeland.venter.nr4
, aug. 10 2012 13:24
4 svar til dette emnet
Skrevet 10 august 2012 - 13:24
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 10 august 2012 - 13:38
Hvis det er 8 dager siden du sluttet på pillen, kan det jo ikke være mange dagene siden du evt har blitt gravid, siden du har vel ikke blitt gravid mens du fortsatt tok de? Dermed tipper jeg at hvis du er gravid, tar det litt lenger tid før HCG-nivået er høyt nok til å slå ut på en test. Uten at jeg vet hvor mange dager det tar...
For min del, satt nr to kun et par dager etter jeg sluttet på pillen, så jeg fikk ikke mensen i det hele tatt. Tok en test når jeg da var ca 6 uker( basert på antatt EL) men da hadde jeg allerede endel gravidsymptomer
Lykke til med videre testing!
For min del, satt nr to kun et par dager etter jeg sluttet på pillen, så jeg fikk ikke mensen i det hele tatt. Tok en test når jeg da var ca 6 uker( basert på antatt EL) men da hadde jeg allerede endel gravidsymptomer
Lykke til med videre testing!
Skrevet 10 august 2012 - 13:45
Aha.. må si jeg har tatt pille litt for sent noen ganger..var en helg jeg glemte pillene hjemme. Kan EL komme så fort da?
Skrevet 10 august 2012 - 14:11
Det hender jo mensturasjonen blir litt ustabil når man slutter på pillen.. Jeg ville ha ventet en ukes tid og tatt en ny test
Skrevet 11 august 2012 - 14:50
Jeg tror EL kan komme ganske fort, siden man blir anbefalt tilleggsprevensjon hvis man glemmer en pille
Ihvertfall fikk jeg EL uken etter jeg sluttet, kroppen bare sitra etter å få lov å slippe et egg!