Så mange graviditetssymptomer, men borte nå:(
Skrevet 08 august 2012 - 15:07
Snarvei til forumene
Skrevet 08 august 2012 - 15:17
Hvilke symptomer har du hatt? Hva føler du nå? Og når har du ikm?
Skrevet 08 august 2012 - 16:13
Håper det ordner seg for oss!
Skrevet 08 august 2012 - 16:22
Skrevet 08 august 2012 - 21:07
Har ingen gode råd, vil bare fortelle at jeg er i akkurat samme situasjon. Har tenkt en uke nå "at nå tror jeg at jeg er gravid for aller første gang!". Har ikm i helgen, men i dag føler jeg ikke helt det samme enda. Hvilke symptomer har du hatt? Hva føler du nå? Og når har du ikm?
"Godt" å høre at det er flere enn meg, tross alt....ikke for det, unner oss alle nå å bli gravide, litt brennkvikt! Har ikm tirsdag/onsdag til uka. Fra eggløsning (der vi prøvde aktivt....) og fram til i går, har jeg hatt tydelige mensmurringer, men også t.o.m. smerter i eggstokkene og vært oppblåst i magen. Har også vært svimmel, følt meg varm (er ikke varm ellers), merkelig glad/plutselig opptur og skikkelig ømme brystvorter....(her kom detaljene som perler på en snor ja....) I dag har jeg såvidt litt ekstra følelse i puppene, og det er alt:( Hormonlureri!!!!
Dette innlegget har blitt redigert av Vilhabolle: 08 august 2012 - 21:08
Skrevet 08 august 2012 - 23:24
"Godt" å høre at det er flere enn meg, tross alt....ikke for det, unner oss alle nå å bli gravide, litt brennkvikt! Har ikm tirsdag/onsdag til uka. Fra eggløsning (der vi prøvde aktivt....) og fram til i går, har jeg hatt tydelige mensmurringer, men også t.o.m. smerter i eggstokkene og vært oppblåst i magen. Har også vært svimmel, følt meg varm (er ikke varm ellers), merkelig glad/plutselig opptur og skikkelig ømme brystvorter....(her kom detaljene som perler på en snor ja....) I dag har jeg såvidt litt ekstra følelse i puppene, og det er alt:( Hormonlureri!!!!Har ingen gode råd, vil bare fortelle at jeg er i akkurat samme situasjon. Har tenkt en uke nå "at nå tror jeg at jeg er gravid for aller første gang!". Har ikm i helgen, men i dag føler jeg ikke helt det samme enda. Hvilke symptomer har du hatt? Hva føler du nå? Og når har du ikm?
Ja, det høres utrolig nok veldig likt meg. Skrev en ny tråd her i sted om hvor jeg brøt sammen forran venninner i kveld. Merkelig nok var jeg så utrolig glad og lo mye av små vitser (på tv) - av ting jeg normalt ikke ler av. Men du har ikm først over helgen ja, så du vil nok ikke teste før søndag-mandag eller? Blir spennende å høre hvordan det går med deg, hold meg oppdatert;)
Skrevet 09 august 2012 - 11:50
Nå - to dager før ikm - er flere symptomer borte. Spesielt vonde/tunge/ømme pupper.. hva skjer da? Betyr vel at jeg ikke er gravid likevel.. så utrolig irriterende, kjenner jeg blir lei meg bare ved tanken... for å ikke nevne at jeg ikke tenker på annet..
Skrevet 09 august 2012 - 14:41
Dette innlegget har blitt redigert av Vilhabolle: 09 august 2012 - 14:46
Skrevet 09 august 2012 - 14:51
Skrevet 11 august 2012 - 08:57
Lykke til dere andre!
Skrevet 11 august 2012 - 12:47
#2 her, for min del har tr kommet.. ikke rart gravidsymptomene forsvant. Har begynt å få pms plager kjenner jeg. Lykke til dere andre!
Så kjedelig:( Like kjedelig her, det er jo en mager trøst...testet i dag, kunne ikke la være....3-4 dager før ikm. Den var negativ og alle symptomene er borte. Da blir det drikke på meg også, på festen vi skal på i kveld. Godt for noe;) Bedre lykke for oss neste gang, da skal det kjøres på!!!
Skrevet 11 august 2012 - 17:27
Tenkte jeg skal ta en test til tirs/ons. Lykke til alle sammen!
Skrevet 14 august 2012 - 10:57
Kjenner meg igjen på mye dere skriver... Jeg har ikm om 1uke,jeg har hatt masse "symtomer" de siste dagene(overopphetet,små kvalm på natta,litt spreng i puppa og små irritert). Men i dag og i går kjente jeg ingenting!
Hvordan har det gått med testing? Jeg kjenner mensmurringer nå og vanlige pms-symptomer, antar jeg.....Skal vente til lØrdag, og har det ikke kommet ikm da!!!! Da skal jeg teste på nytt, for da har jeg gått flere dager over tiden, men det tror jeg ikke skjer....Blir litt sånn bitter og irritert, men bedre lykke neste gang for oss alle;) I tillegg var jeg gæærn nok, til å bestille t-shirt til sØnnen min i går på nett, der det står "Jeg skal bli storebror". Kan ikke si at jeg ikke er positiv iallefall!!! Håper virkelig at vi kan få bruk for den i nærmeste fremtid:D
Skrevet 14 august 2012 - 17:26
Hvordan har det gått med testing? Jeg kjenner mensmurringer nå og vanlige pms-symptomer, antar jeg.....Skal vente til lØrdag, og har det ikke kommet ikm da!!!! Da skal jeg teste på nytt, for da har jeg gått flere dager over tiden, men det tror jeg ikke skjer....Blir litt sånn bitter og irritert, men bedre lykke neste gang for oss alle;) I tillegg var jeg gæærn nok, til å bestille t-shirt til sØnnen min i går på nett, der det står "Jeg skal bli storebror". Kan ikke si at jeg ikke er positiv iallefall!!! Håper virkelig at vi kan få bruk for den i nærmeste fremtid:DKjenner meg igjen på mye dere skriver... Jeg har ikm om 1uke,jeg har hatt masse "symtomer" de siste dagene(overopphetet,små kvalm på natta,litt spreng i puppa og små irritert). Men i dag og i går kjente jeg ingenting!
Jeg testet meg i dag tidlig,negativ!
Men det fØles ikke sånn lenger,at jeg er gravid. Har sånn typisk "snart mensen mage".
Jeg ble jo spådd her inne en graviditet i sept,hmmm...
Får håpe du får bruk for den t-shirten veldig,veldig snart da.
- Lilja77 liker dette
Skrevet 14 august 2012 - 20:26
Skrevet 14 august 2012 - 20:33
Det vil jeg ha og! Krysser fingrene for oss.
- Lilja77 liker dette
Skrevet 14 august 2012 - 21:09
hihi,me to!!!! Vil ikke ha mensen!!! Så utrolig dårlig gjort de som får positive tester 1uke fØr ikm!!!!!
Det vil jeg ha og! Krysser fingrene for oss.
Husk at det bare er 55 % sjanse for at testen slår ut så tidlig;) SOM jeg håper!!!! For oss begge og resten her inne som prØver:) På noen, slår ikke testen positivt ut fØr mange uker etter graviditeten er et faktum. Da jeg ble gravid med sØnnen min, slo testen ut rundt 5 dager etter ikm, og jeg testet fØrste gangen noen dager fØr ikm, og den slo negativt ut. Det kommer an på hvor mye hormoner som allerede er i sving;) Har såååå lyst til å tre på guttungen "jeg skal bli storebror-trØya" på min 35 årsdag 22 september, når nærmeste familie er tilstede, men vi får se....Er vel å håpe på for mye;)
Skrevet 14 august 2012 - 21:15
- 1G+1G :D liker dette
Skrevet 16 august 2012 - 10:59
kuletshirts.no :-) Nettsiden for de håpefulle, positive prøverne med barn fra før. ;-)
Den skal jeg sjekke ut.
Negativ test igjen i dag.. (3 dager igjen til ikm) Nå må jeg skjerpe meg!!!! Men grunnen for at jeg tok test igjen i dag er fordi jeg i går etterm måtte akutt til kiropraktor,fikk forferdelig vondt i ryggen. 490kr takk!!
Så han spurte meg,så da måtte jeg jo ta en test til. Men neida!!!!
- Lilja77 liker dette
Skrevet 16 august 2012 - 16:11