Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Bekkenløsning...noen erfaringer som tilsier at det ikke trenger å bli verre for hver gang`?

• Logg inn for å svare
3 svar til dette emnet

#1 MammaMø med to små

MammaMø med to små

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 159 Innlegg:
  • StedNedre Eiker

Skrevet 10 august 2012 - 12:10

Er gravid igjen... storebror er 2år og 4mnd, lillesøster er 4,5mnd.. Jeg er 5-6uker gravid.
om jeg velger å beholde blir jeg mest sannsynlig alene... Men forholdet til BF er rimelig ustabilt, så kan hende jeg risikerer å bli alene uansett..
Hadde kraftig bekkenløsning sist... begynte da ordentlig fra uke 28-29...Nå har jeg allerede fått vondt i bekkenet...(5 uker)
Det som "stopper" meg er om jeg vil få like kraftig bekkenløsning denne gang?!... hadde bekkenløsning med storebror også, men ikke like kraftig som nå sist... vil det da bli enda verre denne gang? selv med god forebygging/fysioterapi/bassengtrening? Eller er det håp`?
uten særlig hjelp rundt meg, er det mulig å klare seg alene med to unger og en kraftig bekkenløsning?

Noen som har råd til meg? Klarer man seg alene med tre barn?

Dette innlegget har blitt redigert av MammaMø med to små: 10 august 2012 - 12:11

<3Mamma til to små gull <3  *M og M født april 10 og Mars 12*
<3 Gravid med nr tre <3 Termin 10.04.13 <3

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Nette2

Nette2

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 07:08

Hei,

Jeg kunne omtrent ikke gaa i foerste svangerskap pga bekkenloesning. I andre sv skap gikk jeg til en Osteopat etpar ganger og var helt fin hele svangerskapet! Bor du i Osloomraadet anbefaler jeg veldig han jeg gikk til. Oyvind Sverud, holder til paa Rommen el, veldig flink!

#3 MammaMø med to små

MammaMø med to små

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 159 Innlegg:
  • StedNedre Eiker

Skrevet 11 august 2012 - 08:38

Vis innleggNette2 skrev 11 august 2012 - 07:08:

Hei, Jeg kunne omtrent ikke gaa i foerste svangerskap pga bekkenloesning. I andre sv skap gikk jeg til en Osteopat etpar ganger og var helt fin hele svangerskapet! Bor du i Osloomraadet anbefaler jeg veldig han jeg gikk til. Oyvind Sverud, holder til paa Rommen el, veldig flink!

takk for svar:) bor ikke langt unna Drammen..når begynte du der da?
<3Mamma til to små gull <3  *M og M født april 10 og Mars 12*
<3 Gravid med nr tre <3 Termin 10.04.13 <3

#4 Nette2

Nette2

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 08:46

Vis innleggMammaMø med to små skrev 11 august 2012 - 08:38:

Vis innleggNette2 skrev 11 august 2012 - 07:08:

Hei, Jeg kunne omtrent ikke gaa i foerste svangerskap pga bekkenloesning. I andre sv skap gikk jeg til en Osteopat etpar ganger og var helt fin hele svangerskapet! Bor du i Osloomraadet anbefaler jeg veldig han jeg gikk til. Oyvind Sverud, holder til paa Rommen el, veldig flink!

takk for svar:) bor ikke langt unna Drammen..når begynte du der da?

Egentlig med en gang, han rettet paa bekkenet mitt som var skjevt (ikke noe jeg merket) han gjorde noe annet ogsaa som tok bort kvalmen, helt topp!