Gå til innhold

Finnes det overhodet noen drikkeflasker som er tette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Guttungen skal ha med seg drikkeflaske i sekk til neste barnehage år og tenkte da at det var greit å ha en som ikke lekker. Har nå kjøpt inn to stk som ikke skal lekke, Contigo og Camelbak, men begge to lekker jo! :(

Kjenner jeg blir litt lei når de reklamerer for nettopp dette, og med en gang flaska velter så siver det ut en eller annen plass. Har sjekka at alt sitter som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Filifjonka

Tupperware sine skal visstnok være tette. Jeg har ikke prøvd dem selv,men ene barnet mitt har termokoppen deres og den holdt tett selv om den lå i sekken og skranglet rundt en hel dag.

 

Ellers har jeg gitt opp drikkeflasker, og bruker bare tomme halvliters brus- eller vannflasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sjekka at alle delene sitter som de skal? Min sønns contgoflaska lakk en gang, men da hadde noen deler vridd seg... Ellers har de vært helt tette her i huset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd den fra Avent fra 15 eller 18 mnd? Den har et slags sugerør. Jeg har den til gutten min og den lekker ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd barneflaskene til contigo som du skal suge ut av, med de som man skal trykke på siden for å drikke av er helt geniale synes jeg, har aldri opplevd lekkasjer her. Har en slik selv og den ligger gjerne i veska, har aldri lekket en dråpe.

 

http://www.xxl.no/ko...rchWord=contigo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdaget at min sønn tygger på alle drikketuter på flaskene sine, og da holder de ikke tett lenge.... Kjøper billige og bytter ut - gjerne imsdalflasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker vanlig drikke flasker med disney figurer på. kjøper de på obs, rema, nille.

 

har ikke hatt problemer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...