På forhånd takk!
Mc81, fuglefrø, lykkelig gravid!! Er jeg gravid eller er ønske så stor at det roter med kroppen min..??
Opprettet av
mamma til 3:)
, aug. 08 2012 21:25
5 svar til dette emnet
Skrevet 08 august 2012 - 21:25
Satte inn hormonspiral før jul, sist mens kom en uke før tiden og nå er den 2-3 uker forsinka. Føler meg gravid, men testene er negative... Har tre barn fra før men ønsker meg så sårt et barn til... Blir det flere barn på meg? Og er jeg gravid nå?? Noen som kan se på meg??
På forhånd takk!
På forhånd takk!
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 09 august 2012 - 13:24
føler deg ikke gravid nå men,i ubalanse hormon messig..
Skrevet 09 august 2012 - 17:31
Hei
Jeg synes du ikke kjennes gravid ut nå! Virker for meg som om det er hormonene du går på som utsetter mens!
Jeg synes du ikke kjennes gravid ut nå! Virker for meg som om det er hormonene du går på som utsetter mens!
Skrevet 09 august 2012 - 17:52
Takk for svar!=)
Ser dere noe barn på meg i fremtiden?
Ser dere noe barn på meg i fremtiden?
Skrevet 09 august 2012 - 20:36
Hei!
Noe kommer til å forandre seg for deg. Du er på vei ut av en fase, og over i en annen. Det kan være noe som føles trist, men som kommer til å bli en positiv forandring for deg personlig.
Jeg ser ikke barn på deg akkurat nå, men livserfaring og utvikling.
Noe kommer til å forandre seg for deg. Du er på vei ut av en fase, og over i en annen. Det kan være noe som føles trist, men som kommer til å bli en positiv forandring for deg personlig.
Jeg ser ikke barn på deg akkurat nå, men livserfaring og utvikling.
Faith makes things possible, not easy.
Skrevet 10 august 2012 - 19:14
Jeg er veldig enig med deg fuglefrø! Men tilføre det at ofte så må en endring eller en læringsprosess for at man skal oppnå det man vil! Føler du er på et punkt i livet ditt nå hvor du skal finne ut eller lære deg selv å kjenne på en litt annen måte! Vil du fortsatt ha barn etter denne prosessen så vil du bli gravid!