Gå til innhold

Endelig er permsøknaden levert hos nav:)


Rampegutt08+Bøllefrø12

Anbefalte innlegg

Liker det å være "føre-var" så med mine 27+1 leverte jeg i dag søknaden etter å ha fått bekreftelse på termin. Det gikk litt mindre smertefritt denne gangen for husker at sist klødde jeg meg virkelig i hodet og det var ingen god hjelp å få. Satser på at ting har blitt gjort riktig slik at jeg slipper noe tull. Så nå mangler jeg vel bare å si ifra til jobben at de må sende lønnsopplysninger til nav ca.6 uker før permisjonsstart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener jeg leste et sted at hvis man søker mer enn 6(eller 8?) uker før permisjonstart så må man sende my bekreftelse på termindato fra lege/jordmor. Vet du noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med NAV forrige uke ang. søknaden. Dem fortalte meg at de ikke kan behandle søknaden min før de for lønnsopplysningene fra arbeidsgiver..

 

han jeg snakket med nevnte ikke noe at jeg må sende inn ny bekreftelse på termindato hvis jeg søkte når jeg var 26 uker. Jeg kommer til å søke da.. Har forskjellige arbeidsgivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De behandler alt når de har fått inntektsopplysningene fra arbeidsgiver ja. Men det gjorde ingenting at jeg leverte inn i uke 27, alt etter uke 26 var ok sa hun. Så ville de ha selve opplysningene fra arbeidsgiver 6-7 uker før perm.start :) Det har gått helt fint med mine venninner som har søkt samme tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei - man trenger ikke ny terminbekreftelse :) Det er bare at du ikke får den før 26 fullgåtte uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...