Gå til innhold

tida flyr!!!


babylover

Anbefalte innlegg

er jo snart i september jenter???!!!! Jeg føler jeg netopp ble gravid jo...he,he. Skal jobbe ut denne uken så starter permisjonen. skal bli deiligt! Hvordan er formen deres da? Jeg er i storform, men merker jo at magen er blitt ganske stor etterhvert da:) gleder meg til mini kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, snart september........5 uker igjen til termin for min del. Akkurat vært på siste utenlandstur alene med min kjære på en stund ;) Nå er det vel bare å få i hus de siste småtingene før vi får ny sjef i huset....

 

Var hos legen i dag, alt er visst bare flott, blodtrykk og hjertelyd, kun min vekt som galopperer videre, men det får jeg vel leve med....la oss håpe det renner like fort av?!?

 

Merker jeg er litt lei, synes det er vanskelig å sove pga bekkenet, men prøver å holde igjen på sånne tanker, ikke lov å tenke sånn før termin er litt nærmere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 6 uker igjen til termin, men holdt nesten på å få en prematur baby. Heldigvis har hun bestemt seg for å holde seg inne, forhåpentligvis minst to uker til!

 

Formen er ok, men kjenner at jeg må ta det med ro. Får veldig lett hjertebank, og bekkenet har virkelig laget krøll de siste dagene, men skal heldigvis få satt noen nåler neste uke.

 

På sykehuset mistet jeg alt vannet i kroppen, så tror det forsvant noen kilo der, og deilig med sko som passer igjen....så lenge det varer da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 Uker igjenn her :) Og tiden har virkelig flydd, selv om det til tider har gått sent også.. Men nå er vi her-siste innspurten september mammaer! :) Litt skummelt samtidlig som det er deilig.

Jeg går ut i permisjon idag og det er godt. Sover nokså dårlig på natten-vanskelig å finne en god stilling. Har ikke noe vondt i bekkenet? Tror ikke det er normalt men jeg kan ikke klage over det.

Bebisen i magen er nokså rolig synes jeg.. Har hørt at det er normalt på slutten. Var hos legen for sjekk av leie, og det ser heeeeldigvis ut som om lillegutt har snudd seg med hode ned..

 

Det er liksom en svart sky over hodet mitt nå og det er pågrunn av fødsel. Jeg gruer meg. Værste er at jeg ikke vet hva som venter meg.. Er en person som liker å ha litt kontroll. Men jeg overlever vell nok.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...