Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

3-4 åring på kino?

• Logg inn for å svare
6 svar til dette emnet

#1 msunicorn

msunicorn

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 102 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 20:03

Hvordan går det tro? ;) Erfaringer?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Sekretøsa

Sekretøsa

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 833 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 20:07

Guttungen her har vært med på kino fra han var 2, og elsker det! Sitter som en prest under hele forestillinga og koser seg :D
  • msunicorn liker dette
Lodotter kommer av seg selv. Alt annet må man jobbe for.

#3 anonym91

anonym91

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 073 Innlegg:

eg har ei jente på 4 år. ho elsker teater ol. har sett mangen siden ho var ca 2 år, sitter fint hele tiden. men tok ho med på kino på istid for ca en mnd siden. det blei ikkje så populært :P
ho likte ikkje at det var så høy lyd og mørkt. så tok det litt lang tid. blei ikkje like intr når det var en film som når det var ekte.
men det gjekk jo bra det og :) ho blei bare veldig rastløs på slutten. men alle er jo forsjellige :)
  • msunicorn liker dette

#4 Annthe og gutta :)

Annthe og gutta :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 155 Innlegg:
  • StedTønsberg

Jeg hadde med eldste på kino når han var fire, gikk greit nok. Han har jo litt ekstra maur i rompa han da, men klarte seg ut filmen :)
  • msunicorn liker dette

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 266 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 20:28

Kommer jo an på ungen det. Vi hadde med oss vår gutt og nabojenta på kino da de var tre; han var rolig og fulgte med på filmen, mens hun mistet tålmodigheten med en gang.

Ser det samme når hun er over til oss for å se barne-tv på lørdager. Vår gutt følger med tv-programmet fra begynnelse til slutt og kan gjenfortelle alt detaljert etterpå, mens hun mister konsentrasjonen med en gang godteriet er spist opp, og det tar ikke mange minuttene.

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 266 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 21:00

Min 3-åring har vært på Kino to ganger, første gangen var det Ole Brum og nå sist Istid 4.

Hun elsker det, de har jo slike "bilseter" på kinoen som barna kan sitte på så de kommer litt høyere, en popcorn og litt drikke og ungen har det helt perfekt ;)

Storebror som nå er 8 år var vel ikke 3 engang da han var på kino første gang, satt som en prest gjennom hele filmen og så Cars, han elsker fremdeles å gå på kino.

Bare husk at 3D overhodet ikke er anbefalt til barn før de er 6-8 år gamle (og synes ferdig utviklet), så gå på en film i god gammeldags 2D.

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 266 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 22:19

Min jente på snart 4 har vært med på kino og teater siden hun var 2.
Går helt fint, hun elsker det :)
men tenker, som de skriver over her, at det kommer helt ann på ungen.