Dere som har hadd sex for å sette i gang fødselen, hvor lang tid etter en runde tok det før ting skjedde?
Jeg er moden og har 1 1/2 cm. Og har kynnere til tusen..
Sex og fortgang i fødsel
Opprettet av
3gull <3
, aug. 08 2012 14:29
11 svar til dette emnet
Skrevet 08 august 2012 - 14:29
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 10 august 2012 - 19:30
Forrige svangerskap hadde vi sex kl 20.00 og vannet gikk kl 05.00.
Så det det fungerte her:-)
Så det det fungerte her:-)
Skrevet 10 august 2012 - 19:30
Men riene lot seg vente... Ett døgn etter..
Skrevet 10 august 2012 - 21:40
her har det ikke skjedd en ting
så tror ikke dette funker for min del.. MEN ikke ille å få en bit i ny å ned fordi
hihi
Skrevet 11 august 2012 - 16:03
Vi hadde sex nå på tirsdagskveld en uke før termin. Jeg var da moden og ca 2 cm åpning. Kl 4 natt til onsdag gikk vannet, riene begynte ca kl 5, tette og regelmessige m engang. Kl 08.10 ankom jeg føden og gutten var ute 08.28.
Om det var sexen som starta det vet jeg ikke, men er jo verdt et forsøk;)
Skrevet 11 august 2012 - 16:19
123123 skrev 11 august 2012 - 16:03:
Vi hadde sex nå på tirsdagskveld en uke før termin. Jeg var da moden og ca 2 cm åpning. Kl 4 natt til onsdag gikk vannet, riene begynte ca kl 5, tette og regelmessige m engang. Kl 08.10 ankom jeg føden og gutten var ute 08.28.
Skrevet 11 august 2012 - 17:03
Ligger her enda jeg
små rundt å bare ser fram til å få ligge på magen å klippe tå neglene mine
(tror mannen og ser fram til det)
Skrevet 11 august 2012 - 17:04
Gratulere så my 123123:)
Skrevet 11 august 2012 - 23:10
Takk:)
Ja dette gikk fort og greit og var en fantastisk fin drømmefødsel.
Med første lå jeg i 42 timer med vonde rier med 4-7 min mellom før han endelig kom. Da var jeg så utslitt. Fikk epidural m første, men alikevel så var det en mye vondere fødsel enn denne.
Hadde aldri trodd d skulle gå så fort og greit denne gangen. Rakk jo så vidt å få av meg buksa. Var i så fin form etterpå, og dro hjem etter et døgn på barsel. Nå bare koser vi oss hjemme.
Håper d fungerer med litt sengevals for deg også om dere forsøker det og at du får en like kjapp og enkel fødsel som jeg hadde denne gangen.
Ja dette gikk fort og greit og var en fantastisk fin drømmefødsel.
Med første lå jeg i 42 timer med vonde rier med 4-7 min mellom før han endelig kom. Da var jeg så utslitt. Fikk epidural m første, men alikevel så var det en mye vondere fødsel enn denne.
Hadde aldri trodd d skulle gå så fort og greit denne gangen. Rakk jo så vidt å få av meg buksa. Var i så fin form etterpå, og dro hjem etter et døgn på barsel. Nå bare koser vi oss hjemme.
Håper d fungerer med litt sengevals for deg også om dere forsøker det og at du får en like kjapp og enkel fødsel som jeg hadde denne gangen.
Skrevet 12 august 2012 - 09:16
Min andre fødsel var drømme fødsel:) et press så var barnet ute og hadde heller ikke rier.. Var tilfeldigvis på sykehuset for en vekst kontroll da lille var liten og lå under kurven.. Da jeg kom inn dit klokke 14.00 så hadde jeg 6cm åpning å klokken 14.15 var barnet ute:)er 12 dager til termin å tviler på at jeg får en slik fødsel igjen..
Gratulere nok en gang:) håper d er min tur snart:)
Gratulere nok en gang:) håper d er min tur snart:)
Skrevet 12 august 2012 - 16:11
Jøss! Ja, det får man si var en drømmefødsel! Dette blir mest sannsynlig siste for vår del. Mannen har sagt stopp etter 2 så 
Men veldig glad for at jeg fikk oppleve en enkel fødsel etter den harde første:)
Men veldig glad for at jeg fikk oppleve en enkel fødsel etter den harde første:)
Skrevet 12 august 2012 - 16:30
Hihi
trodde siste var min siste jeg å men neida, klarte å smette inn en til:) men nå er det siste:) kroppen min har sagt stopp kjenner jeg..