Ha en fin fin kveld
modning?
Opprettet av
<3håp<3
, aug. 07 2012 21:22
1 svar til dette emnet
Skrevet 07 august 2012 - 21:22
uke 37. var på min første time med modningsakupunktur i går(mandag). I dag (tir) har jeg fått skikkelig "hetetokter", følt meg kvalmen/svimmel og nesten følt for å besvime. Har også hatt en god del mensmurring. Kan dette kommet av modningsakupunkturen? er det modning på gang eller bare tillfeldig?
Ha en fin fin kveld
Ha en fin fin kveld
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 08 august 2012 - 20:36
Hei du!
Mensmurringen du kjenner er nok tegn på at noe skjer i livmoren, og at den forkortes og blir mykere - som en modning og forberedelse til fødsel. Hetetokter, svimmelhet og kvalme har jeg aldri opplevd at noen av pasientene mine har fått etter modningsakupunktur, det er ikke en vanlig reaksjon - men jeg kan jo ikke utelukke at det kommer av akupunkturen.
Det finnes jo selvfølgelig også mange andre ting som kan forårsake disse symptomene på slutten av graviditeten.
Pass på å spis regelmessig, få i deg rikelig med væske, hvil og ta livet med ro disse siste "rugedagene".
Masse lykke til med innspurten!
Mensmurringen du kjenner er nok tegn på at noe skjer i livmoren, og at den forkortes og blir mykere - som en modning og forberedelse til fødsel. Hetetokter, svimmelhet og kvalme har jeg aldri opplevd at noen av pasientene mine har fått etter modningsakupunktur, det er ikke en vanlig reaksjon - men jeg kan jo ikke utelukke at det kommer av akupunkturen.
Det finnes jo selvfølgelig også mange andre ting som kan forårsake disse symptomene på slutten av graviditeten.
Pass på å spis regelmessig, få i deg rikelig med væske, hvil og ta livet med ro disse siste "rugedagene".
Masse lykke til med innspurten!